Gå til innhold

Kontor/sekretær/regnskapmedarbeider studier

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på litt mer utdanning på siden og liker veldig godt å jobbe med kontorarbeid og slike administrelle ting, så tenker litt på en slags sekretær utdanning, advokatsekretær, regnskapsmedarbeider e.l. Har sett at MI bl.a. har kurs i dette. Noen som har andre steder å anbefale?

Endret av Mrs. B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vet om noe? Har sett at også Treider Fagutdanning tilbyr slik utdanning over 1 år. Noen som kjenner til dette? Eller hvordan er det å følge et slikt studie via internett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gode, gamle øk/adm studiet på høyskolene dekker de fleste merkantile fagområder. Der kan du også velge spesialiseringer, for eksempel innen regnskap, markedsføring, IT etc. Studiet er 2-årig på heltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Næringsakademiet har vel noen merkantile fag. Ta en titt der, men vet ikke om studiene der er noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treider sine er supre. Har selv tatt advokatsekretær der. Men den er jo basert på skole på dagen.. i hvertfall da jeg gikk der. Vet ikke om de har noe via internett.

Jeg har forsøkt nettstudier en gang (og aldri mer). Materialet som skulle brukes fantes på internett og du måtte enten printe det ut eller sitte foran PC og lese. Jeg foretrekker å lese med markørpenn, så det gikk litt blekk til skriveren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ta kontakt med Næringsakademiet på Fyrstikktorget i Osloder for du svar. Jeg er også utdannet der.Men det kan være vanskelig å få jobb som ny utdannet regnskapsmedarbeider hvis du ikke har erfaring.Det er så mange søkere på markedet at de kan velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk reiseliv på Tredier for noen år siden og var ihvertfall veldig fornøyd med det. Dessuten var det billigere der enn på feks MI. (Vet ikke om det samme gjelder mere administrative fag men det er jo verdt å sjekke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...