Gå til innhold

Erfaringer fra Tinder..?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bildene har nok mye å si. For selv om jeg har fått noen matcher, vil de færreste prate noe særlig. Men når jeg er på byen har jeg null problemer med å "hooke opp" med damer.

Så jeg får prøve å ta noen bedre bilder :)

Anonymous poster hash: 73a7f...688
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nok vært heldig, møtt mange fine folk der inne :)

Selvfølgelig møtt noen der som kun vil ha seg ett ligg, men de takker jeg høflig nei til.

For meg var Tinder muligheten til å komme i kontakt med en hunk jeg møtte i høst. Så vil tiden vise da om det er noe mer der ;)

Dere som skriver at dere ikke får svar, svarer dere om jenta skriver først?

Anonymous poster hash: f0c3c...063

Skrevet

Dere som skriver at dere ikke får svar, svarer dere om jenta skriver først?

Ja, svarer alltid hvis noen sender melding.

• Liker 1
Skrevet

Møtt et par jenter der. Med den ene var det ingen kjemi der, og interessene våre var litt for ulike. Med den andre var det seksuell spenning, men igjen, litt for forskjellige interesser, og hun var i tillegg noe snål og reservert (noe jeg er selv, og dobbelt opp av det der er aldri bra).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt 13 stk fra Tinder, men nå har jeg ikke brukt det siden mars/april 2014.

Snapper med noen av de men har ikke særlig kontakt ellers.

Ble noe halvseriøst med en veldig bra fyr, men det gikk ikke helt riktig vei så avsluttet det. Men det var hyggelig så lenge det varte og jeg tenkte aldri jeg kom til å finne noe så bra der :)

Anonymous poster hash: 7cfe9...97e
AnonymBruker
Skrevet

Ja, svarer alltid hvis noen sender melding.

Får stort sett ikke svar om jeg skriver først.

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp fått meg profil på Tinder. Noen andre som har det? Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg. Noen som faktisk har funnet kjærligheten der, eller kjenner noen som har det? Hadde vært interressant å høre noen erfaringer. :-)

Anonymous poster hash: d25a7...95d

Nedlagt og pult 6 jenter siden 1. desember. Noe som er ganske grei uttelling for en app.

Anonymous poster hash: 6b65f...0fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok "nope" deg gjennom 1000 profiler før du finner noen verdt å matche med. De fleste mennene det inne er enten playere eller sosialt tilbakestående. Blir kjedelig i lengden.

Anonymous poster hash: b2c4d...43b

AnonymBruker
Skrevet

Nedlagt og pult 6 jenter siden 1. desember. Noe som er ganske grei uttelling for en app.

Anonymous poster hash: 6b65f...0fd

Ja, er det ikke det tinder er ment for?

Kanskje venninna mi er en av dem... Hun har grått mange tårer over menn som har lurt henne i en måned eller to via tinder. Hmm... Hun er opp i seks eller syv personer nå de siste månedene.

Anonymous poster hash: 6f9c8...f52

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje venninna mi er en av dem... Hun har grått mange tårer over menn som har lurt henne i en måned eller to via tinder. Hmm... Hun er opp i seks eller syv personer nå de siste månedene.Anonymous poster hash: 6f9c8...f52

Haha, hun virker selektiv.

Anonymous poster hash: 0522d...05d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Traff kjæresten min der <3

Anonymous poster hash: e69f3...65a
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje venninna mi er en av dem... Hun har grått mange tårer over menn som har lurt henne i en måned eller to via tinder. Hmm... Hun er opp i seks eller syv personer nå de siste månedene.

Men lærer hun? Neeeida.

Anonymous poster hash: d1139...59f

• Liker 1
Skrevet

Når hun ikke lærer fortjener hun jaggu meg ikke bedre heller.

Skrevet

Ryddet for personangrep.

irrlys, mod.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff kjæresten min på Tinder i sommer :hjerte:
Nå har vi akkurat flyttet sammen.
Før det var jeg på flere Tinderdates, men ingen det ble noe mer med. Alle var hyggelige, men det var denne kjemien og intersser da.
Pulings har det blitt lite av bortsett fra den siste daten som jeg nå er lykkelig forelska i :kline:

Jeg vil anbefale å se på hvilke type bilder folk legger ut. Er det kroppen sin er jo sansynligheten for at de vil noe annet stort...(?)
Jeg så også bare etter de som hadde tekst under bildet sitt, da tenkte jeg at de også var ute etter noe mer en å bare titte, og en faktisk fornuftig eller morsom tekst.
Jeg så heller ikke etter "de peneste", nå hadde jeg jo flaks at kjæresten min er verdens fineste, men han er ikke så fotogen :fnise:
I tillegg begynte jeg å se etter folk som hadde felles venner på facebook, tok en skjermdump av fyren og sendte bildet til den aktuelle FBvennen og spurte om dette var en ok kar. Ved et par tilfeller fikk jeg tilbakemelding om at dette var en player, så da var det jo ikke vits i å ta kontakt der ;) Kjæresten min er et resultat av felles venn "godkjenning". Vips hadde vi jo også litt mer felles punkter å snakke om, selv om den bekjente ikke er en god venn av noen av oss...

Anonymous poster hash: aaa6a...452
Gjest white tiger
Skrevet

Høh? Har snakket med 15-20 damer på Tinder, ingen har brydd seg om hva jeg tjener.

Anonymous poster hash: b156d...f1c

Kan hende kjæresten min var uheldig da, jeg har jo ikke snakket med noen damer der inne akkurat. Men har merket meg at en god del menn oppgir høyden i profilen, noe som sannsynligvis betyr at de har blitt spurt om høyden sin en del ganger. Høyde og inntekt er ikke akkurat avgjørende for at jeg skal bli forelsket, men for noen er det tydeligvis det.. Finnes nok litt av hvert på tinder, så det handler vel mest om tilfeldigheter, om hvem man er så heldig eller uheldig å støte på.

AnonymBruker
Skrevet

Møtte drømmemannen der inne, men ble brent så det holder (fy faen så vondt det gjør). Har lært, og kommer nok ikke til å stole på noen der inne igjen, eventuelt slette appen.

Anonymous poster hash: b7ab5...f6e

Skrevet (endret)

Min historie:

Fra det virkelige liv hører jeg at jeg er mer enn alminnelig kjekk.

Jeg har prøvd tinder i flere omganger. Første omgang var jeg ikke helt klar over hva jeg bega meg ut på, neste gang leste jeg meg litt opp og tilpasset profilen min. Og jeg endte med noe slikt som 10 matcher over tre måneder, og 2-3 dater. Det var kvinner på rundt 45 år som ville pule. Jeg var da 38.

Så tok jeg mot til meg igjen. Sendte en serie bilder ut "på høring" hos venninner som var samstemte om hvilke bilder jeg skulle bruke, hentet opp en treffende kommentar om mitt uteseende og filte den til på en intelligent, humoristisk men også lun måte, treffende for de kommentarene jeg kan komme med spontant og som får hele selskapet til å knekke av latter (god latter)... osv.

Resultatet er at det "peaket" på rett under 30 matcher. Siden har noen falt fra og noen har kommet til. Jeg kontaker alle, hei og en innledning i en lett og vennlig tone, men får svar fra bare 3/4. De fleste stopper etter tre-fire replikker fram og tilbake. Denne omgangen har det endt med fire riktig hyggelige dater og ei av de har jeg truffet flere ganger, med overnatting, uten at det utviklet seg videre.

Jeg har tre - fire nye brukere opp daglig og liker drøyt halvparten, og kommer opp i et par matcher i uka.

Konklusjon:

Det hjelper for en mann å legge ned mye arbeid i profilen og det må være riktig helt fra starten av. Sammenlikn med kvinners profiler, er det nok 50 ganger mer tid som går med.

Tinder er lekegrinda til de abso-abso-absolutt kjekkeste mennene med de beste playeregenskapene og hvem som helst av kvinnene. En alminnelig+ mann som jeg kan jobbe meg ihjel med å tilpasse og prøve ut allt mulig på appen, men jeg vil aldri i verden få særlig ut av det.

Endret av draug 75
Skrevet (endret)

Jeg har vært på date med en mann der, men han er useriøst vil bare knulle alle damer i nærheten kanskje.. hvordan han gjøre dette når han har omsorgen til barn fra tidligere forhold det vet ikke.

Endret av Pancake
Gjest rabrabara
Skrevet

Møtte verdens fineste mann der. Vi har vært sammen i noen måneder nå og jeg er så utrolig forelska! Begynte å melde m ham to dager etter at jeg oppretta profil og rakk å komme i kontakt med en ekkel player (som i det minste var ærlig om det) og noen som virket veldig trivelige. Det som slo meg var at alle liksom sto og veiva med en kajakk på en fjelltopp.

Jeg matchet med en del ila de to dagene og hadde nok bilder som ikke var utfordrende eller noe, kanskje heller ufarlige, på et vis.

Slettet raskt profilen, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...