AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #21 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg tiltrekkes seksuelt av høye menn med ei litt bred ramme. Jeg liker at de er veltrente (ikke for mye, men i form), at de lukter godt og er rene. Han må ha intim hygiene, jeg klarer ikke den "skitne looken" som noen ovenfor nevner. Ellers liker jeg store hender og litt kraftige armer. Jeg tiltrekkes også av nordiske menn, gjerne blonde og blåøyde. Anonymous poster hash: 6c580...603 *må ha god intimhygiene Anonymous poster hash: 6c580...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 3. januar 2015 #22 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg har ingen spesiell type menn jeg tenner på, verken utseendemessig eller personlighet, men det må være kjemi mellom oss. Hvis han er morsom, har glimt i øyet, er trygg på seg selv og har sjarm, er det et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 3. januar 2015 #23 Del Skrevet 3. januar 2015 Kommer an på helheten. De mennene jeg har tent mest på har vært veldig forskjellige. Det er svært sjeldent at utseende er nok til å tenne meg alene. Det har nok vært en blanding av utseende/kropp og hva slags kjemi jeg har hatt med vedkommende fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 3. januar 2015 #24 Del Skrevet 3. januar 2015 Er alle disse tingene noe jeg kan kjøpe i butikken et sted? Skavisee, jeg har allerede: • brede skuldre • god hygiene Hm Nei søren Deodorant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 3. januar 2015 #25 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg tiltrekkes seksuelt av høye menn med ei litt bred ramme. Jeg liker at de er veltrente (ikke for mye, men i form), at de lukter godt og er rene. Han må ha intim hygiene, jeg klarer ikke den "skitne looken" som noen ovenfor nevner. Ellers liker jeg store hender og litt kraftige armer. Jeg tiltrekkes også av nordiske menn, gjerne blonde og blåøyde. Anonymous poster hash: 6c580...603 Altså, at han ser "skitten" ut betyr ikke at han er skitten. Han må såklart lukte godt og ha god intimhygiene. God hygiene generelt egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #26 Del Skrevet 3. januar 2015 Personlighetsmessig må det være at han er trygg på seg selv, lett å snakke med og morsom. Utseendemessig elsker jeg armmuskler, og hvis han har kledd seg ekstra bra en dag. Er nok over gjennomsnittet opptatt av klær haha.Anonymous poster hash: 38dd2...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #27 Del Skrevet 4. januar 2015 www.youtube.com/watch?v=tVXB5BQ4JHk gir deg svarene dere leter etter. Anonymous poster hash: e449f...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #28 Del Skrevet 18. januar 2015 Det jeg legger merke til først på ett mannfolk er faktisk hendene. Merkelig nok, liker når blodårene vises. Mandig! Når det kommer til sengekos er jeg veldig glad i å gi mannen mye oppmerksomhet. Tease litt med tunge, stryke på baller, ta den i munnen men ikke være borti osv. Og når mannen stønner litt. Ikke huleboer stønning men hvertfall så jeg vet det er digg Anonymous poster hash: a388d...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 19. januar 2015 #29 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg tiltrekkes av "ungdommelighet", dvs gjerne litt rufsete hår, litt skjegg, og en avslappet/sporty klesstil. Godt humør, glimt i øyet høres kanskje litt klisjé ut, men det stemmer faktisk! Mutte, inneslutta, tafatte menn som ikke evner å holde en samtale i gang - neitakk. Han må være litt "intressert" i meg, altså få meg til å fæle meg vel! Komplimenter er alltid hyggelig i rett situasjon. Men en litt "upassende" kompliment kan faktisk være spot -on! Husker en kollega plutselig sa "så godt det lukter av deg"...vet ikke om han flørtet, men synes det er litt tøft jeg, når mannfolk "våger" seg litt frem da blir dere lagt merke til! vi kvinner glemmer sjeldent et kompliment. Kroppmessig liker jeg at han er litt "godt bygd". Gjerne litt muskler, men ikke for mye. Og fine tenner - VIKTIG. Gjerne litt fyldige lepper, men ikke FOR fyldige. Av en eller annen grunn så er tynne strek-lepper skikkelig turn off for meg...Han trenger faktisk ikke se ut som noen supermodell, en viss standard på utseendw må det være, men personlighet og væremåte har masse å si!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #30 Del Skrevet 19. januar 2015 Væremåte. Definitivt væremåte først og fremst. Anonymous poster hash: 77239...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #31 Del Skrevet 19. januar 2015 Gode verdier og gode kommunikasjonsevner. Anonymous poster hash: 5eeb6...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 19. januar 2015 #32 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg faller for ord istedet for handling og det vil vel bli slutten for meg. 😷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 19. januar 2015 #33 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg føler det er så mange damer som ikke er tiltrukket av meg, til tross for at jeg føler jeg ser grei ut. Hva er det egentlig dere tiltrekkes mest av rent seksuelt? Kropp, ansikt, om man er trent eller noe annet?Anonymous poster hash: 4c430...1bd Kan være så mangt. Trenger ikke nødvendigvis være utseendet. Det kan være stemmen, kroppsspråk, måten han snakker på, et blikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 19. januar 2015 #34 Del Skrevet 19. januar 2015 Altså, jeg ser sjeldent en mann på gata å tenker "sex". Det må en samtale til. Jeg tiltrekkes langt mer av personlighet og sjarm enn en trent kropp. Jo, trent kropp kan være fint. Men jeg er mye mer tiltrukket av en normal kropp, hvor man har såkalte "arbeidsmuskler. " De trenger ikke en gang ha så himla muskler. Jeg tiltrekkes av menn som er større enn meg selv. De må kunne "ta tak" i meg på en måte, og ikke slik at hvis de prøver å løfte meg så blir de blå i ansiktet. Ellers, så blir jeg veldig tiltrukket av god lukt. Da kan jeg faktisk snu meg etter dem på gata! En skikkelig god duft gjør underverker. Men ikke så mye at man blir kvalm, og det gjelder jo å finne den riktige for deg. Når det kommer til personlighet, så tiltrekkes jeg av litt frekk erting, men samtidig godhet og varme, som i at han viser kun interesse for deg og er litt gentleman. Han må tørre å ta initiativ, men ikke kaste seg over meg! Jeg liker ikke de som bare "drar an frem". Så kort oppsumering; Vær gentleman, lukt godt, vær litt frekk morsom, ta initiativ uten å virke for "på", jenter som er mindre enn deg selv. And you are good to go! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 19. januar 2015 #35 Del Skrevet 19. januar 2015 En mørk stemme må da vel være digg for damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #36 Del Skrevet 19. januar 2015 Penger, status og makt tiltrekkes kvinner av seksuellt. Menn generellt avskyr dem, hvis de ikke kan gi dem noe av det overnevnte.Anonymous poster hash: 9b9a7...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #37 Del Skrevet 19. januar 2015 Damer kan bli seksuelt tiltrukket av hva som helst så lenge det er følelser inne i bildet. Hvis du tenker på en setting som byen så vil jeg si maskulinitet og cocky oppførsel, det er min erfaring hvertfall. Anonymous poster hash: 0cfbc...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 19. januar 2015 #38 Del Skrevet 19. januar 2015 Penger, status og makt tiltrekkes kvinner av seksuellt. Menn generellt avskyr dem, hvis de ikke kan gi dem noe av det overnevnte.Anonymous poster hash: 9b9a7...96c Bs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #39 Del Skrevet 19. januar 2015 Utstråling og må ikke virke veldig desperat ett et ligg! Jeg tiltrekker fort av menn med skjegg, laidback og har humor. Anonymous poster hash: 049b5...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 19. januar 2015 #40 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Kvinner tiltrekkes hovedsaklig av menn med dominante, maskuline og robuste trekk, for eks Dette skyldes grunnleggende biologiske prinsipper, disse mennene signaliserer styrke (beskytte av familien)og sunne gener (alpha), noe som gjør alle heterofile kvinner våte i trusa. Konfrontert med dette så blånekter de selvfølgelig, de er kanskje sammen med en mer beta lignende mann som de kontroller for sex. Alle kvinner drømmer dog om å bli HÅNDTERT og DOMINERT av slike menn, derfor ser at vi at disse typene ALDRI ER INCELS. Endret 19. januar 2015 av Jegern Puahate 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå