AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Del Skrevet 26. desember 2014 Får en ny bilett da, eller må en kjøpe en ny selv. Har en gutt som skal til sin far og de skal videre til syden i morgen, men besteforeldrene sitter fast i en kolonne som kanskje ikke når flyet. Har tom konto og ikke mulighet til å kjøpe ny billett. Anonymous poster hash: 8c092...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Del Skrevet 26. desember 2014 Hvilket flyselskap?Anonymous poster hash: 20a5a...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Del Skrevet 26. desember 2014 Du må nok snakke direkte med flyselskapet, da vil du få skikkelige svar.Anonymous poster hash: 20a5a...9c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Del Skrevet 26. desember 2014 Widerøe. Avgangen ble uansett kansellert, så vi får se hva som skjer. Fikk tilbud om å booke om til neste avgang, da jeg tok kontakt, men hadde ikke råd til å legge ut over 900. De har et nesten tomt fly som går senere, Anonymous poster hash: 8c092...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Del Skrevet 26. desember 2014 Du får ingen ny billett. Men har du reiseforsikring kan du undersøke om den dekker noe. Evt. Om du har avbestillingsforsikring og kan avbestille... jeg vet ikke. Mulig der er vakt på store forsikringsselkap i dag?Anonymous poster hash: b028b...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Del Skrevet 26. desember 2014 Fikk ny billett på grunn av kansellering, fordi flyet han skulle dra med ikke kom seg ned og måtte fly til ett annet sted. De kom akkurat rett før den opprinnelige avgangen og fordi vi ga beskjed og de hadde sagt at de kunne holde tilbake flyet i 15 minutter på grunn av slike ting, så fikk han billett til neste avgang. Anonymous poster hash: 8c092...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Del Skrevet 2. januar 2015 For å svare på det opprinnelige spørsmålet. Nei, det får man ikke, uansett flyselskap.Anonymous poster hash: 4de7c...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 24. januar 2015 #8 Del Skrevet 24. januar 2015 Får en ny bilett da, eller må en kjøpe en ny selv. Har en gutt som skal til sin far og de skal videre til syden i morgen, men besteforeldrene sitter fast i en kolonne som kanskje ikke når flyet. Har tom konto og ikke mulighet til å kjøpe ny billett.Anonymous poster hash: 8c092...dde Du skulle tenkt på det tidligere, og tatt hensyn til at det kunne være stengt vei... DIn skyld, ingen andres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå