Nikoline123 Skrevet 26. februar 2015 #41 Skrevet 26. februar 2015 Skal nesten sikkert kjøre ned til Kroatia i år også.. der er vi i Moscenica Draga, som er like ved Opatija og Rijeka, og det er jo helt nyydelig der på veien tilbake skal vi stoppe i 5 dager ved Gardasjøen i Italia. Det er fint der også og fint for barnefamilier siden det er en fornøyelsespark som heter Gardaland der. Skal også til New York i høst med mamma og lillesøster!! har gledet meg veldig til dette lenge nå.
Fame Skrevet 19. juni 2015 #42 Skrevet 19. juni 2015 Skal til Kiel i morgen. Tenkte også å prøve å få til en litt spontan tur til Praha i løpet av juli
MammapåSørlandet Skrevet 21. juni 2015 #43 Skrevet 21. juni 2015 Jeg reiser 1 uke alene til Kypros nå i sommer (fordi jeg er separert og uten barn i flere uker). Så skal jeg med barna 1 uke til Danmark, har leid oss campingvogn på en campingplass hvor basen vår skal være, også skal vi gjøre det vi har lyst til ut i fra vær osv. Til høsten skal jeg kanskje 1 uke til Syden med en venninne. Skal til høsten en langhelg til Bergen og besøke familie.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 21. juni 2015 #44 Skrevet 21. juni 2015 Sommeren: Båt til Danmark og Norgestur. Vinteren: Planlegger 14 dagers sydenferie.
Hu i byen Skrevet 21. juni 2015 #45 Skrevet 21. juni 2015 Norge, må benytte meg av kronekursen når den endelig er i min favør :-p
romeosa Skrevet 22. juni 2015 #46 Skrevet 22. juni 2015 Juli - 3 dagers telt og turgåing i hardanger (husedalen og trolltunga) September - Venezia, innsbruck og munchen + oktoberfest, med kjæresten Desember - Florida for å feire jul og besøke familien, og bahamas med pappa Gleder meg!
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #47 Skrevet 23. juni 2015 i morgen: Bilbao til Granada via Porto og Lisboa Desember: Miami beach og noen øyer i karibien Anonymous poster hash: d4d98...3fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå