Gå til innhold

Burde ikke kjæresten si ifra?


Gjest Chloe87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der var du igjen, Barbieblogg!

Du og jeg var ganske uenig i en debatt på vg.no en gang, og da jeg var som nevnt uenig med deg kalte du meg stygg, sa at du syntes synd på meg som sikkert aldri hadde fått utrettet noe i mitt patetiske lille liv osv....

Nå tok ikke jeg dette til meg, jeg har heldigvis viktigere ting i livet, men du skal ha takk for en god latter.

Både mannen min og jeg lo godt.

Du kunne jo kanskje prøvd å gått litt i deg selv og gjøre deg noen tanker om hvordan du fremstår ovenfor andre.

Bare et lite tips....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du påstår at jeg ved å tasse rundt i Speedo-badedrakt og badehette på Hundsund bad sammen med mine små barn oppfører meg mer utfordrende enn deg når du trykker push up-puppene dine opp i et kamera som du deretter publiserer på internett, til hele verdens beskuelse for evig og alltid?

Ok :)

Du vet nok godt hva jeg mente. At du selv velger å gjøre deg vanskelig, er jo en annen sak. Men la meg gi deg det inn med teskje;

dem jeg her sikter til er den andelen av kvinner i Norges land som hver eneste sommer tar seg en tur på stranden iført bikini. En bikinitopp avslører like mye - eller lite - som det en bh gjør.

Det som tydeligvis har gått folk hus forbi er at jeg faktisk er fullt påkledd på dette bildet. Jeg har på meg genser, bukse - til og med sokker! - og viser kun bh'en ved å dra ned utrigningen på genseren min. Til sammenligning går de fleste kvinner på stranden iført en bikinitopp... Og en truse. Ingen bukse. Ingen genser. Ingen sokker.

Disse menneskene viser da langt mer hud enn jeg gjør, og det er altså disse menneskene som setter himmel og jord i bevegelse fordi jeg viser litt utrigning. Dobbeltmoralen er til å ta og føle på.

Du sier bildene mine er til hele verdens skue for evig og alltid. Jeg forstår hvor du vil hen, men samtidig er det enkelte ting som kan være kjekt å ha i bakhodet:

For det første ligger disse bildene på en platform eid av en annenpart, hvilket potensielt kan bety at både bloggen og de bildene som ligger på den forsvinner i løpet av en uke som følge av at blogg.no legges ned (litt slik som nettby ble for noen år tilbake). Nå er ikke dette særlig sannsynlig, men muligheten er der likevel. Det som derimot ER sannsynlig er at blogg.no er nedlagt innen 20-30 år.

Samtidig er det også på sin plass å nevne at 'hele verden' ikke leser bloggen min. Faktisk tror jeg vi kan gå så langt som å si at det er flere mennesker på stranda en varm junidag enn det er mennesker innom bloggen min. Sånn sett kan vi også fastslå at kvinner som viser seg frem i bikini på stranden ikke bare 1) gir et liveshow og 2) er mer lettkledd enn meg, men også 3) viser seg frem for et større publikum enn hva jeg gjør.

Nå, som jeg nevnte er sannsynligheten stor for at hele blogg.no forsvinner ut i det store intet i løpet av 20-30 år. Samtidig er det også svært sannsynlig at mennesker har med seg et kamera på stranden. Denne sannsynligheten har økt betraktelig etter at vi fikk mobiler med kamera.

Sannsynligheten for at du, som kvinne på stranden, havner i bakgrunnen av noens bilde er ganske stor. At disse bildene så havner i et fotoalbum, på instagram, facebook eller annet nettsted hvor det blir liggende minst like lenge som mine bilder blir liggende på blogg.no, er heller ikke utenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du igjen, Barbieblogg!

Du og jeg var ganske uenig i en debatt på vg.no en gang, og da jeg var som nevnt uenig med deg kalte du meg stygg, sa at du syntes synd på meg som sikkert aldri hadde fått utrettet noe i mitt patetiske lille liv osv....

Nå tok ikke jeg dette til meg, jeg har heldigvis viktigere ting i livet, men du skal ha takk for en god latter.

Både mannen min og jeg lo godt.

Du kunne jo kanskje prøvd å gått litt i deg selv og gjøre deg noen tanker om hvordan du fremstår ovenfor andre.

Bare et lite tips....

Hei du, anonyme kvinne.

At du er anonym er neppe tilfeldig, da du (forhåpentligvis) er ganske klar over at de beskyldninger du hiver ut her ikke har noen rot i virkeligheten. Jeg har kranglet med mange mennesker på VG's debatter, da fordi disse menneskene gjør narr av andre mennesker, men jeg har ALDRI tatt diskusjonen til innboks, og har heller aldri angrepet noens utseende.

En print screen av påståtte samtale kan sendes på epost til [email protected], men vi vet begge at du ikke kommer til å gjøre det, fordi samtalen altså ikke finnes andre steder enn i ditt eget hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, anonyme kvinne.

At du er anonym er neppe tilfeldig, da du (forhåpentligvis) er ganske klar over at de beskyldninger du hiver ut her ikke har noen rot i virkeligheten. Jeg har kranglet med mange mennesker på VG's debatter, da fordi disse menneskene gjør narr av andre mennesker, men jeg har ALDRI tatt diskusjonen til innboks, og har heller aldri angrepet noens utseende.

En print screen av påståtte samtale kan sendes på epost til [email protected], men vi vet begge at du ikke kommer til å gjøre det, fordi samtalen altså ikke finnes andre steder enn i ditt eget hode.

Kan du slutte å dra opp tråden om deg selv når debatten har dødd ut? Snakk om å ville ha diskusjon rundt egen person..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet nok godt hva jeg mente. At du selv velger å gjøre deg vanskelig, er jo en annen sak. Men la meg gi deg det inn med teskje;

dem jeg her sikter til er den andelen av kvinner i Norges land som hver eneste sommer tar seg en tur på stranden iført bikini. En bikinitopp avslører like mye - eller lite - som det en bh gjør.

Det som tydeligvis har gått folk hus forbi er at jeg faktisk er fullt påkledd på dette bildet. Jeg har på meg genser, bukse - til og med sokker! - og viser kun bh'en ved å dra ned utrigningen på genseren min. Til sammenligning går de fleste kvinner på stranden iført en bikinitopp... Og en truse. Ingen bukse. Ingen genser. Ingen sokker.

Disse menneskene viser da langt mer hud enn jeg gjør, og det er altså disse menneskene som setter himmel og jord i bevegelse fordi jeg viser litt utrigning. Dobbeltmoralen er til å ta og føle på.

Du sier bildene mine er til hele verdens skue for evig og alltid. Jeg forstår hvor du vil hen, men samtidig er det enkelte ting som kan være kjekt å ha i bakhodet:

For det første ligger disse bildene på en platform eid av en annenpart, hvilket potensielt kan bety at både bloggen og de bildene som ligger på den forsvinner i løpet av en uke som følge av at blogg.no legges ned (litt slik som nettby ble for noen år tilbake). Nå er ikke dette særlig sannsynlig, men muligheten er der likevel. Det som derimot ER sannsynlig er at blogg.no er nedlagt innen 20-30 år.

Samtidig er det også på sin plass å nevne at 'hele verden' ikke leser bloggen min. Faktisk tror jeg vi kan gå så langt som å si at det er flere mennesker på stranda en varm junidag enn det er mennesker innom bloggen min. Sånn sett kan vi også fastslå at kvinner som viser seg frem i bikini på stranden ikke bare 1) gir et liveshow og 2) er mer lettkledd enn meg, men også 3) viser seg frem for et større publikum enn hva jeg gjør.

Nå, som jeg nevnte er sannsynligheten stor for at hele blogg.no forsvinner ut i det store intet i løpet av 20-30 år. Samtidig er det også svært sannsynlig at mennesker har med seg et kamera på stranden. Denne sannsynligheten har økt betraktelig etter at vi fikk mobiler med kamera.

Sannsynligheten for at du, som kvinne på stranden, havner i bakgrunnen av noens bilde er ganske stor. At disse bildene så havner i et fotoalbum, på instagram, facebook eller annet nettsted hvor det blir liggende minst like lenge som mine bilder blir liggende på blogg.no, er heller ikke utenkelig.

Det du ikke tenker på er at folk husker ting likevel. Jeg husker at det ble startet en tråd her inne etter 22 juli da du hadde kommet med et temmelig drøyt innlegg på bloggen din om hendelsen. Og i tillegg de svarene du kom med i kommentarfeltet ditt. Det var første gang jeg hørte om deg.

Og krangelen du startet med en trener på nettstedet My revolution.

Tror du burde høre litt på rådet fra MarianneE. Folk husker mer enn du tror og det er litt greit å ha i bakhodet hva slags inntrykk du vil at verdens skal få av deg

Endret av KikiEco
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, anonyme kvinne.

At du er anonym er neppe tilfeldig, da du (forhåpentligvis) er ganske klar over at de beskyldninger du hiver ut her ikke har noen rot i virkeligheten. Jeg har kranglet med mange mennesker på VG's debatter, da fordi disse menneskene gjør narr av andre mennesker, men jeg har ALDRI tatt diskusjonen til innboks, og har heller aldri angrepet noens utseende.

En print screen av påståtte samtale kan sendes på epost til [email protected], men vi vet begge at du ikke kommer til å gjøre det, fordi samtalen altså ikke finnes andre steder enn i ditt eget hode.

Hvor har hun sagt det skjedde på innboks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet nok godt hva jeg mente. At du selv velger å gjøre deg vanskelig, er jo en annen sak. Men la meg gi deg det inn med teskje;

dem jeg her sikter til er den andelen av kvinner i Norges land som hver eneste sommer tar seg en tur på stranden iført bikini. En bikinitopp avslører like mye - eller lite - som det en bh gjør.

Det som tydeligvis har gått folk hus forbi er at jeg faktisk er fullt påkledd på dette bildet. Jeg har på meg genser, bukse - til og med sokker! - og viser kun bh'en ved å dra ned utrigningen på genseren min. Til sammenligning går de fleste kvinner på stranden iført en bikinitopp... Og en truse. Ingen bukse. Ingen genser. Ingen sokker.

Disse menneskene viser da langt mer hud enn jeg gjør, og det er altså disse menneskene som setter himmel og jord i bevegelse fordi jeg viser litt utrigning. Dobbeltmoralen er til å ta og føle på.

Du sier bildene mine er til hele verdens skue for evig og alltid. Jeg forstår hvor du vil hen, men samtidig er det enkelte ting som kan være kjekt å ha i bakhodet:

For det første ligger disse bildene på en platform eid av en annenpart, hvilket potensielt kan bety at både bloggen og de bildene som ligger på den forsvinner i løpet av en uke som følge av at blogg.no legges ned (litt slik som nettby ble for noen år tilbake). Nå er ikke dette særlig sannsynlig, men muligheten er der likevel. Det som derimot ER sannsynlig er at blogg.no er nedlagt innen 20-30 år.

Samtidig er det også på sin plass å nevne at 'hele verden' ikke leser bloggen min. Faktisk tror jeg vi kan gå så langt som å si at det er flere mennesker på stranda en varm junidag enn det er mennesker innom bloggen min. Sånn sett kan vi også fastslå at kvinner som viser seg frem i bikini på stranden ikke bare 1) gir et liveshow og 2) er mer lettkledd enn meg, men også 3) viser seg frem for et større publikum enn hva jeg gjør.

Nå, som jeg nevnte er sannsynligheten stor for at hele blogg.no forsvinner ut i det store intet i løpet av 20-30 år. Samtidig er det også svært sannsynlig at mennesker har med seg et kamera på stranden. Denne sannsynligheten har økt betraktelig etter at vi fikk mobiler med kamera.

Sannsynligheten for at du, som kvinne på stranden, havner i bakgrunnen av noens bilde er ganske stor. At disse bildene så havner i et fotoalbum, på instagram, facebook eller annet nettsted hvor det blir liggende minst like lenge som mine bilder blir liggende på blogg.no, er heller ikke utenkelig.

Hvem som eier bloggen din eller om blogg.no legges ned om 30 år har lite med saken å gjøre. For enhver leser av bloggen så er det bare å trykke Print Screen eller høyreklikke og lagre bildene dine på egen pc. De kan da brukes til å spamme ned ti tusen andre mailadresser, postes på sosiale plattformer med fraværende moderering, man kan sitte og ronke til dem hjemme, osv. Har du lagt det ut på internett så blir det aldri borte.

Om mine sønner og deres kompiser om 15 år finner et bilde av meg i badedrakt og badehette på et offentlig badeland, så kan jeg love deg at det er langt å foretrekke fremfor å finne sin mor som bretter ned toppen for å klemme to enorme pupper i push-up bh opp i kamera.

En kropp er ikke nødvendigvis sexy i alle settinger. En kvinnelig aktmodell som tar oppdrag på statens kunst- og håndverksskole er ikke nødvendigvis mer sexy og utfordrende enn en mannlig stripper i stringtanga og støvler, bare fordi hun har på mindre klær enn ham. På samme måte som en småbarnsmor i badedrakt på stranda neppe er mer utfordrende enn en kvinne som drar ned genseren sin og dytter to digre silikonpupper opp i et kamera. Anbefaler deg å lese deg opp på betydningen av ordet kontekst.

Endret av Ultiva
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Du vet nok godt hva jeg mente. At du selv velger å gjøre deg vanskelig, er jo en annen sak. Men la meg gi deg det inn med teskje;

dem jeg her sikter til er den andelen av kvinner i Norges land som hver eneste sommer tar seg en tur på stranden iført bikini. En bikinitopp avslører like mye - eller lite - som det en bh gjør.

Det som tydeligvis har gått folk hus forbi er at jeg faktisk er fullt påkledd på dette bildet. Jeg har på meg genser, bukse - til og med sokker! - og viser kun bh'en ved å dra ned utrigningen på genseren min. Til sammenligning går de fleste kvinner på stranden iført en bikinitopp... Og en truse. Ingen bukse. Ingen genser. Ingen sokker.

Disse menneskene viser da langt mer hud enn jeg gjør, og det er altså disse menneskene som setter himmel og jord i bevegelse fordi jeg viser litt utrigning. Dobbeltmoralen er til å ta og føle på.

Du sier bildene mine er til hele verdens skue for evig og alltid. Jeg forstår hvor du vil hen, men samtidig er det enkelte ting som kan være kjekt å ha i bakhodet:

For det første ligger disse bildene på en platform eid av en annenpart, hvilket potensielt kan bety at både bloggen og de bildene som ligger på den forsvinner i løpet av en uke som følge av at blogg.no legges ned (litt slik som nettby ble for noen år tilbake). Nå er ikke dette særlig sannsynlig, men muligheten er der likevel. Det som derimot ER sannsynlig er at blogg.no er nedlagt innen 20-30 år.

Samtidig er det også på sin plass å nevne at 'hele verden' ikke leser bloggen min. Faktisk tror jeg vi kan gå så langt som å si at det er flere mennesker på stranda en varm junidag enn det er mennesker innom bloggen min. Sånn sett kan vi også fastslå at kvinner som viser seg frem i bikini på stranden ikke bare 1) gir et liveshow og 2) er mer lettkledd enn meg, men også 3) viser seg frem for et større publikum enn hva jeg gjør.

Nå, som jeg nevnte er sannsynligheten stor for at hele blogg.no forsvinner ut i det store intet i løpet av 20-30 år. Samtidig er det også svært sannsynlig at mennesker har med seg et kamera på stranden. Denne sannsynligheten har økt betraktelig etter at vi fikk mobiler med kamera.

Sannsynligheten for at du, som kvinne på stranden, havner i bakgrunnen av noens bilde er ganske stor. At disse bildene så havner i et fotoalbum, på instagram, facebook eller annet nettsted hvor det blir liggende minst like lenge som mine bilder blir liggende på blogg.no, er heller ikke utenkelig.

Men kjære deg... Det er vel en stor forskjell å gå med bikini på stranda enn å legge ut bilde av puppene i bh på nettet som blir der for evig og alltid? Og kom ikke her og fortell meg at det var BHEN du ville vise frem Barbie! Har vært innom bloggen din flere ganger før og du er stolt av å bhstørrelsen din, den nevner du titt og ofte. Det er bra at du tydeligvis er fornøyd med operasjonen din, det er jeg med min også, men jeg ser det ikke nødvendig å pushe puppestellet mitt opp i kamera for hele Norge å se.

Ser du også er inne på dette med oppdragelse. Si meg...var det ikke du som tidligere blogget om at hvis man har lår uten gap så er man feit, bruker man størrelse større enn 36 er man feit og la igjen kommentarer på bloggen til folk om at de var for feite til å kle seg som dem gjorde? Var det ikke også du som skrev et usympatisk innlegg om 22.juli og kommenterte at folk på tv ikke kunne kle seg denne dagen? Tenk da...gå kledd i ambulanseuniform?!

Jeg har også sett at du er veldig glad i å kalle folk hurpefitter.

Med andre ord kaster du vel litt stein i glasshus når du sier vi ikke eier oppdragende. Ja vel, kanskje vi ikke eier oppdragelse, men du eier tydeligvis ikke selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...