Gjest Itsmeemaria Skrevet 28. desember 2014 #1 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Jeg er en 19(95) år gammel jente som nettopp har flyttet til Ski til kjæresten min fra bergen. Trenger virkelig noen veninner her i nærheten. Jeg er ikke typisk "party jente", og liker å holde meg edru. Gå på kino, ut å spise, shoppe osv. Jeg trenger å få en vennekrets utenom kjæresten. Er også utadvent og en ærlig venn. Er det kanskje noen her inne som er i nærheten? :-D Endret 29. desember 2014 av Itsmeemaria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lightness Skrevet 3. januar 2015 #2 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg selv er fra Vestfold. Så er et lite stykke, men hadde vært koselig bli kjent. Er ei jente på straks 18 år, 97er. Har samboer og er forlovet. Liker å drive med musikk, , tilbringe tid med familie og forloveden, tegne, lese, fotografere og slappe av. Er ingen festemenneske jeg heller. Ta gjerne kontakt for en prat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L4ne Skrevet 4. januar 2015 #3 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg er en jente på snart 21 og bor 30 min fra ski vil gjerne ha flere venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå