Gå til innhold

menn/gutter alltid griser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det alltid sånn at gutter først skal prøve å flørte over nett, insta,fb eller snap.. at de ALLTID heletiden skal hinte til sex.... Ved å knipse bilder av kroppen, eller at de tar på seg selv... selv om jeg aldri har bedt på dette... vil jo bare bli kjent først... :sjokkert: da i alder mellom 25 og 30 år..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du gir feil signaler? Bare en tanke.

Anonymous poster hash: c2fb9...517
  • Liker 7
Skrevet

Kanskje du gir feil signaler? Bare en tanke.

Anonymous poster hash: c2fb9...517

Nei, aldri... snakker veldig mye om interesser jeg liker å gjøre.. og selvfølgelig noen selfies av meg og bikkja.. aldri har jeg sendt noen som helst kroppsbilder....

AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi får inntrykket av det er det dere vil ha.

Anonymous poster hash: 3f8a4...a61
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi får inntrykket av det er det dere vil ha.

Anonymous poster hash: 3f8a4...a61

Hvordan kan dere få inntrykk av det når vi ikke hinter til sex i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 3eb5d...39f

• Liker 4
Skrevet

Sånn helt ut i det blå kan jeg få en snap at han plutselig ligger i senga naken med hånda forran greia si :fnise:

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Har ikke gjort dette selv, men jeg regner med at det er flørting. Mange jenter er utrlig dårlige til å flørte skriftlig (det er for så vidt jeg også), så da må noen nesten gjøre noe sånt, ellers så blir det jo bare vennskapelig prating som ikke nødvendigvis fører til noe.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, aldri... snakker veldig mye om interesser jeg liker å gjøre.. og selvfølgelig noen selfies av meg og bikkja.. aldri har jeg sendt noen som helst kroppsbilder....

Hvor mye duckface og kløft er det på de bildene? eventuelt rumpe? Er alle bildene ovenfra og ned?

• Liker 1
Skrevet

Har ikke gjort dette selv, men jeg regner med at det er flørting. Mange jenter er utrlig dårlige til å flørte skriftlig (det er for så vidt jeg også), så da må noen nesten gjøre noe sånt, ellers så blir det jo bare vennskapelig prating som ikke nødvendigvis fører til noe.

Hvis jeg ønsker å bli kjent med noen ville jeg ikke startet å flørtet sånn , ihvertfall ikke grisebilder man får uten å ha bedt om det.. Da tenker jeg at han kun er ute ettter å ha sex med alle jenter han treffer.....

Skrevet

Hvor mye duckface og kløft er det på de bildene? eventuelt rumpe? Er alle bildene ovenfra og ned?

Ingen duckface her nei,(værste jeg ser) og pupper... hmm.. har dessverre ikke så store pupper at det blir noen kløft på noen bilder :) helt normale bilder til komiske bilder...

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvis jeg ønsker å bli kjent med noen ville jeg ikke startet å flørtet sånn , ihvertfall ikke grisebilder man får uten å ha bedt om det.. Da tenker jeg at han kun er ute ettter å ha sex med alle jenter han treffer.....

Det var egentlig det jeg ville frem til. De vil ikke bli kjent. De vil ha noe "action". Og det er ikke noen motsetning mellom "action" og "dating".

AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen er at menn går rett på sak. Kvinner går rundt grøten. Hvorfor dra det hele ut så lenge når begge vet at det til slutt er meningen å ende opp i sengen? Alt dette romantiske tøvet om 3. date før man går til sengs er nettopp det - tøv og uthaling av tid.

Anonymous poster hash: 9b622...db1
  • Liker 4
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ingen duckface her nei,(værste jeg ser) og pupper... hmm.. har dessverre ikke så store pupper at det blir noen kløft på noen bilder :)helt normale bilder til komiske bilder...

det har jeg hørt damer si før, og så har jeg måtte fortelle dem hvorfor menn tenker sex ut fra bilder og profiltekst. Som regel kommer det et litt påtatt naivt ansikt i retur.

• Liker 6
Skrevet

det har jeg hørt damer si før, og så har jeg måtte fortelle dem hvorfor menn tenker sex ut fra bilder og profiltekst. Som regel kommer det et litt påtatt naivt ansikt i retur.

Jeg sender aldri bilder som har noe med sex å gjøre.. masse tulle bilder av meg hundene mine.. ellers mange tur bilder da.. veldig sexy... men jeg er opptatt av utseende, så da må han tenne på utseende mitt da? Jeg pleier å slette dem og orker ikke snakke med menn som første de gjør er å sende bilder av kroppen dems..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg sender aldri bilder som har noe med sex å gjøre.. masse tulle bilder av meg hundene mine.. ellers mange tur bilder da.. veldig sexy... men jeg er opptatt av utseende, så da må han tenne på utseende mitt da? Jeg pleier å slette dem og orker ikke snakke med menn som første de gjør er å sende bilder av kroppen dems..

B - b - b - bingooooooooo! Går de videre? :tommelsmil: setter en tier på at du er over snittet pen og har en ellers slank/trent kropp. Mer trengs ikke.

Skrevet

B - b - b - bingooooooooo! Går de videre? :tommelsmil: setter en tier på at du er over snittet pen og har en ellers slank/trent kropp. Mer trengs ikke.

Hva? tenker på utseende jeg... har aldri sendt noen kroppsbilder.. jo en gang, det var bilder av noen føtter.. :laugh: har aldri sendt noen bilder av min kropp .. mulig de har sett meg i kjole på insta bilder, men det betyr da ikke at jeg tenker kun på sex og forventer at jeg skal ta nakenbilder tilbake..

Gjest KlippKlapp
Skrevet

Det handler nok mest om typen menn du oppretter kontakt med. Vær litt mer selektiv, kanskje?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva? tenker på utseende jeg... har aldri sendt noen kroppsbilder.. jo en gang, det var bilder av noen føtter.. :laugh: har aldri sendt noen bilder av min kropp .. mulig de har sett meg i kjole på insta bilder, men det betyr da ikke at jeg tenker kun på sex og forventer at jeg skal ta nakenbilder tilbake..

Du ser avateren du har her inne? Det er nok til at menn antar at du er heit. Nettdating er det overfladiske menneskets lekeplass. En har ingenting å tape, så det er bare å være frimodig over en lav sko., en får nemlig jevnlig napp.

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Prøv å flørte med andre type menn. Da vil du nok ikke oppleve det :)

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...