Trampe Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #221 Del Skrevet 26. mars 2015 Haha, ja, han skal være hjemme alene og vente, passe katta og alt, men han kan ikke skjære brødskiver selv Katta har jeg ikke tenkt på en gang, men ungene skal nok være hos bestemor når fødselen er i gang Han ble nettopp sju. Min store stolthet, han er utrolig omtenksom og passer på meg hele tida Nå ser jeg fødeavdelingen. Har fått en forsmak på permisjonstida disse par dagene, har huset for meg selv om dagen og kan tusle rundt i morgenkåpe. Det føles ikke feil altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. mars 2015 #222 Del Skrevet 26. mars 2015 For en fin og omtenksom gutt du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 26. mars 2015 #223 Del Skrevet 26. mars 2015 Ååh smeltet helt nå! For en fin gutt du har! Bare overse de som ikke tror deg at du er glad for en gutt til. Teit av folk å være så opptatt av det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #224 Del Skrevet 26. mars 2015 Jaaaa, jeg kan ikke få rost ham nok altså. Herlig skapning Jeg var litt irritert på mannen her tidligere, så jeg lagde vel litt mye bråk da jeg ryddet av bordet etter middag. Storebror sto i døråpninga og betraktet meg uten at jeg så ham stå der. Så kjente jeg plutselig to armer snike seg rundt magen min bakfra, og kommentaren "du? Du er verdens beste mamma, du vet det?" Så gikk han, og jeg ble bare stående med tårer i øynene og klump i halsen. Lille skjønne fantastiske nydelige guttungen. Han får med seg alt, og skjønte nok at mamma ikke var helt på topp akkurat da, og at det kanskje kunne hjelpe med en klem. Gud, jeg håper bare at jeg greier å ivareta ham godt nok når babyen kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. mars 2015 #225 Del Skrevet 26. mars 2015 Nydelige guttungen da Blir helt rørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 26. mars 2015 #226 Del Skrevet 26. mars 2015 Skyblue griner nå xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. mars 2015 #227 Del Skrevet 26. mars 2015 Her vil jeg følge med :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #228 Del Skrevet 27. mars 2015 Rosenrød! Koselig med nye fjes I dag har vi vært på bruktbokhandel. Fantastisk, jeg fatter ikke at jeg ikke drar dit oftere altså. Den butikken er helt utrolig, med bøker stablet opp til taket over alt, overfylte hyller og enormt trange passasjer mellom. Glad jeg ikke er så brei enda Men vi kom ut derfra med seks nye bøker til ungene, så nå er det bare å lese i vei i påska. Jeg strikker litt på kofta mi, men ble litt betenkt her nå. Jeg bruker alltid å prøve på meg selv underveis. Nå er jo det bare å glemme Men hva gjør jeg da? Strikker min vanlige størrelse og satser på at det funker, eller legger det bort og begynner på noe annet? Det blir jo enorm krise hvis jeg strikker ferdig, og så viser det seg at jeg ikke passer den... Da blir jeg lei meg da. Noe annet er jo at jeg sikkert ikke får den igjen på månedsvis uansett, hvis jeg får skikkelige ammejur Jeg har absolutt ikke lyst til å legge den bort!!! Har strikket ferdig begge armene og begynt på kanten nede på selve jakka. Meeeeen så fikk jeg en trang til å prøve den på, da. Og da slo det meg at dette kanskje ikke er så veldig lurt. Kanskje begynne på genseren til mannen i stedet? Men jeg er så nysgjerrig på hvordan kofta mi blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #229 Del Skrevet 27. mars 2015 Nydelige guttungen da Blir helt rørt! Skyblue griner nå xD Jaa, han er helskjønn Og så er det så viktig at jeg skryter av ham også, det blir nok babyfokus når den lille kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mars 2015 #230 Del Skrevet 28. mars 2015 Godt med påskeferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 28. mars 2015 #231 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Herreguud for en gutt du har! Har ingen problemer med å skjønne at du er stolt altså Når det gjelder kommentarer om kjønn er det bare å lukke øra. Tror det alltid vil være sånn at ett bestemt kjønn er "i vinden" ( enda så teit det høres ut ) , tidligere var det jo mer stas å få gutt. Har merket at folk kommer med "åh da er du vel ekstra glad" når jeg forteller at babyen i magen er ei jente og at de nesten ser på meg som om jeg er spedalsk når jeg sier at "jo, glad er jeg selvfølgelig, men jeg Var faktisk innstilt på at det var gutt jeg ville ha" Endret 28. mars 2015 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. mars 2015 #232 Del Skrevet 29. mars 2015 Blir helt rørt jeg Jeg har aldri strikket noe til meg selv, så vet ikke helt. Men høres jo greit å kunne prøve det på da.. kanskje strikke noe til baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #233 Del Skrevet 31. mars 2015 Strikke til baby ja, nå har jeg kjøpt garn til noen små luer. Må ha lette sommerluer til å ha den første tiden, så jeg kjøpte garn i hvitt og grønt Myyyykt babygarn Jeg kjøpte også garn til genser til mannen, så nå har jeg ihvertfall noe å henge fingrene i fram til sommeren Har aldri strikket noe så stort, så det kommer sikkert til å ta sin tid det. Og så skal vi grille i dag! Hvitløkspoteter står i ovnen, og flintsteken ligger klar. Jeg elsker grillmat!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #234 Del Skrevet 31. mars 2015 Godt med påskeferie? Utrolig deilig med påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. april 2015 Forfatter #235 Del Skrevet 3. april 2015 Ulempen med å ha ferie og sove lenge og slappe av og sånt, er at man slettes ikke har lyst til å begynne å jobbe igjen. Fredag i dag, og jeg gruer meg allerede til tirsdag og jobbstart. Akkurat nå angrer jeg littegrann på at jeg ikke be om gradert sykemelding. Kjenner meg sliten, sover dårlig og er litt "nede" akkurat i dag. Formen er forholdsvis ok, bortsett fra at jeg kasta opp i morges. Men jeg vet jo at bekkenet begynner å krangle igjen med en gang jeg står og går i mange timer. Når jeg kommer tilbake på jobb, er det bare 7 uker igjen til permstart. Jeg har jo utrolig mye som må gjøres på de 7 ukene, men jeg gruer litt. Jeg har jobbet både i går og i dag for å få tatt unna noen bunker, men det er fortsatt noe som gjenstår. Burde bli ferdig med det til tirsdag, meeeen det spørs jo. Æsj. Liker ikke sånne nedstemtdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 3. april 2015 #236 Del Skrevet 3. april 2015 Husker jeg fulgte deg i den forrige dagboken din, for en del år tilbake☺ Koselig å se at du skal ha en til! Sånne dager hvor alt er slitsomt og du er litt nede hadde jeg en del av i svangerskapet også, særlig da jeg sov dårlig natta før. Hadde bare lyst til å sette meg ned og gråte hele dagen liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 6. april 2015 Forfatter #237 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Susa! Koselig at du stakk innom! Sånne nededager er vel ganske vanlig vil jeg tro. Har hatt noen av de ja. Man føler seg helt knust uten å egentlig kunne vite eller forklare hvorfor, det ER bare sånn. Uheldigvis kan ikke mannen min skjønne at sånt noe går an, så han bidrar ikke til det bedre når jeg har sånne dager. Han spør og graver og lurer på hva det er for noe, og godtar aldri at det faktisk bare er en sånn dag, så når jeg har nededager ender de alltid med at jeg blir sinna på han fordi han maser sånn, og så blir han sur på meg fordi jeg er sinna og snurt fordi jeg "ikke kan fortelle hva det er som eeeeegentlig er problemet". Heldigvis går det fort over, men neste gang går det akkurat likt. Mannfolk asså. 30 uker i dag! 10 uker igjen. 7 uker til permisjonsstart. Jeg gleder meg til permisjon!!! Måtte de neste sju ukene fly, og de siste tre før termin gå sakte, så jeg får slappet av litt hjemme før lille kommer Det er jo mai snart, så det betyr mange uker med en eller to dager færre pga røddager og sånt. Mai bruker å gå fort Siste feriedag i dag. Jeg tilbringer den på jobb. Ihvertfall noen timer av den. Mannen har tatt med ungene på lekeland, så det er stille og rolig hjemme. Er nok der jeg burde vært Men jeg har så mye greier som må gjøres og planer som må være klare til i morgen, så jeg var pent nødt til å ta meg en tur på jobb. Må vaske litt hjemme også. Mamma kommer i morgen for å passe ungene mens vi er på jobb, og jeg syns det er så ekkelt å ha besøk når det flyter hjemme. Noe har lekket i kjøleskapet, så det er flekkete, og søppelskapet er fullt av smuler...må bare vaske jeg da. I går var en skikkelig møkkabekkendag. Våkna med dritvondt, og det gikk jo ikke over. Litt bedre i dag, heldigvis, men i går var jeg litt redd for at dette skulle være tilværelsen min de neste ti ukene liksom. Men i og med at jeg er bedre i dag, satser jeg på at jeg bare hadde ligget rart eller noe. Kjenner det jo enda, men ikke i nærheten så ille som det var i går. Fytti altså. Endret 6. april 2015 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. april 2015 #238 Del Skrevet 7. april 2015 Det bekkenet ditt er ikke noe greit med deg pass på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. april 2015 #239 Del Skrevet 8. april 2015 Hei og gratulerer med 30 uker! Litt sein inn her jeg men. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. april 2015 Forfatter #240 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Her var det et laaaaangt innlegg om eksen og storebror og sydentur og uansvarlige kjærester og et litt ømfindlig mammahjerte. Endret 9. april 2015 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå