Gå til innhold

menn med små hender

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hendene passer jo som regel til mannen :klo:

- har aldri tenkt at noen kan finne såkalt 'små' hender avtennende, men for all del jeg bruker ikke større hansker enn størrelse 7 (xs) selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva synes dere menn da, om kvinner som har større hender enn dere? Eller at føttene er lengre?

Turn on- turn off, eller likegyldig?

Anonymous poster hash: 79f25...2a4

Skiter i det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel litt over gjennomsnittet høy (kvinne). Mellom 175cm og 180cm, og har lange fingre og lange føtter (bruker 41 i sko) - og noen ganger treffer jeg menn med samme skostørrelse som meg.

Men plager meg ikke, og håper ikke det plager dem heller :P

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo nesten utrolig at kvinner i det helle tatt blir sammen med menn. Alt med menn er jo turnoff-

Anonymous poster hash: 50ccb...458
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en med veldig små hender, ble litt som å bli tafset på av en unge.

Anonymous poster hash: 0f33e...e83
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke møtt menn med små hender, er ikke så opptatt av hendene til menn. De kan være små eller store.

Anonymous poster hash: 5c65b...671

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg er vel litt over gjennomsnittet høy (kvinne). Mellom 175cm og 180cm, og har lange fingre og lange føtter (bruker 41 i sko) - og noen ganger treffer jeg menn med samme skostørrelse som meg.

Men plager meg ikke, og håper ikke det plager dem heller :P

Jeg er lavere enn deg og bruker mindre sko en deg, og har garantert mindre hender en deg. Ikke noe av det hadde betydd en skit for meg ;)

Skrevet

Hendene passer jo som regel til mannen :klo:

- har aldri tenkt at noen kan finne såkalt 'små' hender avtennende, men for all del jeg bruker ikke større hansker enn størrelse 7 (xs) selv.

ja jo men det kan være store forskjeller på pekefinger vs ringefinger lengde. menn/kvinner med like lange eller lengre ringefinger enn pekefinger har mer testosteron innabords, enn menn/kvinner hvor pekefinger er lengst. dette har flere omfattende studier konkludert.

Skrevet

Herregud så mange rare ting som er turn-off for dere damer (mange av dere). :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

ja jo men det kan være store forskjeller på pekefinger vs ringefinger lengde. menn/kvinner med like lange eller lengre ringefinger enn pekefinger har mer testosteron innabords, enn menn/kvinner hvor pekefinger er lengst. dette har flere omfattende studier konkludert.

Så enkelt er det ikke, og det er heller ikke flere omfattende studier.

http://content.usatoday.com/communities/sciencefair/post/2012/04/finger-length-not-affected-by-fetal-testosterone/1

Anonymous poster hash: ba450...421

AnonymBruker
Skrevet

Typen min har små hender. Vi kan bruke de samme hanskene. Små hender på menn er nok det samme som store hender på damer. Det er ikke attraktivt, men om du lar en så liten bagatell styre hvem du er sammen med , så har du ikke forstått hva livet dreier seg om.

Anonymous poster hash: de4d7...51b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer har relativt små hender, men ikke slik at det er rart. De er større enn mine hender og grovere. De er heller ikke pølsete.

Jeg liker dem veldig godt :)

Anonymous poster hash: df597...e1e
AnonymBruker
Skrevet

En jeg var sammen med, brukte samme skostørrelse som meg, var kortere enn meg, og hadde hender mindre enn mine. Klarte ikke se på hendene hans, de var Turnoff. Alt ved han var bittelite.

Anonymous poster hash: 96911...fe8

Gjest Lille-pus
Skrevet

Og så da vennen?

AnonymBruker
Skrevet

Og så da vennen?

Hva er det slags svar/spm?

Anonymous poster hash: 2431f...5c8

AnonymBruker
Skrevet

du får protestere så mye du vil anonymbruker, men det er flere studier som viser til påstanden min.

Ok. Vis meg dem.

Anonymous poster hash: ba450...421

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om størrelsen på hendene; viktigere at de er varme! (altså ikke som i healinghender, men at hans hånd varmer min alltid kalde hånd når vi leier hverandre når vi går tur) Og hadde han hatt mindre og kaldere hender enn meg, ville det ikke vært turn-off det heller... Mye annet som er viktigere! Min eks hadde store, brede hender. Min nåværende har smale hender, men nok lengre fingre enn meg. Intet feminint med den grove huden og de hårete håndbakene hans ;-)

Jeg har brede føtter, så bruker str 40-41 i sko Samboer bruker 42. Han har aldri sagt noe om min fot-størrelse.

Anonymous poster hash: 5ed8d...b89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...