Gå til innhold

Hva er din guilty pleasure?


Fremhevede innlegg

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Er også godt å dyppe wasa-fiber balance knekkebrød i te.. :)

Åååh, jeg er ikke alene! :5:

Anbefaler også Wasa Skorpor med saltet smør dyppet i te ... nam!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, dette minnet meg på noe. Da jeg var yngre elsket jeg å smelte sjokoladetrekket på banansjokolader og sjokolademus med stearinlysflamme.

Jeg elsker å brenne sure føtter,krokodiller og speilegg over stearinlysflamme ;)

Anonymous poster hash: 77001...1ea

Gjest Ennasus
Skrevet

Åååh, jeg er ikke alene! :5:

Anbefaler også Wasa Skorpor med saltet smør dyppet i te ... nam!

Jeg startet med å dyppe gjendekjeks, tom og jerry-kjeks og sjokoladecookies i te..tenkte at "det må jo være søte kjeks ellers er det ikke noe godt", helt til jeg helt tilfeldig dyppet knekkebrød i det.. Er jo faktisk bedre! Teen gir god smak til den, haha :)

Skrevet

Åh. Jeg glemte helt bort min aller, aller verste. Yoghurtnøtter :daane:

Skrevet

Åh. Jeg glemte helt bort min aller, aller verste. Yoghurtnøtter :daane:

Det spiser jeg nå. :wow:

Anonymous poster hash: c897b...ccc

Skrevet

Det spiser jeg nå. :wow:Anonymous poster hash: c897b...ccc

:grine: Spiste noen få i går :rodme:

Skrevet

Elsker jordbær dyppet i sjokolade. Spiser det helst hver dag, om jeg kan!

Skrevet

Ikke så rart kanskje, men elsker pasta med tunfisk og tomater. Marie kjeks med masse smør og tortilla chips med masse ost som jeg smelter i ovnen :popcorn:

Skrevet

Spekepølse med bringebær/jordbærsyltetøy på brødskive. Stekt torskerogn med tomat og majones på brødskive.

Gjest Ennasus
Skrevet

Hadde også en periode hvor jeg cravet på Kaptein-kjeks med et tjukt lag smør, også brunost eller dyppet i sukker :fnise:

Skrevet

is i store mengder helst rett ut av boksen med stor skje. Pistasj, sjokolade, jordbær og nå den nye fra Hennig olsen med bringebær med sjokolade biter i, og sjokoladebitene er fylt med bringebærfyll!! Ellers kan jeg spise chilli marienerte hvitløksbåter rett ut av glasset med gaffel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...