Gå til innhold

Hva tiltrekkes damer av seksuelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva mener du ?

Hvordan klarer du å hevde at smil og hender ikke går på utseende? Det er som å si, store pupper, fyldige lepper, brunt, langt hår, pent smil, men at utseende ikke er så viktig.lol

Anonymous poster hash: 9cff2...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Godjente

Hvordan klarer du å hevde at smil og hender ikke går på utseende? Det er som å si, store pupper, fyldige lepper, brunt, langt hår, pent smil, men at utseende ikke er så viktig.lol

Et varmt smil og gode hender, et glimt i blikket som utstråler godhet, har ingenting med utseendet å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent smil, hender og blikk går på sjarm og utståling? sist jeg sjekka så er alt det der biologisk betinget.

Fins ikke stygge smil

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et varmt smil og gode hender, et glimt i blikket som utstråler godhet, har ingenting med utseendet å gjøre ;)

Jo, det har med utseende å gjøre. Det går an å ha et kaldt smil. Gimmik og følelsesutrykk er medfødt. Merkelig at folk ikke skal forstå sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins ikke stygge smil

Joda det gjør det. Stygge tenner finnes mange som har, ergo finnes det også stygge smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker en mann som vet hva han vil ha. Aller helst meg :sol:

Jeg liker middels høye menn, mørke øyne er en fordel. Jg liker brede skuldre og dominans i senga.

hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner er dumme.

"Alle" vil ha store, mørke menn med mye hår.

Jeg liker blonde til mørkeblonde menn rundt 175-185 med slank og litt muskuløs kropp, med søtt/ pent ansikt. Min erfaring er at disse mennene gir deg best livskvalitet.

Mørke, hårete og maskuline menn er ofte ikke snille og lite intelligente, så hvis man er opptatt av å føre genene videre, så bør man velge en vanlig, blond mann med god utdanning. Ikke tenk på jobben han har, men at han er utdannet og snill.

Anonymous poster hash: 663b7...f45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker blonde til mørkeblonde menn rundt 175-185 med slank og litt muskuløs kropp, med søtt/ pent ansikt. Min erfaring er at disse mennene gir deg best livskvalitet.

Mørke, hårete og maskuline menn er ofte ikke snille og lite intelligente, så hvis man er opptatt av å føre genene videre, så bør man velge en vanlig, blond mann med god utdanning. Ikke tenk på jobben han har, men at han er utdannet og snill.

Så hyggelig å høre. :rodme: Fint du ikke nevnte så altfor mye om håret. :laugh:

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det gjør det. Stygge tenner finnes mange som har, ergo finnes det også stygge smil.

Jojo men stygge tenner kan gjøres noe med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

AnonymBruker, on 03 Jan 2015 - 08:01, said:

Utseendet spiller ikke særlig rolle så lenge det er normalt nok.

Anonymous poster hash: 5eeb6...516

Kvinner liker forskjellige typer menn. Det er noen til alle. Anonymous poster hash: fe080...786
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg elsker menn med litt mørkere trekk, enten om de er italienere, brasilianere, arabere eller lignende. Det tiltrekker meg veldig, seksuelt og ellers.

Samme her.. Norske damer finner jeg lite attraktivt. Er så deilig å knulle ei eksotisk jente med deilig kropp og nydelige brune øyne. Gjerne fra Brazil, generelt mulatter(hvis fine), mørke damer eller asiatiske. Blonde damer er ikke noe tiltrekkende eller damer med nordisk utseende.:)

Anonymous poster hash: c50b2...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker bare at de er dominante i senga. Hater det ellers

Kan ikke få i både pose og sekk. Menn som er dominant er det av natur og liker å være sjefen. Hvis ikke blir det mere rollespill.:)

Anonymous poster hash: c50b2...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ren kropp og ren munn, ikke illeluktende ånde (f.eks. røyk eller løk osv), en passelig kropp, uten at det behøver å være topptrent på noe vis.

Det jeg ikke hadde klart å tenne på, var stor ølmage og/eller skikkelig dissende kropp. Det er turn-off så det holder for meg. Trenger ikke være sylslank, men disse svært ølmagene enkelt får er bare no-no.....

Jeg liker også et velpleid og rent skjegg på menn :) Det ser mandig ut.

Anonymous poster hash: 2f89b...1f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fotballen

Jeg er trent og har tre dagers skjegg, og det er nok tydeligvis. Nå har jeg kjæreste og det viktigste for meg nå er at hun blir tent på meg seksuelt, bryr meg ikke om hva andre blir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg digger en man med selvtillit, en som er dominant i senga. Rent fysisk liker jeg kraftige bryn, som gir et seriøst ansikt, og litt brede skuldre. Tenner ikke på muskelbunter, men heller slanke menn.

Anonymous poster hash: 97ec4...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...