Okapi Skrevet 8. januar 2015 #21 Skrevet 8. januar 2015 Jeg liker å tro at jeg ville gjort det, men klart, jeg bryr meg jo litt mer enn jeg liker om hva andre synes. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde fått gjennomgå for det av venner og spesielt familie, og det er jo aldri trivelig.
funginger Skrevet 9. januar 2015 #22 Skrevet 9. januar 2015 Hvis det er den store kjærligheten skulle man jo tro at det viktigste er å være sunn slik at man kan leve et godt og langt liv. Men en dame på 160cm som veier 120kg er mye større enn en dame på 180cm som veier 120kg. Vil håpe at mange synes det er mer synd at de mest sannsynlig kommer til å ha et 10-20 år kortere liv, enn utseende når det kommer til "den store kjærligheten". Å ikke være tiltrukket av store kvinner/menn synes jeg er helt fair, men å være det, men ikke tørre å vise det for noen blir for feigt.
PPM Skrevet 9. januar 2015 #23 Skrevet 9. januar 2015 Hvis det var så at du foretrakk damer på 120 kg + +. Du hadde aldri tent på normalvektige damer. Ingen du kjente visste om dette. Ville du om du møtte drømmedama som var svært overvektig, turt å vise dine følelser for henne offentlig? Anonymous poster hash: c38f4...5c5 Ja, hvorfor i alle dager skulle jeg ikke det? Har man truffet drømmedama, så er man stolt av henne, enten hun er stor eller liten, hvit eller svart, blå eller gul. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #24 Skrevet 9. januar 2015 Hvis det er den store kjærligheten skulle man jo tro at det viktigste er å være sunn slik at man kan leve et godt og langt liv. Men en dame på 160cm som veier 120kg er mye større enn en dame på 180cm som veier 120kg. Vil håpe at mange synes det er mer synd at de mest sannsynlig kommer til å ha et 10-20 år kortere liv, enn utseende når det kommer til "den store kjærligheten". Å ikke være tiltrukket av store kvinner/menn synes jeg er helt fair, men å være det, men ikke tørre å vise det for noen blir for feigt. Jeg vil gjerne se statistikk som tilsier at damer på 120 kg har en gjennonsmittlig levealder på 60 år. Anonymous poster hash: c8125...023 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #25 Skrevet 9. januar 2015 Aldri vær flau over å vise frem kjæresten din. Folk dømmer uansett kroppsstørrelse. Jeg har fått hørt at jeg er for tynn, kratige legger og lår bla bla bla... Er man forelsket så er man forelsket. Anonymous poster hash: 7a8d3...39f
Gjest Coolaid Skrevet 9. januar 2015 #26 Skrevet 9. januar 2015 altså liker og trene mye, hadde ikke passet sammen med ei feit ei uansett. går på interesserer også. Jeg skriver "feiging" her så får vi se hvor lenge det blir stående.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2015 #27 Skrevet 9. januar 2015 Hvis det var så at du foretrakk damer på 120 kg + +. Du hadde aldri tent på normalvektige damer. Ingen du kjente visste om dette. Ville du om du møtte drømmedama som var svært overvektig, turt å vise dine følelser for henne offentlig? Anonymous poster hash: c38f4...5c5 Ja. 1
kubrak Skrevet 9. januar 2015 #28 Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor skal det å vise kjærlighet til et annet menneske være et spørsmål om "å tøre"? de aller fleste bryr seg litt (mer eller mindre) om andres formeninger. Er du helt sikker på at du ikke ville brydd deg om andres tanker dersom du skulle dratt ut på byen og "luftet dvergen" din av en kjæreste på 1.50? (hypotetisk spørsmål) 1
Tibbie Skrevet 9. januar 2015 #29 Skrevet 9. januar 2015 Jeg skjønner at noen kanskje vil synes det er litt ubehagelig, siden de er redde for at folk skal tro at du ikke klarte å finne deg noe "bedre"(merk; mer sexy). Det første folk tenker er neppe at "han må ha en fetish for det". Men jeg tror også at om man stolt er sammen med ei som ifølge samfunnet ikke er "perfekt", så vil man oppnå respekt.
kubrak Skrevet 9. januar 2015 #30 Skrevet 9. januar 2015 Jeg skjønner at noen kanskje vil synes det er litt ubehagelig, siden de er redde for at folk skal tro at du ikke klarte å finne deg noe "bedre"(merk; mer sexy). Det første folk tenker er neppe at "han må ha en fetish for det". Men jeg tror også at om man stolt er sammen med ei som ifølge samfunnet ikke er "perfekt", så vil man oppnå respekt. også er det jo heller ikke alle som vil ha det stempelet at "han må ha en fetish for det" heller da. Folk ser gjerne ned på andres lyster dersom det er utenfor normalen og de selv ikke kan relatere til det 1
Tibbie Skrevet 9. januar 2015 #31 Skrevet 9. januar 2015 også er det jo heller ikke alle som vil ha det stempelet at "han må ha en fetish for det" heller da. Folk ser gjerne ned på andres lyster dersom det er utenfor normalen og de selv ikke kan relatere til det Neida, men som jeg tolket det som at TS ville vi skulle sett for oss en situasjon hvor man ble tent av store damer mer enn slanke damer. Jeg ville heller at folk skulle tenkt at jeg har en fetish for det, enn at jeg ikke klarer å finne meg noe bedre For i denne situasjonen hadde folk visst at jeg hadde fått akkurat det jeg vil ha Men ja, mange folk liker å ikke helt akseptere det som er tabu eller mindre normalt.
kubrak Skrevet 10. januar 2015 #32 Skrevet 10. januar 2015 (endret) Neida, men som jeg tolket det som at TS ville vi skulle sett for oss en situasjon hvor man ble tent av store damer mer enn slanke damer. Jeg ville heller at folk skulle tenkt at jeg har en fetish for det, enn at jeg ikke klarer å finne meg noe bedre For i denne situasjonen hadde folk visst at jeg hadde fått akkurat det jeg vil ha Men ja, mange folk liker å ikke helt akseptere det som er tabu eller mindre normalt. Det er nok fordi du er kvinne og jeg mann. For sånn som det er idag er det jo menn som går etter hva de vil ha, mens kvinner velger fra øverste hylle. Men den øverste hylla er ikke like høy for alle kvinner, hvis du skjønner hva jeg mener. Velger du fra ei "lav" hylle etter flertallets standarder så tenker kanskje folk at det er et tegn på at du ikke får deg noe bedre, Endret 10. januar 2015 av kubrak
MarianneE Skrevet 10. januar 2015 #33 Skrevet 10. januar 2015 Ja, hvorfor i alle dager skulle jeg ikke det? Har man truffet drømmedama, så er man stolt av henne, enten hun er stor eller liten, hvit eller svart, blå eller gul. Helt enig. Jeg er overvektig, veier mer enn 100 og har en mann som synes jeg er (og dette er hans ord) uber-deilig som jeg er. Vi har vært sammen i 18 år. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå