AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Har nettopp fått meg profil på Tinder. Noen andre som har det? Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg. Noen som faktisk har funnet kjærligheten der, eller kjenner noen som har det? Hadde vært interressant å høre noen erfaringer. :-)Anonymous poster hash: d25a7...95d
Prestekragen Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Jeg fant kjærligheten der. Er mye rare folk, men man må også tørre å prate der, ellers gidder jo ingen. Og du må tåle å pløye gjennom en del møkk før du eventuelt kommer til noe bra
Gjest rådyr Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Jeg fant en flott mann der, og vi er vel så og si kjærester. Har bare truffet ok menn, noen mer seriøse enn andre, men det blir hva du gjør det til. Om du holder deg unna smukkasene går det nok bra
Electron Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Min erfaring til nå er lite respons og matcher. 2
sjonkelrolf Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Noe av det jeg liker med Tinder er at man kan møtes uten å nødvendigvis utveksle annen kontaktinformasjon. Og er det ikke klaff, er det bare å fjerne matchen, så fjernes alle spor. Trygt for begge parter.
Gjest jurgy Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Dårligere nå enn før, men fremdeles muligheter. Om du er mann anbefaler jeg å sveipe til høyre på rubbel og bit, og så kan du unmatche de du ikke liker etterpå. Mindre tidkrevende, og du slipper en haug av feilsveips til venstre. Endret 4. januar 2015 av jurgy
norw Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Dårligere nå enn før, men fremdeles muligheter. Om du er mann anbefaler jeg å sveipe til høyre på rubbel og bit, og så kan du unmatche de du ikke liker etterpå. Mindre tidkrevende, og du slipper en haug av feilsveips til venstre. Ser den, men veldig surt om man fortsatt får få, når man har likt alle.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Har nettopp fått meg profil på Tinder. Noen andre som har det? Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg. Noen som faktisk har funnet kjærligheten der, eller kjenner noen som har det? Hadde vært interressant å høre noen erfaringer. :-)Anonymous poster hash: d25a7...95d Det er alt for masse overfladiske damer der inne, har forsatt profil. Men ingen gidder jo å snakke mer en 2 setninger og jeg blir sittende å spørre de hele tiden og de viser 0 initiativ er latterlig program for menn som ikke ser ut som film stjerner Anonymous poster hash: 45986...c93 1
Gjest jurgy Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Ser den, men veldig surt om man fortsatt får få, når man har likt alle. Det er sant. Tinder booster nok selvtilliten til enkelte jenter opp på et nivå de strengt tatt ikke fortjener. 3
Gjest white tiger Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Jeg fant kjæresten min der. Han var vel den åttende mannen jeg møtte gjennom tinder, og jeg snakka med en god del flere. De jeg møtte var greie menn som faktisk var ute etter noe seriøst, men så prøvde jeg også å sile ut de som virket som om de bare var ute etter et ligg. Med meg og kjæresten min sa det bare "pang" første gangen vi møttes. Det er nok en del overfladiske folk der, kanskje spesielt damer. Kjæresten min sa at nesten alle han snakket med skulle vite hva han tjente, osv, og det reagerte han på og synes var overfladisk, og han ønsket ikke snakke med sånne damer. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Jeg får en del matcher men ingen vil prate. Syns det er litt merkelig. Anonymous poster hash: c0e29...03a 1
Gjest Fenrir Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Pratet med noen, men orker nesten ikke å være der lengre for jentene svarer aldri når man matcher eller så virker de veldig lite interesserte i å snakke og jeg sitter igjen med å utvikle hele samtalen og spørre spørsmål.
Gjest jurgy Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 (endret) l-o-l Endret 21. januar 2015 av jurgy
-Fiona- Skrevet 4. januar 2015 #15 Skrevet 4. januar 2015 Pratet med ganske mange, men møtte kun èn av de, og han er nå kjæresten min Ble etter hvert ganske god på å luke ut de som bare ville ha "kjøtt på staken" i mangel på bedre uttrykk. 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #16 Skrevet 4. januar 2015 Det er nok en del overfladiske folk der, kanskje spesielt damer. Kjæresten min sa at nesten alle han snakket med skulle vite hva han tjente, osv, og det reagerte han på og synes var overfladisk, og han ønsket ikke snakke med sånne damer. Høh? Har snakket med 15-20 damer på Tinder, ingen har brydd seg om hva jeg tjener. Anonymous poster hash: b156d...f1c 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #17 Skrevet 4. januar 2015 Jeg fant kjærligheten der. Er mye rare folk, men man må også tørre å prate der, ellers gidder jo ingen. Og du må tåle å pløye gjennom en del møkk før du eventuelt kommer til noe bra Det var en stygg måte å snakke om andre folk på... Anonymous poster hash: bce0b...823 2
sjonkelrolf Skrevet 4. januar 2015 #18 Skrevet 4. januar 2015 Det var en stygg måte å snakke om andre folk på... Anonymous poster hash: bce0b...823 Det gjør det ikke mindre riktig, gjør det det? Noe jeg også har fått erfare nylig...
Gjest Fenrir Skrevet 4. januar 2015 #19 Skrevet 4. januar 2015 For å ha en sjanse så må bildene være greie. Få noen du kjenner til å vurdere hvilke av deg som burde brukes. Så må du prøve å skille deg ut på en eller annen måte. Hvor er du fra/Hva gjør du/Hvilke interesser har du etc. etc. funker dårlig. De har fått de samme spørsmåleten så mange ganger fra før allerede. Skriv et dikt hvis du har en poet i magen(Ett eller annet morsomt; veien til et pikehjerte er gjennom lattermuskelen) eller si for eks. at du kommer å henter dem fredag klokka 18:00 og at de må stå klare(vær sjefen, jenter digger sånt). Ett eller annet. Og til slutt, ikke vær desperat; ALDRI send en ny melding før de har svart på den forrige. For jo match med en haug av damer men ingen som liker å snakke tydeligvis.
Prestekragen Skrevet 5. januar 2015 #20 Skrevet 5. januar 2015 Det var en stygg måte å snakke om andre folk på...Anonymous poster hash: bce0b...823 Det var ment sånn fordi det ofte er en del kjipe folk der som enten ikke gidder å svare eller er ekle creeps. Det vet du sikkert om du har brukt tinder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå