Gå til innhold

Røykeslutt anyone? :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

hadde jeg enda klart å holde meg nede på summen du er på så hadde jeg vært fornøyd :P men jeg tenker at hver gang jeg ikke kjøper meg røyk, så er det penger jeg enten kan spare eller bruke til å kjøpe meg noe godt til middag feks :)

Sluttet plutselig likevel, jeg! Snart to døgn uten! :danse:

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Sluttet plutselig likevel, jeg! Snart to døgn uten! :danse:

Hurra for deg :D jeg har kjent på det nå etter snart 5 dager at jeg har jo faktisk ikke behov for røyk! Jeg dør ikke uten :P

Skrevet

Hurra for deg :D jeg har kjent på det nå etter snart 5 dager at jeg har jo faktisk ikke behov for røyk! Jeg dør ikke uten :P

Hurra for deg og snart en uke!

Det går overraskende fint her, jeg dør ikke uten røyken jeg heller. :ler:

Jeg sliter en del med "uro" i kroppen - jeg stresser ikke eller noe, men kjenner at jeg er urolig i kroppen, vibrerer nesten. Og så har jeg et voldsomt trykk på brystet/halsen, ganske ekkelt og det går jo ikke bort!

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Hurra for deg og snart en uke!

Det går overraskende fint her, jeg dør ikke uten røyken jeg heller. :ler:

Jeg sliter en del med "uro" i kroppen - jeg stresser ikke eller noe, men kjenner at jeg er urolig i kroppen, vibrerer nesten. Og så har jeg et voldsomt trykk på brystet/halsen, ganske ekkelt og det går jo ikke bort!

Det er akkurat sånn jeg har det å! Men da prøver jeg å finne på noe så jeg slipper å tenke på det, da løsner det etter hvert :P

Gjest Haaploes
Skrevet

Dere er så flinke!

Jeg pusset tenner når jeg fikk lyst på en sigarett - mintsmaken gjorde det lite fristende å fyre opp noe. I tillegg strikket jeg en del for å holde hendene opptatt.

Synes lappeprosjektet er helt genialt, forresten!

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Dere er så flinke!

Jeg pusset tenner når jeg fikk lyst på en sigarett - mintsmaken gjorde det lite fristende å fyre opp noe. I tillegg strikket jeg en del for å holde hendene opptatt.

Synes lappeprosjektet er helt genialt, forresten!

Jeg er en hekler så det er til stooor hjelp :D tygger masse tyggis! Haha

Skrevet

Hvordan går det med dere?

1 uke uten et eneste trekk! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...