AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Hvis det var så at du foretrakk damer på 120 kg + +. Du hadde aldri tent på normalvektige damer. Ingen du kjente visste om dette. Ville du om du møtte drømmedama som var svært overvektig, turt å vise dine følelser for henne offentlig? Anonymous poster hash: c38f4...5c5
Gjest Veritaserum Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Dersom du liker noen, samme hvordan de ser ut, så må du da tørre å vise følelser i offentlig. Hvis ikke så blir jo hun bare såret og føler seg brukt! 7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Hvis det var så at du foretrakk damer på 120 kg + +. Du hadde aldri tent på normalvektige damer. Ingen du kjente visste om dette. Ville du om du møtte drømmedama som var svært overvektig, turt å vise dine følelser for henne offentlig? Anonymous poster hash: c38f4...5c5 nei Anonymous poster hash: 43c34...906
MarianneE Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Og de stygge kommentarene kommer om... 3...2...1... 11
Gjest Coolaid Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Hvis det var så at du foretrakk damer på 120 kg + +. Du hadde aldri tent på normalvektige damer. Ingen du kjente visste om dette. Ville du om du møtte drømmedama som var svært overvektig, turt å vise dine følelser for henne offentlig? Anonymous poster hash: c38f4...5c5 Så klart ! Du skriver "drømmedama"..... kjærlighet og følelser er en ting, at kjæresten har et helseproblem er en annen ting. Hadde feks kjærsten vært 120 kg, og syns det var flott å være stor uten et personlig ønske om å redde helsen og livet, så hadde jeg kanskje ikke falt for vedkommende i utgangspunktet, men da er vi inne på en annen diskusjon. Det å tørre å vise følelser for en svært overvektig person ovenfor venner, familie, og i det offentlige hadde gått helt greit. Ts, du snakker om å foretrekke damer på 120 +.... snakker vi da fetish for store damer ? Endret 3. januar 2015 av Coolaid
Gjest Coolaid Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 nei Anonymous poster hash: 43c34...906 Hvorfor ?
MarianneE Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Hvorfor skal det å vise kjærlighet til et annet menneske være et spørsmål om "å tøre"? 2
Gjest brutal_mann Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Hvorfor skal det å vise kjærlighet til et annet menneske være et spørsmål om "å tøre"? Fordi det å være en del av flokken er det viktigste... 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Så klart ! Du skriver "drømmedama"..... kjærlighet og følelser er en ting, at kjæresten har et helseproblem er en annen ting. Hadde feks kjærsten vært 120 kg, og syns det var flott å være stor uten et personlig ønske om å redde helsen og livet, så hadde jeg kanskje ikke falt for vedkommende i utgangspunktet, men da er vi inne på en annen diskusjon. Det å tørre å vise følelser for en svært overvektig person ovenfor venner, familie, og i det offentlige hadde gått helt greit. Ts, du snakker om å foretrekke damer på 120 +.... snakker vi da fetish for store damer ? TS her. Tror ikke det var en fetish for denne personen. Bare hva han foretrakk, som andre foretrakk rødtopper eller brystfagre damer. Jeg er ikke personen, bare kom over et innlegg på et annet forum og det fikk meg til å tenke. Anonymous poster hash: c38f4...5c5
Gjest Coolaid Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 TS her. Tror ikke det var en fetish for denne personen. Bare hva han foretrakk, som andre foretrakk rødtopper eller brystfagre damer. Jeg er ikke personen, bare kom over et innlegg på et annet forum og det fikk meg til å tenke. Anonymous poster hash: c38f4...5c5 Det blir egentlig litt vanskelig å svare på... Ja til å vise følelser offentlig uansett kroppstype og størrelse. Men tror ikke jeg bevisst hadde gått etter store damer, men kunne godt ha vært sammen med store damer, men ikke utelukkende fordi de hadde vært store.....
Gjest Mythic Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Hvis man ikke kan vise kjærlighet til sin utkårede offentlig, så er det for det første ikke kjærlighet, og for det andre er man feig. Hvis du finner et menneske du blir glad i og har det godt med, hva har det å si hva andre mener om det?
Em11mily Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Hvis det var så at du foretrakk damer på 120 kg + +. Du hadde aldri tent på normalvektige damer. Ingen du kjente visste om dette. Ville du om du møtte drømmedama som var svært overvektig, turt å vise dine følelser for henne offentlig? Anonymous poster hash: c38f4...5c5 Selvfølgelig,kjærlighet er kjærlighet :-)
MarianneE Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Fordi det å være en del av flokken er det viktigste... Selvsagt....
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 Hvorfor ? fordi er det er flaut å bli sett med en feit dame selvsagt og ikke at jeg liker feite damer heler kunne aldri vært sammen med en men la os si det skjedde da så nei Anonymous poster hash: 43c34...906
Hesitation Skrevet 4. januar 2015 #15 Skrevet 4. januar 2015 Det skulle da bare mangle at man er voksen nok til å ikke bry seg om hva andre mener. Når det kommer til kjærlighet og følelser så er dette noe som er særs subjektivt og som oppleves forskjellig for enhver, noe som også bør respekteres vel og merke. Hvis jeg hadde blitt sammen med en kvinne jeg var forelsket i, så hadde jeg med stolthet vist henne fram uavhengig om hun på vekta viste 60 kg eller 120 kg! 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #16 Skrevet 4. januar 2015 Elsker litt lubne jenter, er så gode å kose med.Anonymous poster hash: b2279...f1c
Gjest Coolaid Skrevet 4. januar 2015 #17 Skrevet 4. januar 2015 fordi er det er flaut å bli sett med en feit dame selvsagt og ikke at jeg liker feite damer heler kunne aldri vært sammen med en men la os si det skjedde da så nei Anonymous poster hash: 43c34...906 Huff.... vi er 100% enig... du bør holde deg unna "feite" damer....
turbogubben Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 liker store damer, men blir nåkk ikke akseptert i sosialsirkelen min
Gjest Coolaid Skrevet 5. januar 2015 #19 Skrevet 5. januar 2015 liker store damer, men blir nåkk ikke akseptert i sosialsirkelen min Det sier litt om hvilke type venner du har, og det sier litt om deg.....
turbogubben Skrevet 8. januar 2015 #20 Skrevet 8. januar 2015 Det sier litt om hvilke type venner du har, og det sier litt om deg..... altså liker og trene mye, hadde ikke passet sammen med ei feit ei uansett. går på interesserer også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå