Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

To uker i Bulgaria med jentene i starten av juni:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir en tur til Oslo i februar før jeg vender snuten østover igjen. Blir nok en liten snarvisitt til Tokyo og Nagoya nå i mars, og kanskje noen småturer innad i landet i løpet av sommeren om økonomien strekker til.

Gjest Triangel
Skrevet

Først en tur til København - så en langhelg til Venezia.

Skrevet

Januar: stockholm i 5 dager

April: new york, toronto og michigan i 3 uker

Juli: båtferie på sørlandet 3 uker

November: dubai 1 uke

Skrevet

Har billetter til Bali i Indonesia i sommer. Kanskje også til kota kinabalu i Malaysia eller Hongkong i noen dager. Måtte sommeren komme fort :)

Skrevet

Langweekend med kjæresten til Praha i mai, Marbella i slutten av juni, og Thailand, Phuket og Koh Lanta til jul. Juli tilbringes i Nordland.

Skrevet

Januar: stockholm i 5 dager

April: new york, toronto og michigan i 3 uker

Juli: båtferie på sørlandet 3 uker

November: dubai 1 uke

Hvor mange uker ferie har du i løpet av et år? (Betalte ferieuker).

Anonymous poster hash: 4726f...057

Skrevet

Florida og karibien i påsken. Nærmere bestemt Turks and Caicos, Bahamas, Puerto Rico og Sint Maarten/St. Martin.

Skrevet

Driter dere penger her inne eller? :P

Vi skal pusse opp huset først. Så vi blir 100% i år tror jeg.. Så HÅPER jeg å få reise en uke til USA i begynnelsen av 2016.. :)

Ellers blir det noen harryturer..

Anonymous poster hash: 4ee15...64e
  • Liker 1
Skrevet

Utrolig mye ferie folk har her :fnise:

Hos meg står det mellom en uke i Venezia-Lido eller på Mallorca i juni. En langhelg på sørlandet ila sommeren.

Skrevet

Vi skal reise 2 uker i september! Vi skal ta fly til venezia, deretter ta tog (!) til Salzburg, og så videre til Munchen på oktoberfest. Det blir mye å se og gjøre på kort tid, gleder meg! :-D

Og så håper jeg egentlig på en helgetur til dublin i Mars, men det er usikkert :-)

+ at det kansje blir en tur over hardangervidda, eller en kjøretur i Norge der hunden er med i sommer.

Skrevet

Det blir vel noen turer til Kiel med Kielferga (har en drøss med gavekort), og en studietur til Danmark med "faglig innhold" :fnise:

Så blir det noen utenlandsturer med jobben, de teller jo litt :P Håper å få bli med til Irland, for der har jeg aldri vært

Skrevet

Spatur til Riga mars.

Har veldig lyst å reise til Fuerteventura mai/juni, men ikke lett å finne direkte fly. Tips?

Skrevet

Hvor mange uker ferie har du i løpet av et år? (Betalte ferieuker). Anonymous poster hash: 4726f...057

Jeg har 5 uker betalt ferie. Dog har vi et spesielt turnusopplegg på jobb som lar meg jobbe intensivt i perioder, og mindre andre perioder, evt avspasere kvelds og helgetilegg. Dette gjorde at jeg i 2014 hadde 11 uker fri :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Den eneste utenlandsturen jeg vet om foreløpig er til Praha i mars, ellers håper jeg å få tatt meg en sydentur i løpet av året og en tur til Italia, et land jeg lenge har hatt lyst å besøke :) I tillegg blir det noen turer i Norge da selvfølgelig :) Kunne tenkt meg en tur til Sørlandet for første gang i mitt liv, kanskje det blir i år :)

• 2 uker senere...
Gjest Linaria
Skrevet

Nye turer planlagt!

Det blir sannsynligvis Berlin og Athen i juni, så Romania i juli, før jeg forhåpentligvis flytter til Skottland i august. Yay!

Skrevet

En tur til Solkysten i Spania i april og en uke i New York tidlig i høst er bestemt. Ellers blir det sørlandsferie til sommeren. Håper å få til en storbyweekend eller noe en gang i løpet av året også.

Skrevet

i år blir det 2 uker til Tyrkia.. noe mer rekker jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...