Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #1 Del Skrevet 30. juli 2004 er det noen som har fått plass eller rykket opp i ventelistene. Ikke har jeg hørt noe, ikke har rykket opp... :cry: jeg vil gå på høgskole... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 30. juli 2004 #2 Del Skrevet 30. juli 2004 Har ikke hørt noe så da har jeg vel ikke kommet inn nå heller... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #3 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg fikk beskjed på nettsøknaden i går kl.03.00 ca. Kom heldigvis inn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uff Skrevet 30. juli 2004 #4 Del Skrevet 30. juli 2004 har heller ikke hørt noe, selv om jeg sto som nr.1 på venteliste :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 30. juli 2004 #5 Del Skrevet 30. juli 2004 Får man svar via nettsøknad når det gjelder suppleringsopptak også, eller er det kun via vanlig post ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #6 Del Skrevet 31. juli 2004 Det spørs hva man har valgt. Jeg har valgt og kun få svar via mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå