Gå til innhold

Kvinner kan ikke skremme menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner er søte, nusselige og ufarlige. Menn, derimot, kan skremme kvinner bare ved hjelp av blikket.

En kvinne kan være redd for å invitere en mann hjem til seg fordi hun er redd for hva han kan gjøre med henne. En mann er ikke redd for en kvinne på samme måten.

Enkelte ting vil feminismen aldri kunne forandre på.

Kvinner er små og søte. Menn er barske og kjekke.

Men menn kan også være truende og farlige. Kvinner er alltid små og søte.



Anonymous poster hash: dbe32...f35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva vil du frem til med tråden? Har du et spørsmål, eller er virkelig dette det du forventer debatt om?

Anonymous poster hash: c81ca...3f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du frem til med tråden? Har du et spørsmål, eller er virkelig dette det du forventer debatt om?

Anonymous poster hash: c81ca...3f7

At det er forskjell på kvinner og menn og at feminismen aldri vil kunne viske ut de forskjellene.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, "Jeg er gravid" og/eller "Jeg elsker deg!" har da skremt mang en mann.

Men ikke i den forstand at menn tenker, "nei, henne tør jeg ikke slippe inn hjemme hos meg, hun er jo gravid! Tenk på hva hun kunne gjøre med/mot meg".

Slik kvinner derimot tenker, "han er gal, han tør jeg ikke slippe inn til meg. Tenk på hva han kunne tenkes å gjøre med/mot meg!".

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om mange kvinner som hverken er små eller søte.

Men ingen av dem kan få menn til å føle at de er så farlige at menn føler frykte for dem, slik kvinner kan føle frykt for menn.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en vond tanke å vite at man kan bli sett på som farlig bare ved å se på noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen av dem kan få menn til å føle at de er så farlige at menn føler frykte for dem, slik kvinner kan føle frykt for menn.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Er ikke så sikker på det, men det det er klart det bare er unntaksvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om mange kvinner som hverken er små eller søte.

Sant det. :)

Anonymous poster hash: 94407...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre mange menn som blir mishandlet av konene sine. De ser neppe på konene som små og søte.

Hva vil du med innlegget? Det er da ikke noe ideal å være skremmende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er søte, nusselige og ufarlige. Menn, derimot, kan skremme kvinner bare ved hjelp av blikket.

En kvinne kan være redd for å invitere en mann hjem til seg fordi hun er redd for hva han kan gjøre med henne. En mann er ikke redd for en kvinne på samme måten.

Enkelte ting vil feminismen aldri kunne forandre på.

Kvinner er små og søte. Menn er barske og kjekke.

Men menn kan også være truende og farlige. Kvinner er alltid små og søte.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Nå handler ikke feminismen om å få menn til å bli redde for kvinner heller da.

Og uansett tar du feil, kvinner kan skremme menn de og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre mange menn som blir mishandlet av konene sine. De ser neppe på konene som små og søte.

Hva vil du med innlegget? Det er da ikke noe ideal å være skremmende?

Selvfølgelig er det ikke et ideal! Men om en mann vil det eller ei kan han virke skremmende på en fremmed kvinne, selv om han mener godt. En kvinne, derimot, kan aldri virke skremmende på en fremmed mann.

Hvis en mann tilfeldigvis går samme vei som en (fremmed) ensom kvinne langs en gate en mørk kveld vil hun bli nervøs og usikker på han. Hvis en kvinne tilfeldigvis går samme vei som en fremmed mann foran henne en mørk kveld så føler han ikke frykt, angst eller usikkerhet bare for det. Sjansen er til og med stor for at han ikke en gang enser at hun går bak han.

Det korte og enkle svaret på hva jeg vil er å vise at kvinner og menn aldri vil kunne bli like (som i at kjønn har lite/ingenting å si).

Det lange svaret er at same hvor hardt feminister skriker, gnåler og roper om å forhindre at kvinner skal føle seg undertrykket av menn, at menn er farlige, grusomme, osv. så vil det ikke forandre det døyt på det som er vår natur, å ha angst for menn og for menn å ikke oppleve den frykten kvinner har.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står nok ikke på den feministiske agendaen å få damer til å se enten super skumle ut eller super søte.

Heller at vi kan være slik vi selv måtte ønske, og ikke skal måtte være redde grunnet kjønn - enten det er for å være det kjønnet vi er, eller være redd for det annet kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står nok ikke på den feministiske agendaen å få damer til å se enten super skumle ut eller super søte.

Heller at vi kan være slik vi selv måtte ønske, og ikke skal måtte være redde grunnet kjønn - enten det er for å være det kjønnet vi er, eller være redd for det annet kjønn.

Som sagt, sistnevnte vil aldri kunne skje. Det er i beste fall en illusjon, i verste fall et rent bedrageri.

Menn vil aldri være redde for kvinner men kvinner vil alltid være redd for menn. Det er bare sånn vi er av natur, det kan ikke forandres på. En mann kan se skummel og farlig ut, en kvinne klarer ikke samme hvor hardt hun prøver.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes du egentlig det er stas å tro at du enkelt kan skremme en kvinne, TS? Det høres sånn ut.



Anonymous poster hash: eeb75...911
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke sett meg før åtte om morgenen. Jeg kan skremme deg såpass at du gnager av deg armen for å slippe unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke sett meg før åtte om morgenen. Jeg kan skremme deg såpass at du gnager av deg armen for å slippe unna.

Jeg skjønner at du prøver å være morsom. Ha ha.

Men på den seriøse siden så vil en mann aldri være redd for å slippe inn deg hjem hos seg. Men du vil alltid være redd for å slippe inn en fremmed mann hjemme hos deg.

Enkelte ting vil feminisme aldri kunne forandre på, vår natur.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du prøver å være morsom. Ha ha.

Men på den seriøse siden så vil en mann aldri være redd for å slippe inn deg hjem hos seg. Men du vil alltid være redd for å slippe inn en fremmed mann hjemme hos deg.

Enkelte ting vil feminisme aldri kunne forandre på, vår natur.

Anonymous poster hash: dbe32...f35

Javel. Og så? Er det en fanesak for feministene at menn skal bli mer redd for kvinnfolk? Eller hva er egentlig poenget med tråden?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...