Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, hvor skal vi i år, folkens?

Anonymous poster hash: 1357d...e6e
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I februar skal min samboer og jeg til London. Blir der i 4 netter. Gleder meg veldig! :)

I juli skal vi tre uker til Tyrkia og på et hotell som er i samme kjede som et av mine favoritthotell. Har hørt at dette er minst like bra, og utfra bildene virker det helt supert. Vi teller ned dagene. ;)

Ellers blir det vel en tur eller to til vestlandet for å besøke familien til samboeren min.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Blir først en uke til Tenerifte i påsken. Sommerferien deler vi opp i 2 og skal først 2 uker til Sardinia og senere en uke på Cruise i middelhavet med Allure of the seas.

Julenferien tar vi på Cuba.

Så det blir et spennende reiseår med mange flotte opplevelser håper jeg.

Anonymous poster hash: 1695d...b34

• Liker 1
Gjest Solstråla88
Skrevet

For oss blir det noen turer til vestlandet, før vi reiser 3 uker til usa i september

Gjest Linaria
Skrevet

Håper på et par turer til Skottland og Irland igjen. Sannsynligvis til Berlin for å treffe venninna mi, og en tur til Athen for å treffe ei venninne der.

Gjest Anastasia
Skrevet

Skal til Lillehammer i februar, siden jeg får besøk fra UK. Ellers noen turer til København og London for å besøke venner, sikkert til våren en gang.

I sommer skal jeg prøve å komme meg til Stavanger og gå Prekestolen (har sagt det i 7 år nå, så er på tide å gjøre noe med det haha). I august skal jeg og en kamerat til Sitges i Spania 1 uke. Ellers blir det ikke så mye mer, bortsett fra å besøke venner og familie på hytter kanskje.

Skrevet

Skal til Thailand med samboer nå i januar, se litt rundt i Bangkok og øyene nedover Surathani for å feire min bestefars 80 års dag. Så en svipptur innom Kambodsja for å se Ankor Wat. Blir i tre uker til sammen :P

Ikke ferie men ellers blir det vel studier i Australia som kommer til høsten.

Skrevet (endret)

Ingen som reiser innen Norge eller nabolandene da? <-- her er vi våkne skjønner jeg.

Selv tenkte jeg å ta en biltur i Danmark til sommeren.

Endret av Petter
Skrevet

Norge i sommer (og sikkert en harrytur til Sverige) og Norge til jul. Skikkelig spennende!

Gjest Solstråla88
Skrevet

Ingen som reiser innen Norge eller nabolandene da? <-- her er vi våkne skjønner jeg.

Selv tenkte jeg å ta en biltur i Danmark til sommeren.

Er på norgesferie flere ganger i året jeg, har familie i berhen og på sunnmøre
Skrevet

Om alt klaffer, så blir det til Oslo-tur i løpet av februar/mars med kusina mi.

Rett over påske blir det Dubai med et vennepar, gleder oss veldig!

Ellers så håper jeg å få til enten en tur til varmere strøk på senhøsten, eller en eller annen storby litt nærmere jul. Kommer an på jobb og penger.

• Liker 1
Skrevet

Februar: Paris(3 dager)

Mars: Marokko(10dager)

April:Spania(påsken)

Mai: Polen og Ungarn (3 dager i Polen og 4 dager i Ungarn)

Juni:Sverige(3dager)

Juli:Nederland(3dager)

September: New York(2 uker)

Desember:?, drar alltid på julemarked i et annet land. Har vært i køben,gøteborg og paris de 3 siste årene, så vil prøve noe annet, kanskje det "bare"blir stockholm.

Og der ser jeg selv hvorfor jeg aldri klarer å spare opp penger....

• Liker 3
Skrevet (endret)

Påskeferie: To uker til Brasil. Flyr til Rio de Janeiro og skal sannsynligvis også til Iguazu Falls og en dykketur et eller annet sted (f.eks. Arraial do Cabo).

Sommerferie: Interrail/Europatur i minimum 4 uker. Starter i Amsterdam, for så å reise til Belgia og Rock Wertcher-festivalen, derretter til Köln og sørover i Tyskland, Sveits, Nord-Italia og Østerrike, og kanskje også litt videre østover i Europa (f.eks. til Ungarn, Slovenia og Kroatia) hvis vi får tid. Har ikke bestilt returbillett ennå, må finne ut hvor lenge vi skal reise først. :)

Endret av Blomst89
Skrevet

Så, hvor skal vi i år, folkens?

Anonymous poster hash: 1357d...e6e

- Hurtigruten MS Trollfjord fra Bergen til Oslo (Alt gjennomført)

- VM på ski i Falun (slutten av februar).

- To skiweekender i vinter tid og sted ikke fastsatt.

Det er planene så langt.

Skrevet

Påsken skal vi en uke til Florida.

I sommer blir det et par uker i Las vegas/San Fransisco, pluss en uke på Norway-cup! :)

Skrevet

Satser på i alle fall to turer til Oslo. En nå i vår og en til sommeren.
Det blir muligens også en tur til De forente arabiske emirater på sensommeren/høsten.
Alt avhenger litt av hva jeg skal gjøre fremover :bond:

Skrevet

Foreløpig er to ting stadfestet, og det er NYC nå i februar, og en tur til Indonesia til sommeren. Blir nok flere norgesturer også, for å besøke familien på vestlandet.

Skrevet

Har ikke bestillt noe enda, men håper på en uke i Irland i sommer, og en uke på sydentur, gjerne til et veldig spennende land :-)

• Liker 1
Skrevet

En ting er planlagt og det er å gå Rallarvegen igjen. Ungen likte det, så vi tar turen litt senere en i fjor, da det var litt mange snøfonner.

Så blir det noen kajakkturer med overnatting. Så er Hårteigen eller Trolltunga målet, men vet ikke hvilken vi tar. Padle i Nærøyfjorden eller et annet sted. Har og sett ut Insta Mosevatnet som padlemål :) Så får vi se hva mer vi finner på.

Anonymous poster hash: 1e8fb...c5f
  • Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal ha to helger i London ila februar/mars. To uker på Gran Canaria rundt påske. En langhelg i en eller annen europeisk storby i juni (ikke bestilt enda). En uke i New York i september. Og forhåpentligvis en litt mer eksotisk tur i november.

Anonymous poster hash: c52ee...1d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...