Gå til innhold

Hva er din guilty pleasure?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noe du helst spiser alene fordi det er merkelig sammensatt ?

Selv elsker jeg å maule prim fra boksen, eller å dyppe potetgull i prim, men det skjer kun når jeg er alene i og med at de fleste jeg har fortalt det til mener det er meeeget unormalt :P

Anonymous poster hash: 1ea23...7eb
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tunfisk som potetgulldip :)

Endret av AmandaVI
Gjest earlgrey
Skrevet

Hahaha, etter å ha sett foreldrefellen (the parent trap) 1000 ganger som barn ble jeg hektet på oreo og peanøttsmør :P

"I love oreos! At home, I eat them with peanutbutter!"
"You do?! That is so wierd! So do I!"

Hahah good times! men er tydligvis ingen andre som gjør det :P

AnonymBruker
Skrevet

Varierer veldig for tiden(gravid) :P Men akkurat nå er det leverpostei på mariekjeks med masse majones :P Føler det er meget sært.

Gjest Ennasus
Skrevet

Kokt kål med salt, bare surkål, maule kokt skinke, sprøsteke spekeskinke i mikro, sleike av krydderet på potetgullet og kaste resten :P

Liker også å maule sukkerbiter, og dyppe våte kapteinkjeks i sukker.. Eller lage marengs, hehe :) og spise rå kake- og cookiedeig!

Skrevet

Tomatpure. Beste som finnes!
Og spaghetti med fetaost.

Skrevet

nja, ikke fordi det er merkelig sammensatt men fordi omstendighetene rundt det er litt ekkelt.. likevel guilty pleasure(s) ;)

-brenner chipsen på stearinlys (dette lukter fælt, så gjør det kun når jeg er alene)

-Spiser kun yoghurten på yoguhurtnøttene (nøttene ser ganske grisete ut, så kun når jeg er alene)

-mauler 5-6 flak av kokt skinke (må være sammenpresset)

-dypper bananen i nugattiboksen

-om jeg våkner og er tørst på natta drikker jeg juice ifra kartongen, og setter den inn igjen i kjøleskapet.

smaker alltid best rett fra kartong.. :rodme:

-krøller/presser hveteboller ned til en hard klump (er uhygenisk og snuskete, så gjør det bare alene)

• Liker 1
Skrevet

Kan fint spise bare ris, eller bare nudler, til middag. Dette er visst veldig sært!

Ellers synes jeg scampi med chilikrydder på, pluss ris som tilbehør, er kjempegodt. Men det er også noe folk i min omgangskrets synes er sært. :P

• Liker 1
Skrevet

nja, ikke fordi det er merkelig sammensatt men fordi omstendighetene rundt det er litt ekkelt.. likevel guilty pleasure(s) ;)

-brenner chipsen på stearinlys (dette lukter fælt, så gjør det kun når jeg er alene)

Haha, dette minnet meg på noe. Da jeg var yngre elsket jeg å smelte sjokoladetrekket på banansjokolader og sjokolademus med stearinlysflamme.

AnonymBruker
Skrevet

Ketchup som potetgulldip...

Anonymous poster hash: c79b4...459

Skrevet

- Dyppe Balsfjordost (eller annen hvit geitost) i kaffe.

- Drikke litt fløte (ca ett eggeglass) med soyasaus og limesaft.

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Når jeg er alene hjemme spiser jeg alltid spagettisaus til middag. Kjøper sånn spagettisaus på pose som man blander med vann, steker kjøttdeig, og spiser det som en suppe. Nam :D

Gjest Nosoul
Skrevet

Limekesam med cashewnøtter må være det beste/verste jeg plutselig fant ut var godt...
Klarer jo ikke å stoppe heller :fnise:

Skrevet

Smør, masse masse brelett med litt skive og syltetøy eller ost og skinke på. ( ja.. Så mye smør har jeg på) eventuelt nugatti. skamfull så moser jeg brødet slik noen andre her moser hveteboller

Skrevet

Varierer veldig for tiden(gravid) :P Men akkurat nå er det leverpostei på mariekjeks med masse majones :P Føler det er meget sært.

Hvordan er det man begynner å spise sånn i det hele tatt? Sammensetningen høres jo forferdelig ut.

Anonymous poster hash: c897b...ccc

• Liker 1
Gjest Ennasus
Skrevet

Er også godt å dyppe wasa-fiber balance knekkebrød i te.. :)

Skrevet

sjokolademelk med karamellsaus og kanel!

på sommern går det ofte i lollipop-is til frokost...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...