Gjest nyher Skrevet 30. juli 2004 #1 Del Skrevet 30. juli 2004 kan noen fortelle om plassen? vi er to par i slutten av tjueåra som skal reise. erfaringer derfra mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 30. juli 2004 #2 Del Skrevet 30. juli 2004 Ja. Var der for tre år siden. Liten by, men koselige gater og smug. Var ikke så imponert med maten annet enn på Vindmølla (drives visst av noen engelske), der mat og drikke + utsikten var fabelaktig. God mat hadde de også på en annen internasjonal restuant, som ble drevet av bla. en nordmann. Kokken var norsk da vi var der, og servitørene engelske. Veldig god mat. God pizza hadde de på en strandbar noen kilometer vest for byen. Det er visst en veldig fin sandstrand der. Mulig å leie båt for rundtur. (Dette gjorde ikke vi siden vi hadde med en 8 mnd. gammel baby.) Men vi tok et par båtturer til naboøyene. Fin avveksling. Ta med refleks, siden de kjører som griser og det blir fort mørkt om kvelden. Hadde nemlig dette på barnevogna, og de bremset raskt ned når de passerte! :o Hadde nok ikke sett så mye til reflekser nei!! Egentlig et flott stille sted å slappe av. Vet ikke om nattelivet er helt av det store. Passet jo oss helt bra. Men jeg fikk mye store myggstikk. Ser ut til at jeg hovner noe grusomt opp etter stikk. Så jeg så ikke ut på hjemreisen. Ta med myggmiddel! (Vi var der i månedskiftet mai/juni.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjester Skrevet 5. august 2004 #3 Del Skrevet 5. august 2004 Var på Skiathos i begynnelsen av juli i fjor. Flott sted som kan anbefales. Anbefaler å bo i Skiathos by da det meste skjer her (restauranter, barer og discotek) Spør noen lokale eller guider om de beste utestedene da det kan være litt vanskelig å finne en del av dem i de trange smugene i byen. For bading anbefaler jeg at dere drar til Banana Beach eller Kokunaries. Fine sandstrender med vannsport. Ta buss eller lei scooter. Banana Beach har også en nudistdel som kan anbefales på det sterkeste, veldig avslappet stemning og mange nybegynnere. Dersom dere vurderer å prøve nakenbading en gang er dette rette plassen å prøve God ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå