vilja Skrevet 27. juni 2002 #1 Del Skrevet 27. juni 2002 Hva gjorde dere st. hansaften? Selv var jeg på busstur og masserte føttene og ryggen til en utslitt bussjåfør:) han ble kake han:)- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. juni 2002 #2 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg var på vei hjem fra Kristiansand.... Tilbringte søndagen i dyreparken, skulle kjøre hjem etterpå, men underveis røyk en slange i motoren, så vi ble en smule forsinka... Så siste biten av bilturen, strevde jeg med å holde tre overtrøtte unger våkne.... :o Eneste som kunne minne om st.hans, var røyken fra motoren..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #3 Del Skrevet 28. juni 2002 jeg og kjæresten bare kranglet hele helgen. det var utrolig trist og slitsomt. vi var helt utslitte da vi kom hjem begge to. men nå går det bra igjen heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 28. juni 2002 #4 Del Skrevet 28. juni 2002 Da kom jeg hjem fra en deilig Barcelona tur. Var bare hjemme og slappet av med min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 28. juni 2002 #5 Del Skrevet 28. juni 2002 Vi var sammen med alle vennene våre, store og små.på en strand der grilla vi et lam og kosa oss. heldig var vi med været også. etterhvert sende vi alle barna hjem og tok frem drikkevarene, kjempekoselig dag/kveld. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carine Skrevet 29. juni 2002 #6 Del Skrevet 29. juni 2002 Vi gifter oss til sommeren, og samboeren min ble drukket ut dagen før St. Hans. Dermed var formen hans ikke god, så for oss ble det en stille og rolig kveld i heimen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 29. juni 2002 #7 Del Skrevet 29. juni 2002 St.Hans for Vibeke og hennes kjære: Han i Norge, hun langt vekke. Hun skal ha eksamen mandagen etter; den største noensinne. Han spør på telefon om hun skal feire midtsommer med bål ++, hun svarer at om det skulle bli noe bålbrenning, blir det alle eksamenspapirene i så tilfelle... Hjemme hos han i Bergen regnet det. Eksamen gikk fint ihvertfall... Og nå skinner solen i Bergen igjen! Eg e heme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 29. juni 2002 #8 Del Skrevet 29. juni 2002 Vi feirer alltid santhans nede ved naustet.Vi er en del familier med store og små som koser oss med grill mat, koker krabben vi har fått i teinen over bål.Kjempe kjekt for alle,vi går ikke hjem før ungene er så trøtte at de ber om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest william Skrevet 29. juni 2002 #9 Del Skrevet 29. juni 2002 Slettet. Vi må holde oss for gode til personangrep. Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 29. juni 2002 #10 Del Skrevet 29. juni 2002 WILLIAM :evil: DETTE VAR DA EN UNØDVENDIG KOMMENETAR.HOLD DEG FOR GOD FOR SLIKE INNLEGG I FRAMTIDEN. :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 29. juni 2002 #11 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg var hjemme alene hos meg selv jeg. Skikkelig asosial kjiping... De fleste jeg kjenner på dette stedet har reist hjem, eller på ferie, unntatt meg. Slikt blir det ikke mange hæler i taket av... *snart hjem, snart...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 29. juni 2002 #12 Del Skrevet 29. juni 2002 Var hjemme og slappet av sammen med kjæresten jeg... Koste meg med TV og popcorn og en heeerlig mann *knurrer ømt* :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asbevan Skrevet 29. juni 2002 #13 Del Skrevet 29. juni 2002 slappet av med kjæresten i rolige omgivelser,Spiste hjemmelaget rømmegrøt med spekemat og nogo gått attåt. drakk deilig vin som var kjøpt i spania ,da vi kom hjem dagen før fra en 14 dages deilig ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. juni 2002 #14 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg måtte jobbe, jeg... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 29. juni 2002 #15 Del Skrevet 29. juni 2002 På santhans aften var i spania, nærmere bestemt Marbella, det var rett etter ETA-bombenes smell så jeg benyttet terrorfrykten til å følge to unge svenske jenter med hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 29. juni 2002 #16 Del Skrevet 29. juni 2002 Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå