Heidi_forum Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #21 Skrevet 1. januar 2015 Du ser avateren du har her inne? Det er nok til at menn antar at du er heit. Nettdating er det overfladiske menneskets lekeplass. En har ingenting å tape, så det er bare å være frimodig over en lav sko., en får nemlig jevnlig napp. Avateren er ikke meg , det er et random bilde fra nettet som jeg synes er fint. en man vipper ikke frem penisen fra matbordet vel ?
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2015 #22 Skrevet 1. januar 2015 Avateren er ikke meg , det er et random bilde fra nettet som jeg synes er fint. en man vipper ikke frem penisen fra matbordet vel ? Neida, vi venter til vi har spist og satt oss i sofaen det e ingen mann her inne om ikke har sett på det bildet og tenkt "I would shag her".
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #23 Skrevet 1. januar 2015 Hvorfor er det alltid sånn at gutter først skal prøve å flørte over nett, insta,fb eller snap.. at de ALLTID heletiden skal hinte til sex.... Ved å knipse bilder av kroppen, eller at de tar på seg selv... selv om jeg aldri har bedt på dette... vil jo bare bli kjent først... da i alder mellom 25 og 30 år.. Noen er litt sjernert av kropp og sånn. Fjortis ti hi hi! Anonymous poster hash: cccc9...689
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #24 Skrevet 1. januar 2015 Er skikkelig turn off når han pesterer å sende bilde av staken og slike ting. Da avskriver jeg han rimelig kjapt.. makan Anonymous poster hash: 81ba6...13a 1
Heidi_forum Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #25 Skrevet 1. januar 2015 Er skikkelig turn off når han pesterer å sende bilde av staken og slike ting. Da avskriver jeg han rimelig kjapt.. makan Anonymous poster hash: 81ba6...13a Jupp, jeg slettet dem som gjør det... skikkelig turn off 2
Sofia123 Skrevet 1. januar 2015 #26 Skrevet 1. januar 2015 Neida, vi venter til vi har spist og satt oss i sofaen :skratte: Takk! Den der gav meg en god latter!
Charlene87 Skrevet 4. januar 2015 #27 Skrevet 4. januar 2015 Mannfolk er griser ! Ingen nyhet for å si det sånn 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #28 Skrevet 4. januar 2015 Hvorfor vil du bli sammen med menn TS når du åpenbart hater dem så intenst? Kalle alle menn og gutter for griser... Du er et motbydelig menneske TS. Anonymous poster hash: 11605...c82
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #29 Skrevet 4. januar 2015 Har samme erfaring selv og det virker som de fleste gutter/menn er sånn. Sex er så og si det eneste som går igjennom tankene i løpet av en dag. Huff, det må være slitsomt... 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #30 Skrevet 4. januar 2015 Selvsagt ikke. Men ut fra det som fortelles her utsetter man seg jo uforholdsmessig mye for nettopp den typen menn, og dermed blir inntrykket helt skjevt. Det finnes mange svin, men det finnes nå et ufattelig stort antall ålreite menn også. Anonymous poster hash: 48020...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #31 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er ikke en gris men har ingen å sende mine ugrisete meldinger til, så jeg får ikke gjort noe for å heve inntrykket. Anonymous poster hash: c967f...af4
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #32 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er ikke en gris men har ingen å sende mine ugrisete meldinger til, så jeg får ikke gjort noe for å heve inntrykket. Anonymous poster hash: c967f...af4 Så ta kontakt med mennesker da. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #33 Skrevet 4. januar 2015 Så ta kontakt med mennesker da. Det er ikke lov. For det er trakassering i følge kvinnene på KG hvis det ikke skjer på etablerte sjekkearenaer. Anonymous poster hash: 11605...c82
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #34 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Det er ikke lov. For det er trakassering i følge kvinnene på KG hvis det ikke skjer på etablerte sjekkearenaer. Anonymous poster hash: 11605...c82 Hæ? Hvor får du dette fra? Endret 4. januar 2015 av miss_sara 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #35 Skrevet 4. januar 2015 Det er ikke lov. For det er trakassering i følge kvinnene på KG hvis det ikke skjer på etablerte sjekkearenaer. Anonymous poster hash: 11605...c82 kg damer er jo verre en ottar haha Anonymous poster hash: 3f8a4...a61
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #36 Skrevet 4. januar 2015 Hæ? Hvor får du dette fra? Her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=882749&page=1 Anonymous poster hash: 11605...c82
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #37 Skrevet 4. januar 2015 Tenk om de hadde ytret de meningene de har her i offentligheten da?. Tror ikke det hadde blitt mye pikk på dem for å si det slik Anonymous poster hash: 3f8a4...a61
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #38 Skrevet 4. januar 2015 Så ta kontakt med mennesker da. Basert på tidligere erfaringer så har ikke det noe for seg. Anonymous poster hash: c967f...af4
Søgni Skrevet 4. januar 2015 #39 Skrevet 4. januar 2015 Her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=882749&page=1 Anonymous poster hash: 11605...c82 Nå finnes det jo heldigvis måter å ta kontakt med andre mennesker på, som ikke involverer å oppføre seg som en neandertaler uten normal folkeskikk, sosiale antenner og respekt for andre. For vi skal vel ikke late som at temaet i den tråden du linker til omhandler det å ta kontakt med kvinner utenfor de etablerte "arenaene"? Jeg kjenner ikke en kjeft som har snakket negativt om noen fordi vedkommende tok kontakt på en hverdagslig arena, på en noenlunde oppegående måte, men derimot flere som har ment det har vært ekkelt og truende å bli "forfulgt" på gata, hoiet og ropt etter, eller fått slengt etter seg ..lite sjarmerende fraser i offentligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #40 Skrevet 4. januar 2015 Nå finnes det jo heldigvis måter å ta kontakt med andre mennesker på, som ikke involverer å oppføre seg som en neandertaler uten normal folkeskikk, sosiale antenner og respekt for andre. For vi skal vel ikke late som at temaet i den tråden du linker til omhandler det å ta kontakt med kvinner utenfor de etablerte "arenaene"? Ehh "godag" og "hvordan går det" er å oppføre seg som en neandertaler uten normal folkeskikk, sosiale antenner og respekt for andre.? Og jo i den tråden og tråden om det samme i Oslo kom det tydelig frem fra mange kvinner at man skulle holde all sjekking til etablerte sjekkearenaer som på pub klokka 2400 i helga, ellers var det trakassering. Anonymous poster hash: 11605...c82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå