Gå til innhold

menn/gutter alltid griser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du ser avateren du har her inne? Det er nok til at menn antar at du er heit. Nettdating er det overfladiske menneskets lekeplass. En har ingenting å tape, så det er bare å være frimodig over en lav sko., en får nemlig jevnlig napp.

Avateren er ikke meg , det er et random bilde fra nettet som jeg synes er fint.

en man vipper ikke frem penisen fra matbordet vel ?

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Avateren er ikke meg , det er et random bilde fra nettet som jeg synes er fint.

en man vipper ikke frem penisen fra matbordet vel ?

Neida, vi venter til vi har spist og satt oss i sofaen :cool:

det e ingen mann her inne om ikke har sett på det bildet og tenkt "I would shag her".

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det alltid sånn at gutter først skal prøve å flørte over nett, insta,fb eller snap.. at de ALLTID heletiden skal hinte til sex.... Ved å knipse bilder av kroppen, eller at de tar på seg selv... selv om jeg aldri har bedt på dette... vil jo bare bli kjent først... :sjokkert: da i alder mellom 25 og 30 år..

Noen er litt sjernert av kropp og sånn. Fjortis ti hi hi!

Anonymous poster hash: cccc9...689

AnonymBruker
Skrevet

Er skikkelig turn off når han pesterer å sende bilde av staken og slike ting. Da avskriver jeg han rimelig kjapt.. makan

Anonymous poster hash: 81ba6...13a
  • Liker 1
Skrevet

Er skikkelig turn off når han pesterer å sende bilde av staken og slike ting. Da avskriver jeg han rimelig kjapt.. makan

Anonymous poster hash: 81ba6...13a

Jupp, jeg slettet dem som gjør det... skikkelig turn off

• Liker 2
Skrevet

Neida, vi venter til vi har spist og satt oss i sofaen :cool:

:skratte: :skratte: Takk! Den der gav meg en god latter!

Skrevet

Mannfolk er griser ! Ingen nyhet for å si det sånn

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du bli sammen med menn TS når du åpenbart hater dem så intenst?

Kalle alle menn og gutter for griser...

Du er et motbydelig menneske TS.

Anonymous poster hash: 11605...c82
Gjest miss_sara
Skrevet

Har samme erfaring selv og det virker som de fleste gutter/menn er sånn. Sex er så og si det eneste som går igjennom tankene i løpet av en dag. Huff, det må være slitsomt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke. Men ut fra det som fortelles her utsetter man seg jo uforholdsmessig mye for nettopp den typen menn, og dermed blir inntrykket helt skjevt. Det finnes mange svin, men det finnes nå et ufattelig stort antall ålreite menn også.

Anonymous poster hash: 48020...cb3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke en gris men har ingen å sende mine ugrisete meldinger til, så jeg får ikke gjort noe for å heve inntrykket.

Anonymous poster hash: c967f...af4
Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg er ikke en gris men har ingen å sende mine ugrisete meldinger til, så jeg får ikke gjort noe for å heve inntrykket.

Så ta kontakt med mennesker da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lov. For det er trakassering i følge kvinnene på KG hvis det ikke skjer på etablerte sjekkearenaer.

Gjest miss_sara
Skrevet (endret)

Det er ikke lov. For det er trakassering i følge kvinnene på KG hvis det ikke skjer på etablerte sjekkearenaer.

Hæ? Hvor får du dette fra?

Endret av miss_sara
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kg damer er jo verre en ottar haha :fnise:

Anonymous poster hash: 3f8a4...a61

AnonymBruker
Skrevet

Tenk om de hadde ytret de meningene de har her i offentligheten da?. Tror ikke det hadde blitt mye pikk på dem for å si det slik

Anonymous poster hash: 3f8a4...a61
AnonymBruker
Skrevet

Basert på tidligere erfaringer så har ikke det noe for seg.

Skrevet

Her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=882749&page=1

Nå finnes det jo heldigvis måter å ta kontakt med andre mennesker på, som ikke involverer å oppføre seg som en neandertaler uten normal folkeskikk, sosiale antenner og respekt for andre. For vi skal vel ikke late som at temaet i den tråden du linker til omhandler det å ta kontakt med kvinner utenfor de etablerte "arenaene"?

Jeg kjenner ikke en kjeft som har snakket negativt om noen fordi vedkommende tok kontakt på en hverdagslig arena, på en noenlunde oppegående måte, men derimot flere som har ment det har vært ekkelt og truende å bli "forfulgt" på gata, hoiet og ropt etter, eller fått slengt etter seg ..lite sjarmerende fraser i offentligheten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå finnes det jo heldigvis måter å ta kontakt med andre mennesker på, som ikke involverer å oppføre seg som en neandertaler uten normal folkeskikk, sosiale antenner og respekt for andre. For vi skal vel ikke late som at temaet i den tråden du linker til omhandler det å ta kontakt med kvinner utenfor de etablerte "arenaene"?

Ehh "godag" og "hvordan går det" er å oppføre seg som en neandertaler uten normal folkeskikk, sosiale antenner og respekt for andre.?

Og jo i den tråden og tråden om det samme i Oslo kom det tydelig frem fra mange kvinner at man skulle holde all sjekking til etablerte sjekkearenaer som på pub klokka 2400 i helga, ellers var det trakassering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...