AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Så, hvor skal vi i år, folkens? Anonymous poster hash: 1357d...e6e
Anglofil Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 (endret) I februar skal min samboer og jeg til London. Blir der i 4 netter. Gleder meg veldig! I juli skal vi tre uker til Tyrkia og på et hotell som er i samme kjede som et av mine favoritthotell. Har hørt at dette er minst like bra, og utfra bildene virker det helt supert. Vi teller ned dagene. Ellers blir det vel en tur eller to til vestlandet for å besøke familien til samboeren min. Mvh Yvonne Endret 31. januar 2015 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Blir først en uke til Tenerifte i påsken. Sommerferien deler vi opp i 2 og skal først 2 uker til Sardinia og senere en uke på Cruise i middelhavet med Allure of the seas. Julenferien tar vi på Cuba. Så det blir et spennende reiseår med mange flotte opplevelser håper jeg.Anonymous poster hash: 1695d...b34 1
Gjest Solstråla88 Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 For oss blir det noen turer til vestlandet, før vi reiser 3 uker til usa i september
Gjest Linaria Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Håper på et par turer til Skottland og Irland igjen. Sannsynligvis til Berlin for å treffe venninna mi, og en tur til Athen for å treffe ei venninne der.
Gjest Anastasia Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Skal til Lillehammer i februar, siden jeg får besøk fra UK. Ellers noen turer til København og London for å besøke venner, sikkert til våren en gang. I sommer skal jeg prøve å komme meg til Stavanger og gå Prekestolen (har sagt det i 7 år nå, så er på tide å gjøre noe med det haha). I august skal jeg og en kamerat til Sitges i Spania 1 uke. Ellers blir det ikke så mye mer, bortsett fra å besøke venner og familie på hytter kanskje.
Sapree Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Skal til Thailand med samboer nå i januar, se litt rundt i Bangkok og øyene nedover Surathani for å feire min bestefars 80 års dag. Så en svipptur innom Kambodsja for å se Ankor Wat. Blir i tre uker til sammen Ikke ferie men ellers blir det vel studier i Australia som kommer til høsten.
PPM Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Ingen som reiser innen Norge eller nabolandene da? <-- her er vi våkne skjønner jeg. Selv tenkte jeg å ta en biltur i Danmark til sommeren. Endret 7. januar 2015 av Petter
Fandenivoldsk Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Norge i sommer (og sikkert en harrytur til Sverige) og Norge til jul. Skikkelig spennende!
Gjest Solstråla88 Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 Ingen som reiser innen Norge eller nabolandene da? <-- her er vi våkne skjønner jeg. Selv tenkte jeg å ta en biltur i Danmark til sommeren. Er på norgesferie flere ganger i året jeg, har familie i berhen og på sunnmøre
Miss_Sunshine* Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 Om alt klaffer, så blir det til Oslo-tur i løpet av februar/mars med kusina mi. Rett over påske blir det Dubai med et vennepar, gleder oss veldig! Ellers så håper jeg å få til enten en tur til varmere strøk på senhøsten, eller en eller annen storby litt nærmere jul. Kommer an på jobb og penger. 1
Christiania_Oslo Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Februar: Paris(3 dager) Mars: Marokko(10dager) April:Spania(påsken) Mai: Polen og Ungarn (3 dager i Polen og 4 dager i Ungarn) Juni:Sverige(3dager) Juli:Nederland(3dager) September: New York(2 uker) Desember:?, drar alltid på julemarked i et annet land. Har vært i køben,gøteborg og paris de 3 siste årene, så vil prøve noe annet, kanskje det "bare"blir stockholm. Og der ser jeg selv hvorfor jeg aldri klarer å spare opp penger.... 3
Blomst89 Skrevet 8. januar 2015 #13 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Påskeferie: To uker til Brasil. Flyr til Rio de Janeiro og skal sannsynligvis også til Iguazu Falls og en dykketur et eller annet sted (f.eks. Arraial do Cabo). Sommerferie: Interrail/Europatur i minimum 4 uker. Starter i Amsterdam, for så å reise til Belgia og Rock Wertcher-festivalen, derretter til Köln og sørover i Tyskland, Sveits, Nord-Italia og Østerrike, og kanskje også litt videre østover i Europa (f.eks. til Ungarn, Slovenia og Kroatia) hvis vi får tid. Har ikke bestilt returbillett ennå, må finne ut hvor lenge vi skal reise først. Endret 8. januar 2015 av Blomst89
Kjetil E Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Så, hvor skal vi i år, folkens? Anonymous poster hash: 1357d...e6e - Hurtigruten MS Trollfjord fra Bergen til Oslo (Alt gjennomført) - VM på ski i Falun (slutten av februar). - To skiweekender i vinter tid og sted ikke fastsatt. Det er planene så langt.
Greengrass Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 Påsken skal vi en uke til Florida.I sommer blir det et par uker i Las vegas/San Fransisco, pluss en uke på Norway-cup!
Gjest Nosoul Skrevet 12. januar 2015 #16 Skrevet 12. januar 2015 Satser på i alle fall to turer til Oslo. En nå i vår og en til sommeren. Det blir muligens også en tur til De forente arabiske emirater på sensommeren/høsten. Alt avhenger litt av hva jeg skal gjøre fremover
QueenAwesome Skrevet 12. januar 2015 #17 Skrevet 12. januar 2015 Foreløpig er to ting stadfestet, og det er NYC nå i februar, og en tur til Indonesia til sommeren. Blir nok flere norgesturer også, for å besøke familien på vestlandet.
romeosa Skrevet 15. januar 2015 #18 Skrevet 15. januar 2015 Har ikke bestillt noe enda, men håper på en uke i Irland i sommer, og en uke på sydentur, gjerne til et veldig spennende land :-) 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #19 Skrevet 17. januar 2015 En ting er planlagt og det er å gå Rallarvegen igjen. Ungen likte det, så vi tar turen litt senere en i fjor, da det var litt mange snøfonner. Så blir det noen kajakkturer med overnatting. Så er Hårteigen eller Trolltunga målet, men vet ikke hvilken vi tar. Padle i Nærøyfjorden eller et annet sted. Har og sett ut Insta Mosevatnet som padlemål Så får vi se hva mer vi finner på. Anonymous poster hash: 1e8fb...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #20 Skrevet 31. januar 2015 Jeg skal ha to helger i London ila februar/mars. To uker på Gran Canaria rundt påske. En langhelg i en eller annen europeisk storby i juni (ikke bestilt enda). En uke i New York i september. Og forhåpentligvis en litt mer eksotisk tur i november.Anonymous poster hash: c52ee...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå