Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #41 Skrevet 4. januar 2015 Ehh "godag" og "hvordan går det" er å oppføre seg som en neandertaler uten normal folkeskikk, sosiale antenner og respekt for andre.? Og jo i den tråden og tråden om det samme i Oslo kom det tydelig frem fra mange kvinner at man skulle holde all sjekking til etablerte sjekkearenaer som på pub klokka 2400 i helga, ellers var det trakassering. Anonymous poster hash: 11605...c82 Det er vel ikke normalt å snakke sånn til fremmede på gaten? Herregud. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #42 Skrevet 4. januar 2015 Det er vel ikke normalt å snakke sånn til fremmede på gaten? Herregud. Ehh har du noen gang vært i sørstatene i USA? Jo det er veldig vanlig at fremmede sier hallo, god dag, ol. der. De har en helt annen kultur enn i Norge og er MYE åpnere om å prate med fremmede. Anonymous poster hash: 11605...c82 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #43 Skrevet 4. januar 2015 Ehh har du noen gang vært i sørstatene i USA? Jo det er veldig vanlig at fremmede sier hallo, god dag, ol. der. De har en helt annen kultur enn i Norge og er MYE åpnere om å prate med fremmede. Anonymous poster hash: 11605...c82 Da er jeg glad jeg ikke bor der.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #44 Skrevet 4. januar 2015 Nei, aldri... snakker veldig mye om interesser jeg liker å gjøre.. og selvfølgelig noen selfies av meg og bikkja.. aldri har jeg sendt noen som helst kroppsbilder.... Det er mange harry folk på Tinder, ikke glem det. Om jeg prater med ei jente på nettet begynner aldri å vise frem kroppsdeler uten at hun spør om det. Anonymous poster hash: c7688...fe7
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. januar 2015 #45 Skrevet 4. januar 2015 Hvorfor er det alltid sånn at gutter først skal prøve å flørte over nett, insta,fb eller snap.. at de ALLTID heletiden skal hinte til sex.... Ved å knipse bilder av kroppen, eller at de tar på seg selv... selv om jeg aldri har bedt på dette... vil jo bare bli kjent først... da i alder mellom 25 og 30 år.. Fordi de vil ha sex selvfølgelig og fordi det fungerer for dem. Så du får skylde på kvinner, det er de som lar seg sjarmere av slikt. Skal ikke se bort i fra at du er unntaket og at slik oppførsel fører til sex oftere enn ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå