Gå til innhold

menn med små hender

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det turn-off eller spiller det ingen rolle?

Anonymous poster hash: 9b362...af9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det turn-off eller spiller det ingen rolle?

Anonymous poster hash: 9b362...af9

Turn-off. Spesielt dersom fyren er litt stor i kroppen, mens hendene har damestørrelse.

Anonymous poster hash: 74139...32f

Skrevet

Jeg har store hender. Det er svært erotisk ifølge min kone. :wow:

Skrevet

Ikke noe jeg legger merke til!

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe jeg legger merke til, og jeg har en kamerat med usedvanlig små hender (han har påpekt det selv) og han er da ikke noe mindre tiltrekkende av den grunn.

Anonymous poster hash: dfc94...0e9
  • Liker 2
Skrevet

Kjæresten min har små hender, men stort utstyr. Sier meg fornøyd med det :nigo:

Anonymous poster hash: 0ceef...4b7
Skrevet

Jeg synes personlig at det er litt turn-off.

Anonymous poster hash: ce945...cd5

• Liker 4
Skrevet

"Hvordan kan du ha så stor pikk når du har så små hender?"

Visste ikke helt hva jeg skulle si da jeg fikk høre den der.

Anonymous poster hash: 9b674...2e2
  • Liker 4
Skrevet

Tror aldri jeg har lagt merke til størrelsen på hendene til en mann, så kan ikke akkurat si at det spiller noen role for meg. Kanskje jeg ville lagt merke til det hvis de var bittesmå eller kjempestore, men så langt.. nei

• Liker 1
Skrevet

Turn-off...........

Skal sies at jeg var sammen med en på nesten 2m som hadde store hender.. så ble vant til at han tok på meg osv...

Fikk litt "sjokk" da jeg datet en som var mer på min høyde og med mindre hender - syntes det føltes så rart når han "tafset" på meg :P var som at jeg skulle grafset på meg selv.

Så for meg var det veldig turnoff, men det kan som sagt ha noe å gjøre med at forskjellen ble så stor fra å gå fra den høydeforskjellen.

Skal sies at hans penis var større enn eksens da :fnise:

Anonymous poster hash: 79f25...2a4
  • Liker 2
Skrevet

"Hvordan kan du ha så stor pikk når du har så små hender?"

Visste ikke helt hva jeg skulle si da jeg fikk høre den der.

Jeg sa noe alla dette til min nåværende samboer etter første gang.

Ingen turn-off for min del. Han har litt større hender enn meg, og de er myke ^^

Anonymous poster hash: 9f45e...275

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig turn-off! Hender er noe av det første jeg legger merke til og damehender funker ikke hos meg. Mannehender :wow: , er nesten solgt bare ved det. Nesten.

Anonymous poster hash: 2484f...2d6
  • Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Tror aldri jeg har lagt merke til størrelsen på hendene til en mann, så kan ikke akkurat si at det spiller noen role for meg. Kanskje jeg ville lagt merke til det hvis de var bittesmå eller kjempestore, men så langt.. nei

Tja, de fleste damer har større hender enn meg, du ville garantert merket det ;)

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg har veldig små hender. Og små hender hos menn er ikke noe jeg umiddelbart tenner på. Ei heller brede hofter. Sånn er det. Men en stor og fin hjerne og et hjertelig vesen kan kompensere for små hender og brede hofter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ganske korte hender, jeg da. Brede er de og, men jeg får mange damer.

Anonymous poster hash: f5b2d...96f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er litt turn-off. Hendene MÅ i hvert fall være større enn mine, helst mye større.

Anonymous poster hash: b8690...fce
Gjest Tassen10
Skrevet

Jeg har små hender. Men har heldigvis en stor penis som kompensasjon.

Man kan ikke få både i pose og sekk her i livet :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke slik at jeg ikke ville vært sammen med en person om han hadde hatt små hender, men om jeg skulle ha valgt fritt så hadde jeg villet ha store hender! På mannen altså, ikke meg! Er noe med kontrasten mellom oss på en måte, jeg har veldig feminine glatte små hender, mens samboeren har kraftige mannehender!

Anonymous poster hash: 366f2...0f8

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere menn da, om kvinner som har større hender enn dere? Eller at føttene er lengre?

Turn on- turn off, eller likegyldig?

Anonymous poster hash: 79f25...2a4
  • Liker 1
Gjest Tassen10
Skrevet

Hva synes dere menn da, om kvinner som har større hender enn dere? Eller at føttene er lengre? Turn on- turn off, eller likegyldig? Anonymous poster hash: 79f25...2a4

Så lenge det ikke er snakk om str 48 i sko e.l. så spiller det ingen rolle. Litt større er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...