Zenobia Skrevet 26. januar 2023 Forfatter #601 Del Skrevet 26. januar 2023 Nytt år, nye muligheter! Tråkket i 15 min i dag. Prøver igjen på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #602 Del Skrevet 1. februar 2023 Tråkket i 15 min på søndag 29. også. Bare glemte å føre det inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #603 Del Skrevet 2. februar 2023 15 nye minutter i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #604 Del Skrevet 5. februar 2023 Tråkket i 15 min. Kjeeeeedelig, men inntil jeg finner noe annet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 6. februar 2023 #605 Del Skrevet 6. februar 2023 Mulig jeg er dum🙈🙈, men hvordan fungerer dette her? Kan hvem som helst skrive hva de har gjort av trening? (Forstår ikke konseptet "dagbok" på kg😆) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. februar 2023 Forfatter #606 Del Skrevet 6. februar 2023 Trish skrev (1 time siden): Mulig jeg er dum🙈🙈, men hvordan fungerer dette her? Kan hvem som helst skrive hva de har gjort av trening? (Forstår ikke konseptet "dagbok" på kg😆) Hei Trish! Du må gjerne skrive hva du har gjort av trening i denne treningsdagboken Den startet som et fellesprosjekt. Det er i hvert fall fem typer dagbøker på KG. Jeg har en annen én, en vanlig dagbok, også. Hva slags type trening driver du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 6. februar 2023 #607 Del Skrevet 6. februar 2023 Zenobia skrev (16 minutter siden): Hei Trish! Du må gjerne skrive hva du har gjort av trening i denne treningsdagboken Den startet som et fellesprosjekt. Det er i hvert fall fem typer dagbøker på KG. Jeg har en annen én, en vanlig dagbok, også. Hva slags type trening driver du med? Så gøy 🤗 Virker gøy å bare kunne gå inn og skrive uten å ha en egen tråd eller et annet formål med det. Gjør mest styrketrening hjemme, med kroppsvekt og noen vekter. Har gjort planke i 2 min og 20 sek Og 42 armhevinger (ville sjekke hvor mye jeg klarte) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. februar 2023 Forfatter #608 Del Skrevet 6. februar 2023 Trish skrev (2 minutter siden): Så gøy 🤗 Virker gøy å bare kunne gå inn og skrive uten å ha en egen tråd eller et annet formål med det. Gjør mest styrketrening hjemme, med kroppsvekt og noen vekter. Har gjort planke i 2 min og 20 sek Og 42 armhevinger (ville sjekke hvor mye jeg klarte) Sterkt! Du inspirerer Min ambisjon nå er å få inn en rutine med tre treningsdager i uken; tirsdag, torsdag og søndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 6. februar 2023 #609 Del Skrevet 6. februar 2023 Zenobia skrev (Akkurat nå): Sterkt! Du inspirerer Min ambisjon nå er å få inn en rutine med tre treningsdager i uken; tirsdag, torsdag og søndag. Så gøy å høre😁 3 dager i uken er jo veldig bra👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #610 Del Skrevet 7. februar 2023 15 min på step-maskin i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #611 Del Skrevet 9. februar 2023 15 min på step-maskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #612 Del Skrevet 12. februar 2023 15 min på step-maskin. Lytter fast til podkasten Romkapsel nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #613 Del Skrevet 14. februar 2023 15 min på step-maskin til følge av Begynte for noen treninger siden å lytte til podkasten Romkapsel. Begynte fra starten. I dag lyttet jeg til denne episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #614 Del Skrevet 17. februar 2023 Hæ? Glemte jeg å føre inn torsdagens innsats? Det er jo uhørt. 15 min på step-maskin til Romkapsel-podkasten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 19. februar 2023 Forfatter #615 Del Skrevet 19. februar 2023 15 min på step-maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. februar 2023 Forfatter #616 Del Skrevet 28. februar 2023 Tirsdag er treningsdag. 15 min på step-maskin. Har meldt meg inn i Sunn & Sprek på bramat.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 2. mars 2023 Forfatter #617 Del Skrevet 2. mars 2023 Torsdag er treningsdag. 15 min på step-maskin. Skulle sjekke ut hva Sunn & Sprek foreslo, men glemte det. Prøver igjen på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #618 Del Skrevet 5. mars 2023 Søndag er treningsdag. 15 min på step-maskin. Glemte å sjekke ut Sunn & Sprek – igjen. Ny sjanse på ... bør vel bli mandag, så jeg har opplegget klart til tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #619 Del Skrevet 6. desember 2023 ... og der skriver vi desember, ja ... Step-maskinen har vært flink og samlet støv. Noe turgåing. Funnet et nytt opplegg, som foreløpig ikke er drepende kjedelig: I morgen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. desember 2023 #620 Del Skrevet 6. desember 2023 Det er rart hvordan ett år kan gå så fort ja! Hyggelig å se deg igjen her nå da ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå