Gå til innhold

Burde ikke kjæresten si ifra?


Gjest Chloe87

Anbefalte innlegg

Gjest Chloe87

At det finnes mange oppmerksomhetssyke bloggere er det jo ingen tvil om, men når man er "såpass" at man er 23 år så burde man vel vite bedre?

Denne bloggeren har blogget i flere år og se aldri ut til å lære. Ironisk nok har hun tidligere hengt ut jenter for å være trashy når de legger ut lettkledde bilder.

Denne bloggeren har en samboer, ham burde vel fortelle kjøresten sin hvor flaut dette er?

http://barbie.blogg.no/1419692235_rets_julegaver.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, nå har jeg generelt veldig liten tro på menneskeheten, men dette får tilogmed meg til å reagere. Dette kan da umulig være ekte? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får nå være opp til henne om hun vil legge ut bilde av seg selv på denne måten. Jeg ville ikke gjort det, men hvorfor i alle dager skulle kjæresten hennes "fortelle" henne hvor flaut det er?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Hvorfor er det alle andres ansvar å si ifra og passe på henne? Klarer hun ikke det selv så.. synd. Hun er voksen. Foreldre, kjærester, osv har sikkert egne bekymringer.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg tenker at når man er vitne til at kjæresten sin driter seg så ut på Internett så burde man si noe. Og jeg hadde blitt lite imponert over at kjæresten la ut slike puppebilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fotballflue

Altså, nå har jeg generelt veldig liten tro på menneskeheten, men dette får tilogmed meg til å reagere. Dette kan da umulig være ekte? :vetikke:

Tror bloggen er ekte. Jeg mener jeg har sett bloggen hennes før, for et par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at når man er vitne til at kjæresten sin driter seg så ut på Internett så burde man si noe. Og jeg hadde blitt lite imponert over at kjæresten la ut slike puppebilder.

Det er jo ikke sikkert han synes at hun driter seg ut?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Hun har vært i skapet mitt og funnet frem min blå genser. Nå makter jeg ikke å ha den på lengre...

:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror bloggen er ekte. Jeg mener jeg har sett bloggen hennes før, for et par år siden.

Herregud :sjokkert: Enn å ødelegge så mye for sin egen fremtid da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror hun er seriøs, har lest de forskjellige bloggene hennes opp igjennom tidene i flere år. Og min venninne har fulgt henne enda lenger enn meg... Har snakket med hun på face flere ganger. Tror ikke det er bull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun påstår at offentlig amming er trashy. Gud bedre er det mulig. Les kommentarfeltet der hun forsvarer det, helt latterlig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å vise fram puppene gjennom halsen på genseren

Ja og det er ammingen som er trashy...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...