AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Tittelen sier vel det meste. Opplever selv at jeg binder meg fort til andre, og plager nok meg selv litt med det med tanke på at jeg dater en del. Gjør ikke ting som å mase på å få svar eller alltid tar kontakt, men føler likevel at siden jeg binder meg fortere enn den/de jeg dater så lyser det litt igjennom på meldingene at jeg er litt mer investert enn den andre personen er.Anonymous poster hash: fdd24...eff
Jessica! Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Jeg er nok av den typen som liker at den andre viser at den bryr seg, men kanskje om jeg får veldig mange meldinger på rad uten å ha rukket å svare på dem - før ting har fått utviklet seg litt. Da blir det mer som mas enn som hygge om du skjønner? Ellers har jeg ingenting i mot at vedkommende svarer hurtig eller gir inntrykk av genuin interesse 6
Gjest brutal_mann Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Klengete er når jeg får mer oppmrksomhet enn hva jeg ønsker. Noen vil jeg helst ikke høre fra, andre kan jeg gjerne limes fast til. Så det kommer an på. 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Klengete når man mottar en ny melding før man har svart på den siste. Anonymous poster hash: 7455f...6a4 3
Neket Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Jeg syntes det var fryktelig turn off når det sa PLING på hans telefon om jeg foretok meg noe på Facebook og han umiddelbart kastet seg over den og trykket "liker" 5
Serafina. Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Det går mer på tilgjengelighet enn å svare/ikke svare på henvendelser. Å droppe sitt eget liv, ikke ha egne avtaler, men å bare "vente" på meg blir i mine øyne klengete. Det er en vanskelig balansegang, for det har også med interesse fra begge parter å gjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Hvis det er en gutt jeg virkelig liker, så er ingenting for klengete Anonymous poster hash: c39b1...3de 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Jeg blir veldig lei om noen er for klengete i datingfasen. Møtte f.eks.en på en datingside som jeg skrev med nesten daglig. Når helgen kom var jeg en tur på byen.Da jeg kom hjem viste det seg at han hadde sittet hjemme hele kvelden og "ventet" på at jeg skulle dukke opp på datingsiden slik at vi skulle skrive.(vi hadde ikke avtalt noe) En annen fyr hadde jeg møtt en eneste gang,og deretter skulle jeg på ferie.Hintet sterkt om at jeg ikke ville prioritere mobilen disse dagene. Likevel ble jeg overøst med meldinger hver dag.Da jeg kom hjem hadde han funnet ut hvor jeg bodde og levert en stor bukett med roser på døren min. Jeg synes slikt blir litt too much too soon. Anonymous poster hash: 194df...343 2
Gjest Tingelinling Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Jeg kveles urimelig fort. Meldinger hver dag, for mange meldinger, for mye mas om når vi kan treffes, dersom jeg aldri får muligheten til å ta kontakt fordi han alltid gjør det. 1
Zienna Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Klengete blir det når de ikke respekterer at man har jobb, venner og fritidsaktiviteter.Har opplevd menn som har ringt meg midt under jobbmiddag og på venninnekvelder, selv om de visste om at jeg skulle dit. Synes også det er klengete når han "kaster seg over meg" straks jeg er aktiv på FB. Mye hyggeligere om han sender en melding og spør om det passer at han ringer - og forstår om jeg sier at jeg ringer ham senere. 1
Gjest ytmnd Skrevet 2. januar 2015 #11 Skrevet 2. januar 2015 Må si meg enig med Zienna her altså! Klengete for meg ble ganske klart definert for litt over ett års tid siden da jeg holdt på med ei søt og sjarmerende jente her på vestlandet. Det viste seg hun overhodet ikke kunne respektere mitt privatliv og endte opp med en del krangling pga meldinger/facebook, at jeg "ignorerte" henne. I hennes hodet skulle jeg gå med mobilen stripsa fast til hodet og være tilgjengelig 24/7. Jeg fikk virkelig nok av maset da hun presterte å sende meg en serie med sinte meldinger fordi jeg ikke hadde svart på den forrige hun hadde sendt 15minutter tidligere. Vet ikke med dere, men jeg tar hvertfall ikke med meg telefonen inn i dusjen
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #12 Skrevet 2. januar 2015 Alt som er "mas" - dersom du sender en melding med et spm. og du sender en ny der du ber om svar, så er det masete. Det kommer ingenting godt ut av å mase. Er det noe viktig kan man ringe, evt. legge igjen beskjed. Vil også kalle noen klengete dersom de virker altfor investert altfor tidlig - som om de suger seg fast i et nytt menneske umiddelbart. Har opplevd noen komplette overreaksjoner fra menn ganske tidlig, som har gjort meg helt avtent. Anonymous poster hash: 36051...289
sjonkelrolf Skrevet 2. januar 2015 #13 Skrevet 2. januar 2015 Jeg er veldig påpasselig mtp. sendte meldinger. Som regel sender jeg ikke en ny melding før den siste er besvart. Svarer heller ikke umiddelbart etter at meldingen er mottatt, men lar det ikke gå veldig lang tid før jeg svarer heller. Og jeg prøver også å la henne ta initiativ til å sende meldinger. Hvis jeg merker at hun ikke tar initiativ på egen hånd, daler interessen.
Gjest Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Om jeg virkelig liker en fyr, skal det mye til for at han skal være for masete. Begynner jeg å kjenne på "for masete-følelsen", vil det ofte si at jeg kanskje ikke er så interessert som jeg trodde. Endret 3. januar 2015 av Dreamdrops
Gjest HeiHade Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Jeg er avhengig av å savne dem en del for å klare å like dem. Så hvis jeg ikke rekker dette fordi han er i kontakt for ofte (melding, fb, snapchat, irl, whatever) så mister jeg gradvis interessen. Hvis jeg kan gå noen dager uten å høre noe så synes jeg det er bare positivt, i alle fall. 1
Gjest Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Jeg er avhengig av å savne dem en del for å klare å like dem. Så hvis jeg ikke rekker dette fordi han er i kontakt for ofte (melding, fb, snapchat, irl, whatever) så mister jeg gradvis interessen. Hvis jeg kan gå noen dager uten å høre noe så synes jeg det er bare positivt, i alle fall. Da er vi ganske forskjellige der Jeg hadde ikke likt om en fyr jeg dater monogamt hadde latt det gå flere dager mellom hver gang han tok kontakt. Poenget er at dette åpenbart er veldig forskjellig fra person til person 2
Gjest HeiHade Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Da er vi ganske forskjellige der Jeg hadde ikke likt om en fyr jeg dater monogamt hadde latt det gå flere dager mellom hver gang han tok kontakt. Poenget er at dette åpenbart er veldig forskjellig fra person til person Ja, ja, helt klart. Det er veldig stor forskjell på folk. Det er vel derfor det tar litt tid å finne den rette også, fordi de kanskje behandler deg på en måte som de er vant til at mange andre jenter har likt å bli behandlet, uten at man nødvendigvis er som dem. Han jeg snakker med nå da er veldig klar over hvor rar jeg er og har tatt veldig hensyn til det. Litt irriterende er det også, fordi jeg liker egentlig ikke å like noen. Men nå er han så flink til å gi meg tid og rom at jeg blir bare frustrert over at jeg sitter her og liker ham, haha.. Ska'kke være enkelt..
Gjest Minesveiper Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Bare jeg som forbinder klengete med nærkontakt?
Gjest Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Ja, ja, helt klart. Det er veldig stor forskjell på folk. Det er vel derfor det tar litt tid å finne den rette også, fordi de kanskje behandler deg på en måte som de er vant til at mange andre jenter har likt å bli behandlet, uten at man nødvendigvis er som dem. Han jeg snakker med nå da er veldig klar over hvor rar jeg er og har tatt veldig hensyn til det. Litt irriterende er det også, fordi jeg liker egentlig ikke å like noen. Men nå er han så flink til å gi meg tid og rom at jeg blir bare frustrert over at jeg sitter her og liker ham, haha.. Ska'kke være enkelt.. Nettopp! Man kan være vant til å gi jenter space, også møter man på meg og gjør nettopp det, også tror jeg det er noe galt Men det stiller seg f eks annerledes om fyren sier han er dårlig på sms-kontakt fordi han ikke liker det, og derfod kanskje også er dårligere på å ta kontakt. Da er han ærlig om det Hahah høres ut som du har funnet deg en bra fyr!
Aryamili Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Det går mer på tilgjengelighet enn å svare/ikke svare på henvendelser. Å droppe sitt eget liv, ikke ha egne avtaler, men å bare "vente" på meg blir i mine øyne klengete. Det er en vanskelig balansegang, for det har også med interesse fra begge parter å gjøre. Dette. Jeg får helt fnatt hvis folk holder på sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå