Ida96 Skrevet 27. desember 2014 #1 Del Skrevet 27. desember 2014 Heisann! Jeg sliter mye med knærne! Merket det i det siste! Før snøen falt skulle jeg sykkle og knærne klarte ikke belastningen selv i bort over bakkene. Fikk noen voldsomme smerter som da kunne vare en stund. Trening med ulike øvelser og løpe på maskin klarer jeg ikke! Knærne knekker sammen og dette blir vondere, trapper alt gjør vondt! I tillegg sliter jeg med hendene! Jeg har ingen gripe mulighet. Det og bare klemme hardt på noe klarer jeg ikke siden det skyter smerte ut i knoklene og hendene! Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. desember 2014 #2 Del Skrevet 27. desember 2014 Det er uhyre mange forskjellige grunner til at man kan ha vondt i leddene. Det kan være infeksjon, betennelse, underliggende sykdom som f.eks. leddgikt, det kan være mangelsykdommer (mangel på vitaminer og næringsstoffer) osv.. Jeg ville gått til legen og hørt med h*n rett og slett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Del Skrevet 27. desember 2014 jeg ville gått til legen for å få sjekket vitamin og mineral balansen og tatt en gikt prøve men det kan også vere at du har matintoleranser, svinekjøtt spesielt men også mye av annet rødt kjøtt inneholder syre som gir vonde ledd for de som reagerer på det så om giktprøven er fin så ville jeg kuttet ut svinekjøtt totalt og redusert på annet rødt kjøtt om det er en del av dietten i dag i en mnd og kjent så godt etter om leddene er bedre og er de det . så spist en god frokost med egg og bacon og kokt skinke og en god middag av svinekjøtt enten stek eller koteletter, blir ledda vondere dagen etter og utover i uka så har du fått beviset ditt for at det er syren i kjøtt du ikke tåler Anonymous poster hash: 7fd12...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida96 Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 27. desember 2014 Tusen takk for gode tilbake meldinger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Del Skrevet 27. desember 2014 Ra deg en tur til legen og få tatt blodprøver og evt. En henvisning til røntgen av de vonde leddene.Anonymous poster hash: de16f...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå