Gå til innhold

Hva tiltrekkes damer av seksuelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler det er så mange damer som ikke er tiltrukket av meg, til tross for at jeg føler jeg ser grei ut. Hva er det egentlig dere tiltrekkes mest av rent seksuelt? Kropp, ansikt, om man er trent eller noe annet?

Anonymous poster hash: 4c430...1bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn i første omgang må je like det jeg ser, men samtidig har jeg opplevd å etterhvert like det som er på innsiden.

Tror nok helhetsinntrykket er viktig for meg.

Personlighet, utseende, kjemi..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal se helt vekk fra utstråling og personlighet så liker jeg personlig godt litt bredere skuldre og en mer maskulin kropp. Trent eller ikke har ikke så mye å si egentlig, kan godt ha litt ekstra så lenge proporsjonene er der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kvinnen tiltrekkes av humor, selvtillit, kjemi og barsk trygghet.

Utseendet har jeg aldri brydd meg nevneverdig om.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utseendet spiller ikke særlig rolle så lenge det er normalt nok.

Anonymous poster hash: 5eeb6...516
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg kan tiltrekkes av mye forskjellig. Har et bilde i hodet av utseendet som jeg tiltrekkes veldig av. (Kraftig, høy mann, hårete, store hender) men opplever ofte at jeg blir seksuelt tiltrukket av menn på jobb som jeg liker personligheten til, men som er laaaangt unna det optimale utseendet. Kan også bli spontant opphisset av menn som lukter godt. Men det kommer også mye an på om jeg er i et modus der jeg lett blir opphisset av noe, er jeg det kan nesten hva som helst gjøre utslaget.

Anonymous poster hash: 603d9...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste kvinner tiltrekkes av store pupper og mus så om du ikke har noen av delene der så sliter du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye, slanke og mørke menn. Liker også at de ser litt "skitten" ut, som Kurt Cobain. Selvtillit og litt douchebag oppførsel har alltid gjort meg interessert. En mann som beskriver seg selv som "helt grei" ville nok ikke vært innafor for min del.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som lukter godt... :rodmer: Det gjør ikke noe om han har noen kilo for mye, men ikke ølmage. Over 40, gjerne med skjegg. Humor og glimt i øyet. Og ikke prat sex før vi er blitt bedre kjent. Da trekker jeg ned rullegardinen.. :rolleyes:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste kvinner tiltrekkes av store pupper og mus så om du ikke har noen av delene der så sliter du

Hvor har du lest det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som lukter godt... :rodmer: Det gjør ikke noe om han har noen kilo for mye, men ikke ølmage. Over 40, gjerne med skjegg. Humor og glimt i øyet. Og ikke prat sex før vi er blitt bedre kjent. Da trekker jeg ned rullegardinen.. :rolleyes:

Trodde ikke jeg hadde postet bilde av meg selv her inne :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Maskuline, mørkhårede menn er alltid et pluss :rodmer: Et godt glimt i øye og et lekent smil.
Kan være litt sjenert og tilbaketrukken, men som også vet hvem han selv er. God humor. Stelt skjegg eller 3-dagers skjegg er uforskammet fint på menn :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når han akkurat er kommet ut av dusjen med håndkleet surret rundt hoftene... :rodmer:

- Når han har påført sin milde, men gode parfyme. Veldig sterk parfyme er turn-off for min del. Vet ikke hvor mange som har gasset bussen med parfymen sin.

Kroppslig tiltrekkes jeg av en eller annen grunn litt kraftige, "maskuline" hender. Arbeidshender som enkelte kaller det. Men utseendet er nok ikke det som har aller mest å si for meg. At han har god selvtillit er et stort pluss! Det handler om en blanding mellom utseende og personlighet, for min del.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde ikke jeg hadde postet bilde av meg selv her inne :laugh:

Min PC har ikke lukt, så det hadde vel neppe hjulpet stort :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjegg og litt brysthår er skikkelig turn on.

Personlighet er avgjørende så klart, hjelper ikke helt med et pent utseende.

Anonymous poster hash: 049b5...152

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Brede skuldre, sterke armer og hender, over 180cm, penger og en lett dominerende personlighet. Da få du kvinns i fleng.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tiltrekkes seksuelt av høye menn med ei litt bred ramme. Jeg liker at de er veltrente (ikke for mye, men i form), at de lukter godt og er rene. Han må ha intim hygiene, jeg klarer ikke den "skitne looken" som noen ovenfor nevner. Ellers liker jeg store hender og litt kraftige armer. Jeg tiltrekkes også av nordiske menn, gjerne blonde og blåøyde.

Anonymous poster hash: 6c580...603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...