Gå til innhold

Folkehøgskole?

Gjest Lilleulv

Har du gått på folkehøgskole?  

1 stemme

1. 1. Har du gått på folkehøgskole?

• Ja
      27
    • Nei
      25
    • Nei, og angrer på at jeg ikke gjorde det
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Lurer på hvor mange som har gjort som meg... gått på folkehøgskole!

Du kan gjerne oxo si hvor du gikk :)

Jeg har gått på Hardanger Folkehøgskule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har gått på forlkehøgskole. Men det begynner vel å bli noen år siden.

Angrer ikke et sekund på at jeg tok dette året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Nytteverdien utover det sosiale kan vel diskuteres?

Blir så provosert når folk sier sånn... Hva er det som er nyttig for deg da? Man skal jo tross alt leve et liv. Alle de andre årene går man på skole eller jobber, dette er et fantastisk år der man kan utvikle seg som person og lære om andre verdier... Utrolig glad for at jeg valgte å ta et sånt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Det du beskrev nå var sosial nytteverdi. Det er jo helt greit det, men sånn rent skolemessig er det vel ikke så nyttig bortsett fra noen ekstra poeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Nytteverdien utover det sosiale kan vel diskuteres?

Sikkert, men de som diskuterer det har ikke gått på folkehøgskole.

Det har ikke jeg heller, men jeg har et par netter på Rønningen Folkehøgskole likevel... :sjarmor:

Det har blitt menneske av meg også (Jadda, Valhalla, jegvet at du er uenig!), men det har det jaggu blitt av de vennene mine som gikk på folkehøgskole også. Mange langvarige og gode vennskap har blitt dannet på slike steder, og både faglig og menneskelig har de hatt utbytte av det.

Sorry, Lilleulv, det var ikke meningen å være enig med deg...det bare ble sånn...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Søsteren min har gått på det og var kjempefornøyd hun. Hun har ikke fått noe særlig faglig utbytte av det,men fått mange venner gjennom året. Mente ikke å si at det var bortkastet,bare at det kanskje ikke er så nyttig utover det å bli kjent med nye mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Sikkert, men de som diskuterer det har ikke gått på folkehøgskole.

Det har ikke jeg heller, men jeg har et par netter på Rønningen Folkehøgskole likevel... :sjarmor:

Det har blitt menneske av meg også (Jadda, Valhalla, jegvet at du er uenig!), men det har det jaggu blitt av de vennene mine som gikk på folkehøgskole også. Mange langvarige og gode vennskap har blitt dannet på slike steder, og både faglig og menneskelig har de hatt utbytte av det.

Sorry, Lilleulv, det var ikke meningen å være enig med deg...det bare ble sånn...

:sjarmor:

i am shocked!! :o at du er enig med meg... og SIER det. og det du sa var rørende... :)

hehe

valhalla jeg lærte mye det året om norge, om natur og om andre mennesker. Oxo lærte jeg å bli sporty!! :tunge1: Etter det året fikk jeg dilla på å trene og holde meg i god form.

Det du sier om rent skolemessig er riktig. Men det var ikke derfor jeg tok det året. Livet består av mer enn ting som er rent skolemessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Jeg kjenner forresten ei som traff en koselig muslim på folkehøgskole... :sjarmor:

Nei, kødder du?? Det går da ikke an :o han må ha vært en ikke-praktiserende i så fall...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
Ja, har gått og det var f... meg det verste året i ungdomstida mi!

Jøss... :o kan jeg spørre hvor du gikk? Tror det har mye å gjøre om hvor heldig man blir med de man går sammen med...? Jeg var så heldig å gå sammen med en helt topp gjeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

Jøss... :o kan jeg spørre hvor du gikk? Tror det har mye å gjøre om hvor heldig man blir med de man går sammen med...? Jeg var så heldig å gå sammen med en helt topp gjeng!

Ørsta. Men det var nok meg det var noe galt med, for alle de andre hadde det kjeme fint. Liker meg best blandt "normale" folk tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lilleulv

Ørsta. Men det var nok meg det var noe galt med, for alle de andre hadde det kjeme fint. Liker meg best blandt "normale" folk tror jeg.

Hadde ei "venninne" som gikk der... Hu kom hjem igjen som narkoman :o Har ikke godt inntrykk av ørsta etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ørsta er ikke akkurat noen metropol...Ikke stort å finne på,..annet enn å gå på fjellet. (Har inntrykk av at det går mange utenlendinger der, for å lære norsk..)

Hadde ei "venninne" som gikk der... Hu kom hjem igjen som narkoman :o Har ikke godt inntrykk av ørsta etter det...

Ørsta? Narkoman?...Tenker du hasj da eller sterkere saker?.....Der er mye hasj i bygda, men tyngre stoffer er det lite av. (Jeg tipper den venninda di kjeda seg noe enormt ..)

Forøvrig tror jeg ikke du ville fått noe forbedra inntrykk av Ørsta om du besøkte plassen. Volvo, fjortisfyll & HB er dominerende...Ja, og så ble Ørsta tildelt andreplassen i konkurransen om den mest rånete plassen :roll:

(Fjellene er forresten utrolige der...)

Til spørsmålet....

Jeg har ikke gått på folkehøgskole, og angrer ikke. Har hørt både negative og positive ting. (Angrer da heller mer på at jeg ikke meldte meg inn i militæret)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Lurer på hvor mange som har gjort som meg... gått på folkehøgskole!

Du kan gjerne oxo si hvor du gikk :)

Jeg har gått på Hardanger Folkehøgskule.

Samme her. Angrer ikke en dag på det. Hardanger forlkehøyskole var en flott skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...