FantasDick Skrevet 6. januar 2015 #21 Skrevet 6. januar 2015 hadde jeg enda klart å holde meg nede på summen du er på så hadde jeg vært fornøyd men jeg tenker at hver gang jeg ikke kjøper meg røyk, så er det penger jeg enten kan spare eller bruke til å kjøpe meg noe godt til middag feks Sluttet plutselig likevel, jeg! Snart to døgn uten!
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. januar 2015 #22 Skrevet 6. januar 2015 Sluttet plutselig likevel, jeg! Snart to døgn uten! Hurra for deg :D jeg har kjent på det nå etter snart 5 dager at jeg har jo faktisk ikke behov for røyk! Jeg dør ikke uten
FantasDick Skrevet 7. januar 2015 #23 Skrevet 7. januar 2015 Hurra for deg :D jeg har kjent på det nå etter snart 5 dager at jeg har jo faktisk ikke behov for røyk! Jeg dør ikke uten Hurra for deg og snart en uke! Det går overraskende fint her, jeg dør ikke uten røyken jeg heller. Jeg sliter en del med "uro" i kroppen - jeg stresser ikke eller noe, men kjenner at jeg er urolig i kroppen, vibrerer nesten. Og så har jeg et voldsomt trykk på brystet/halsen, ganske ekkelt og det går jo ikke bort!
Gjest HappyWaffle Skrevet 7. januar 2015 #24 Skrevet 7. januar 2015 Hurra for deg og snart en uke! Det går overraskende fint her, jeg dør ikke uten røyken jeg heller. Jeg sliter en del med "uro" i kroppen - jeg stresser ikke eller noe, men kjenner at jeg er urolig i kroppen, vibrerer nesten. Og så har jeg et voldsomt trykk på brystet/halsen, ganske ekkelt og det går jo ikke bort! Det er akkurat sånn jeg har det å! Men da prøver jeg å finne på noe så jeg slipper å tenke på det, da løsner det etter hvert
Gjest Haaploes Skrevet 7. januar 2015 #25 Skrevet 7. januar 2015 Dere er så flinke! Jeg pusset tenner når jeg fikk lyst på en sigarett - mintsmaken gjorde det lite fristende å fyre opp noe. I tillegg strikket jeg en del for å holde hendene opptatt. Synes lappeprosjektet er helt genialt, forresten!
Gjest HappyWaffle Skrevet 7. januar 2015 #26 Skrevet 7. januar 2015 Dere er så flinke! Jeg pusset tenner når jeg fikk lyst på en sigarett - mintsmaken gjorde det lite fristende å fyre opp noe. I tillegg strikket jeg en del for å holde hendene opptatt. Synes lappeprosjektet er helt genialt, forresten! Jeg er en hekler så det er til stooor hjelp :D tygger masse tyggis! Haha
FantasDick Skrevet 12. januar 2015 #27 Skrevet 12. januar 2015 Hvordan går det med dere? 1 uke uten et eneste trekk! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå