Gå til innhold

Erfaringer fra Tinder..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser om alle dere som har møtt kjæresten der og kjenner et lite stikk av misunnelse. Likevel: Gratulerer til alle sammen! :nigo:

Denne uken hadde jeg min første tinderdate. Det var en liten skuffelse. Vi hadde fått god kontakt på meldinger, men da vi møttes var han veldig annerledes enn bildene og virket rimelig nervøs. Jeg måtte dra ordene ut av ham og virkelig jobbe for å holde samtalen i gang. I tillegg innledet han med en ganske kvinnefiendtlig holdning og sa han likte å fyre opp slike diskusjoner. Jeg er ikke utpreget feminist, men synes det var litt rart å begynnne med det.



Anonymous poster hash: 78283...812
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har truffet to stk derfra. Han ene virket ikke helt i lodd. Har en mistanke om at han er gift også :P

Han andre fikk jeg match med i vår. Har vært facebooking og snapping og fylleringing til og fra siden. Møtte ham for en mnd siden. Og siden har det ballet på seg.

Ser han fremdeles har appen på telefonen. Tviler på han har tid til å treffe andre. Jeg føler meg som en usikker tenåring igjen. Og er samtidig veldig nysgjerrig på hva som rører seg på Tinder for tiden...

Anonymous poster hash: 38299...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt to fra tinder, han ene hadde dame og han andre var ok, men litt tafatt..



Anonymous poster hash: ae79e...9b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt tre fra Tinder. Første daten var veldig hyggelig, men det ble fort tydelig at vedkommende kun ville ha sex. Andre jeg traff var en veldig trivelig fyr, men ikke helt min type. Vi tok en kopp kaffe og praten gikk lett, alt i alt veldig trivelig.

Så da, tredje jeg møtte gjorde slik at jeg nå sitter med litt kjærlighetssorg.

Møtte denne gutten for kort tid siden, og i løpet av en to-ukers periode så vi hverandre hver eneste dag (og natt). Vi lo og hadde det gøy, og det virket som han var veldig interessert. Han introduserte meg både for vennekretsen sin og de han bor sammen med.

Han snakket om at han var redd for at han skulle ødelegge dette her, og at han ikke skjønte hvorfor jeg var singel. Han sa at han likte meg, og tenkte på hvordan han skulle fortelle mora at han hadde truffet meg på Tinder. Vi tøyset om at vi måtte finne på en historie som vi kunne fortelle til folk.

I starten følte jeg at han ikke var helt min type, men syntes han var hyggelig. Tenkte at jeg ville se om dette kanskje kunne bli noe. Etterhvert begynte jeg å få følelser for han, og siden han hadde uttrykt så veldig at han likte meg, tenkte jeg at jeg burde være åpen om hva jeg følte. Sa at jeg begynte å få sansen for han, og at jeg syntes det var vanskelig å gå fra han om morningen....ville helst ligge i armkroken hans. Jeg gikk fra han mandagen, og kjente på gleden over at jeg hadde funnet han, og at dette var noe bra.

Men så skjedde det noe, og han ble opptatt med ting og det var jeg som tok kontakt med han på sms... følte på meg at det var noe. spurte han rett ut; er alt ok? Jada, det var ikke noe galt. Dagen etter var det på samme måte...ingen liv fra han...noe som var rart da det hadde vært veldig respons tidligere.

Jeg spurte så igjen rett ut, jeg føler at det er noe galt. Kan du bare si det rett ut?

Svaret jeg fikk var ganske sjokkerende på meg..han syntes ikke det var riktig at vi holdt på slik vi gjorde, fordi han trodde at jeg hadde fått følelser for han. Da han ikke hadde følelser for meg syntes han dette ikke lenger var noe vi burde gjøre.

Det var bare en to-ukers periode vi så hverandre, men det virker som så mye lengre. Jeg føler meg lurt og brukt...og helt ærlig, litt redd for at alle gutter/menn er slik som dette. Har han sagt alle disse tingene kun for å få sex?

Slettet kontoen min på Tinder samme dag, men laget meg ny idag. Da kom denne gutten opp igjen, og da hadde han ført på høyden sin under info om seg selv... Da kjente jeg at steinen sank litt i magen.....shit, jeg har blitt lekt med :( Klarer ikke helt å skjønne at noen er slik som dette...skjønner det virkelig ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt tre stk på tinder, han ene var bare ute etter å pule, han andre var skikkelig desperat etter bare et møte, maste og var skikkelig plagsom, da jeg fortalte at jeg ikke ville møte han igjen ble han enda mer masete og sur.. han siste svarte ikke etterpå..

kort tid etter møtte jeg mannen som ble kjæreste og samboeren min (irl).



Anonymous poster hash: f29e4...d1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt tre fra Tinder. Første daten var veldig hyggelig, men det ble fort tydelig at vedkommende kun ville ha sex. Andre jeg traff var en veldig trivelig fyr, men ikke helt min type. Vi tok en kopp kaffe og praten gikk lett, alt i alt veldig trivelig.

Så da, tredje jeg møtte gjorde slik at jeg nå sitter med litt kjærlighetssorg.

Møtte denne gutten for kort tid siden, og i løpet av en to-ukers periode så vi hverandre hver eneste dag (og natt). Vi lo og hadde det gøy, og det virket som han var veldig interessert. Han introduserte meg både for vennekretsen sin og de han bor sammen med.

Han snakket om at han var redd for at han skulle ødelegge dette her, og at han ikke skjønte hvorfor jeg var singel. Han sa at han likte meg, og tenkte på hvordan han skulle fortelle mora at han hadde truffet meg på Tinder. Vi tøyset om at vi måtte finne på en historie som vi kunne fortelle til folk.

I starten følte jeg at han ikke var helt min type, men syntes han var hyggelig. Tenkte at jeg ville se om dette kanskje kunne bli noe. Etterhvert begynte jeg å få følelser for han, og siden han hadde uttrykt så veldig at han likte meg, tenkte jeg at jeg burde være åpen om hva jeg følte. Sa at jeg begynte å få sansen for han, og at jeg syntes det var vanskelig å gå fra han om morningen....ville helst ligge i armkroken hans. Jeg gikk fra han mandagen, og kjente på gleden over at jeg hadde funnet han, og at dette var noe bra.

Men så skjedde det noe, og han ble opptatt med ting og det var jeg som tok kontakt med han på sms... følte på meg at det var noe. spurte han rett ut; er alt ok? Jada, det var ikke noe galt. Dagen etter var det på samme måte...ingen liv fra han...noe som var rart da det hadde vært veldig respons tidligere.

Jeg spurte så igjen rett ut, jeg føler at det er noe galt. Kan du bare si det rett ut?

Svaret jeg fikk var ganske sjokkerende på meg..han syntes ikke det var riktig at vi holdt på slik vi gjorde, fordi han trodde at jeg hadde fått følelser for han. Da han ikke hadde følelser for meg syntes han dette ikke lenger var noe vi burde gjøre.

Det var bare en to-ukers periode vi så hverandre, men det virker som så mye lengre. Jeg føler meg lurt og brukt...og helt ærlig, litt redd for at alle gutter/menn er slik som dette. Har han sagt alle disse tingene kun for å få sex?

Slettet kontoen min på Tinder samme dag, men laget meg ny idag. Da kom denne gutten opp igjen, og da hadde han ført på høyden sin under info om seg selv... Da kjente jeg at steinen sank litt i magen.....shit, jeg har blitt lekt med :( Klarer ikke helt å skjønne at noen er slik som dette...skjønner det virkelig ikke....

Ikke sikkert du ble lekt med med vilje. Om den ene har følelser men ikke den andre..

Hva skulle han gjort annerledes?

Anonymous poster hash: b156d...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro egentlig... men syns bare hele greia er så uforståelig. Jeg synes jo at han kunne ha sagt noe til meg, uten at jeg måtte dra det ut av han. I tillegg så virket han så veldig på og ga åpenlyst uttrykk for at han var glad i meg, og når jeg da gjorde det samme så ble det feil... Kan jo hende at han var real, men tror egentlig ikke det. Slettet tinderkontoen min samme dag som jeg fikk svar fra han om dette her. Opprettet den igjen i går, og da kom hans bilde opp igjen (så klart). Da har han endret på infoen om seg selv, og skrevet på høyden sin... han er høy og det er visst slik på TInder at det er et mega trekkplaster på jenter. På meg så virket det da veldig som at jeg har blitt lekt med, og at han bare ville ha noen å ha seg med/nærkontakt.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveiper venstre på 95% av mannfolka der inne, så det skal noe til at jeg får noen matcher :P Har dog fått match med en 4-5 stykker, og to av de innledet samtaler med meg. Begge var uten tvil bare ute etter sex, så de matchene slettet jeg. En bodde langt gokkiland, til tross for at det sto at han var ca 50 km unna. Synd, for han var både kjekk og hyggelig. To andre matcher skrev jeg til først, men fikk aldri svar, så de slettet jeg. Det var min Tinderhistorie. Tror neppe jeg treffer noen potensiell kjæreste der, gitt.



Anonymous poster hash: e11f2...b47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...