lolmeg Skrevet 6. januar 2015 #22 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Min sønn var tre år når han fortalte min mor og meg om sitt forrige liv. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men her er historien fortalt av et barn på to år og ti måneder : Forrige gangen jeg levde bodde jeg i Oslo, men det het ikke Oslo den gangen, men Kristiania. Jeg var tømrer og hadde hest og vogn som jeg brukte for å komme rundt på oppdrag, mest husbygging. Jeg hadde materialer og verktøy i vogna. Det var ikke mange bilene i gatene, bare en av og til. Nesten ingen hadde bil den gangen. Jeg hadde kone og tre barn, vi bodde i et rødt trehus og min kone var så dyktig til å utnytte frukthagen. Derfor klarte vi oss alltid godt. Så var han ferdig og siden vi var på stranden den dagen var han plutselig i vannet og stunden var over. Jeg spurte ham aldri mer om dette, men når min mor lå for døden sa hun minutter før hun døde: husker du historien på stranda, jeg tror den er sann. Anonymous poster hash: d47e0...44b vel, i buddhismen sies det at små barn har bitte litt kontakt med det tredje øyet. At de kanskje har hukommelse fra forrige liv, se sjel og ånder eller se og føle andres aura . (Mange andre ikke-buddhistiske er enige om at babyer ser ånder) Men etter hvert blir denne egenskapen borte for de aller aller fleste. De som sitter igjen med denne egenskapen blir ofte forvirret og leter etter hjelp for å fjerne den. For de klarer ikke å kontrollere det Endret 6. januar 2015 av lolmeg
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #23 Skrevet 6. januar 2015 TS: Bare huske på at du ikke har lov å reinkarnere i Kina uten tillatelse fra staten. Anonymous poster hash: 27dd6...1ce
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #24 Skrevet 6. januar 2015 TS: Bare huske på at du ikke har lov å reinkarnere i Kina uten tillatelse fra staten. Anonymous poster hash: 27dd6...1ce lol Anonymous poster hash: 6b5f1...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå