Gå til innhold

Kvinner kan ikke skremme menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner er søte, nusselige og ufarlige. Menn, derimot, kan skremme kvinner bare ved hjelp av blikket.

En kvinne kan være redd for å invitere en mann hjem til seg fordi hun er redd for hva han kan gjøre med henne. En mann er ikke redd for en kvinne på samme måten.

Enkelte ting vil feminismen aldri kunne forandre på.

Kvinner er små og søte. Menn er barske og kjekke.

Men menn kan også være truende og farlige. Kvinner er alltid små og søte.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Jeg vet ikke helt om det å være voldelig er en positivt karakteristikk. Og jeg har aldri opplevd å være med en mann som skremmer meg, heldigvis. Da hadde forholdet vært over omgående (håper jeg). Jeg tror også påstanden din kan være skadelig. Det finnes menn som lever i forhold der de blir utsatt for fysisk og psykisk vold av sin kvinnelige partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner er søte, nusselige og ufarlige.

Kvinner er små og søte. Kvinner er alltid små og søte.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Aha, nå skjønner jeg. Det er egentlig små,lodne og søte kaniner du snakker om? Sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, sistnevnte vil aldri kunne skje. Det er i beste fall en illusjon, i verste fall et rent bedrageri.

Menn vil aldri være redde for kvinner men kvinner vil alltid være redd for menn. Det er bare sånn vi er av natur, det kan ikke forandres på. En mann kan se skummel og farlig ut, en kvinne klarer ikke samme hvor hardt hun prøver.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Menn er i de fleste tilfeller fysisk overlegene kvinner. Menn mishandles også, og av kvinner. Både fysisk og psykisk. Selvsagt føler de på frykt.

Målet må jo være at vi ikke skal måtte frykte hverandre, ikke at det skal skrives i stein at kvinner alltid må frykte menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en vond tanke å vite at man kan bli sett på som farlig bare ved å se på noen.

jeg tror ikke du gjør det.

Anonymous poster hash: 411ba...e5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du biologisk på det så er det en god grunn til at kvinner er mer nervøse rundt fremmede menn enn motsatt. Kvinner er fysisk underlegne mannen , og menn har mer testosteron i kroppen som gjør dem mer aggressive og territoriale. Det ligger i instinktet. På samme måte som med fobier. Det er en god grunn til at så mange har fobier mot slanger og edderkopper og ikke kattunger og valper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er søte, nusselige og ufarlige. Menn, derimot, kan skremme kvinner bare ved hjelp av blikket.

En kvinne kan være redd for å invitere en mann hjem til seg fordi hun er redd for hva han kan gjøre med henne. En mann er ikke redd for en kvinne på samme måten.

Enkelte ting vil feminismen aldri kunne forandre på.

Kvinner er små og søte. Menn er barske og kjekke.

Men menn kan også være truende og farlige. Kvinner er alltid små og søte.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Aileen wournos, Elizabeth bathory, belle Guinness - tror ikke du ville møtt disse alene.

Inga Marthe Thorkildsen og andre som ønsker å styre andres liv er vel heller ikke av typen jeg ville kalt "små søte og uskyldige"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en middels pen, ung dame med en helt normal kropp. Likevel har jeg flere ganger fått beskjed av store, muskuløse karer at de fant meg skremmende første gangen de traff meg. Tror det handler om utstråling også, selv om jeg aldri mener å utstråle noe skremmende. De følte kanskje på jeg er både smart og smidig nok til å knuse dem om jeg ville. Det vil jeg selvsagt ikke, ikke fordi jeg er en nusselig kvinne, men fordi jeg ikke unner andre å ha det vondt.

Kan vi ikke heller strebe for at alle skal ha empati for hverandre og ville hverandre godt. Da slipper vi unna frykten og alle får det mye bedre med seg selv.

Anonymous poster hash: fdf2c...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...