Gå til innhold

Hva tiltrekkes damer av seksuelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

når det kommer til utseende, så spiller det ingen rolle for dame så lenge du er kjekk nok. Penger spiller heller ingen rolle så lenge du fortsatt er spandabel......

Anonymous poster hash: 9cff2...132
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker en slags laid back maskulinitet. Utseende har ikke så mye å si, kan gå for slanke så vel som "bamsete" menn. Det viktigste er humor, intelligens og en rolig, trygg selvtillit. Jeg blir stressa av usikre menn, og skikkelig turned off av cocky sjampisklyser. Menn som er seg selv uten kleine forsøk på å "forføre", eller"romantisere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Kvinner tiltrekkes hovedsaklig av menn med dominante, maskuline og robuste trekk, for eks

1925265_232886920227743_2083946651_n.jpg

1b0hlge.jpg

OZf1qaN.jpg

Dette skyldes grunnleggende biologiske prinsipper, disse mennene signaliserer styrke (beskytte av familien)og sunne gener (alpha), noe som gjør alle heterofile kvinner våte i trusa.

Konfrontert med dette så blånekter de selvfølgelig, de er kanskje sammen med en mer beta lignende mann som de kontroller for sex. Alle kvinner drømmer dog om å bli HÅNDTERT og DOMINERT av slike menn, derfor ser at vi at disse typene ALDRI ER INCELS.

Prøver du med en selvoppfyllende profeti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner tiltrekkes hovedsaklig av menn med dominante, maskuline og robuste trekk, for eks

1925265_232886920227743_2083946651_n.jpg

1b0hlge.jpg

OZf1qaN.jpg

Dette skyldes grunnleggende biologiske prinsipper, disse mennene signaliserer styrke (beskytte av familien)og sunne gener (alpha), noe som gjør alle heterofile kvinner våte i trusa.

Konfrontert med dette så blånekter de selvfølgelig, de er kanskje sammen med en mer beta lignende mann som de kontroller for sex. Alle kvinner drømmer dog om å bli HÅNDTERT og DOMINERT av slike menn, derfor ser at vi at disse typene ALDRI ER INCELS.

Haha okei så du liker bolegutter?;) En kompis av meg hadde alltid vært pingle, og hadde komplekser for dette. Etter 2 år på steroider fikk han disse trekkene som disse mennene over her. Brede skuldre, store biceps og markerte kinnben osv.. Eneste minuset var at han gikk fra å være verdens snilleste til å bli voldelig og ustabil(takket være steroider). Så alle menn som vil se bra ut på bekostning av psyken, løp å kjøp..

Anonymous poster hash: c50b2...eed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha okei så du liker bolegutter? ;) En kompis av meg hadde alltid vært pingle, og hadde komplekser for dette. Etter 2 år på steroider fikk han disse trekkene som disse mennene over her. Brede skuldre, store biceps og markerte kinnben osv.. Eneste minuset var at han gikk fra å være verdens snilleste til å bli voldelig og ustabil(takket være steroider). Så alle menn som vil se bra ut på bekostning av psyken, løp å kjøp..

Men ble forble han incel? Isåfall burde han tatt kjeveoperasjon også.

Å være ung incel = Verste som kan skje en mann = fucked for life, bivirkningene av boling blekner i forhold

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foruten personlighet, oppførsel og utstråling, som i lengden er det aller viktigste, tiltrekkes jeg av høye gutter! Liker også at de er litt bredskuldra og sterkere enn meg (behøver ikke å være kjempemassiv med gigamuskler nei), fint hår, glimt i øyet og ikke er klein!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

Hendene, smilet og blikket. Varmen og humoren hans. At han er snill og god, Vil meg vel. Omsorgsfull og leken. Gjerne litt sjenert i det intime da jeg liker å ta styringen.

Utseendet spiller ikke så stor rolle, bare han har sjarm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hendene, smilet og blikket. Varmen og humoren hans. At han er snill og god, Vil meg vel. Omsorgsfull og leken. Gjerne litt sjenert i det intime da jeg liker å ta styringen.

Utseendet spiller ikke så stor rolle, bare han har sjarm

Hvordan fikk du til det der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ble forble han incel? Isåfall burde han tatt kjeveoperasjon også.

Å være ung incel = Verste som kan skje en mann = fucked for life, bivirkningene av boling blekner i forhold

Incel.. betyr det at han ikke får den opp?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incel.. betyr det at han ikke får den opp?..

er slang for ufrivillig sølibat tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du til det der??

Går an å ha fine øyne og fint smil selv om man ikke er en klassisk skjønnhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent seksuelt uten noe slags fokus på det dypere plan så tenner jeg på høye, veltrente og tatoverte menn. Skjegg og hestehale er også å foretrekke. Også må han ha en mandig og gjerne litt autoritær atferd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rent seksuelt uten noe slags fokus på det dypere plan så tenner jeg på høye, veltrente og tatoverte menn. Skjegg og hestehale er også å foretrekke. Også må han ha en mandig og gjerne litt autoritær atferd.

Så bra du liker det. Liker å behandle damer som det de er, det svake kjønn. Viktig å bevise hvem som er sjefen i forholdet. Å være dominant er noe som faller menn naturlig.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du liker det. Liker å behandle damer som det de er, det svake kjønn. Viktig å bevise hvem som er sjefen i forholdet. Å være dominant er noe som faller menn naturlig.:)

Liker bare at de er dominante i senga. Hater det ellers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går an å ha fine øyne og fint smil selv om man ikke er en klassisk skjønnhet

Men det går fortsatt på utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det går fortsatt på utseende.

Nei. Det går på sjarm og utstråling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det går på sjarm og utstråling

Pent smil, hender og blikk går på sjarm og utståling? sist jeg sjekka så er alt det der biologisk betinget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...