Gjest Zeitgeist Skrevet 12. januar 2015 #21 Skrevet 12. januar 2015 Er også godt å dyppe wasa-fiber balance knekkebrød i te.. Åååh, jeg er ikke alene! Anbefaler også Wasa Skorpor med saltet smør dyppet i te ... nam!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #22 Skrevet 12. januar 2015 Haha, dette minnet meg på noe. Da jeg var yngre elsket jeg å smelte sjokoladetrekket på banansjokolader og sjokolademus med stearinlysflamme. Jeg elsker å brenne sure føtter,krokodiller og speilegg over stearinlysflamme Anonymous poster hash: 77001...1ea
Gjest Ennasus Skrevet 12. januar 2015 #23 Skrevet 12. januar 2015 Åååh, jeg er ikke alene! Anbefaler også Wasa Skorpor med saltet smør dyppet i te ... nam! Jeg startet med å dyppe gjendekjeks, tom og jerry-kjeks og sjokoladecookies i te..tenkte at "det må jo være søte kjeks ellers er det ikke noe godt", helt til jeg helt tilfeldig dyppet knekkebrød i det.. Er jo faktisk bedre! Teen gir god smak til den, haha
Gjest Nosoul Skrevet 12. januar 2015 #24 Skrevet 12. januar 2015 Åh. Jeg glemte helt bort min aller, aller verste. Yoghurtnøtter
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #25 Skrevet 13. januar 2015 Åh. Jeg glemte helt bort min aller, aller verste. Yoghurtnøtter Det spiser jeg nå. Anonymous poster hash: c897b...ccc
Gjest Nosoul Skrevet 13. januar 2015 #26 Skrevet 13. januar 2015 Det spiser jeg nå. Anonymous poster hash: c897b...ccc Spiste noen få i går
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #27 Skrevet 13. januar 2015 Finnes vel en slik tråd fra før? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=763456 Anonymous poster hash: 96eed...501
Gjest earlgrey Skrevet 14. januar 2015 #28 Skrevet 14. januar 2015 Er det bare jeg som er heeelt hektet på mango-currysaus ( denne http://www.heinz.no/~/media/Europe/Images/Products/HeinzBrandSite/Sweden/Heinz_currymangosauce_220ml.ashx) rullet i skinkeskiver? Kunne spist det hele dagen :')
Howl Skrevet 14. januar 2015 #29 Skrevet 14. januar 2015 Elsker jordbær dyppet i sjokolade. Spiser det helst hver dag, om jeg kan!
wintergirl Skrevet 14. januar 2015 #30 Skrevet 14. januar 2015 Ikke så rart kanskje, men elsker pasta med tunfisk og tomater. Marie kjeks med masse smør og tortilla chips med masse ost som jeg smelter i ovnen
Gjest Mythic Skrevet 14. januar 2015 #31 Skrevet 14. januar 2015 Spekepølse med bringebær/jordbærsyltetøy på brødskive. Stekt torskerogn med tomat og majones på brødskive.
Gjest Ennasus Skrevet 14. januar 2015 #32 Skrevet 14. januar 2015 Hadde også en periode hvor jeg cravet på Kaptein-kjeks med et tjukt lag smør, også brunost eller dyppet i sukker
melatonin Skrevet 16. januar 2015 #33 Skrevet 16. januar 2015 is i store mengder helst rett ut av boksen med stor skje. Pistasj, sjokolade, jordbær og nå den nye fra Hennig olsen med bringebær med sjokolade biter i, og sjokoladebitene er fylt med bringebærfyll!! Ellers kan jeg spise chilli marienerte hvitløksbåter rett ut av glasset med gaffel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå