Gå til innhold

Vi som skal ned før påske 2015

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ey! Jeg skulle til å plusse innlegget ditt, helt til jeg leste siste setning. Du har ikke lov (av meg;) ) til å føle deg ubrukbar. Så det slutter du med nå. Jeg pålegger deg følgende nyttårsforsett: Vær glad i og snill mot deg selv i hele år, for du er verdifull.

Ikke ubrukbar i den forstand, men ubrukbar siden jeg er så stiv at jeg ikke greier å gjøre husarbeid. Har nesten vært invalid etter begge styrkeøktene denne uka. Krysser fingrene for at stivheten gir seg etter hvert :) Kroppen min er nok ikke vant til slik aktivitet og reagerer deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ubrukbar i den forstand, men ubrukbar siden jeg er så stiv at jeg ikke greier å gjøre husarbeid. Har nesten vært invalid etter begge styrkeøktene denne uka. Krysser fingrene for at stivheten gir seg etter hvert :) Kroppen min er nok ikke vant til slik aktivitet og reagerer deretter.

Godt å høre at det ikke var verre :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

vel, kan vel alltids hive meg med, siden jeg skal ned noen kilo til idealvekta igjen uansett. liker egentlig ikke å være så personlig her inne, men høyde og vekt er kanskje ikke så personlig likevel. detta blir brrra

HeiHade

Høyde: 166 cm

Startvekt for denne tråden: 60,7 kg

Mål før påske: 56 kg

Januar 2015

9. januar (1): 60,7 kg

16. januar (2): -- kg (-kg)

23. januar (3): -- kg (-kg)

30. januar (4): -- kg (-kg)

Februar 2015

6. februar (5): -- kg (-kg)

13. februar (6): -- kg (-kg)

20. februar (7): -- kg (-kg)

27. februar (8): -- kg (-kg)

Mars 2015

6. mars (9): -- kg (-kg)

13. mars (10): -- kg (-kg)

20. mars (11): -- kg (-kg)

27. mars (12): -- kg (-kg)

Jess. Måtte sette startvekten i dag, siden jeg var borte fra vekta mi for en uke siden. Vekk med julekiloene og litt ekstra.

Endret av HeiHade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt for denne tråden: 63,3 kg

2. januar: 63,3 kg

9. januar: 61,2 kg (-2,1 kg)

Det hjalp å slutte og spise julemat og godteri! Gikk opp 2,5 kg i jula, er nesten på plass det jeg burde være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Bra jobba alle sammen! :) Jeg skal som tidligere nevnt ikke begynne å veie meg før neste uke, men håper jeg har tatt av denne uken jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bra jobba alle sammen! :) Jeg skal som tidligere nevnt ikke begynne å veie meg før neste uke, men håper jeg har tatt av denne uken jeg også!

Ser at målet ditt er 50 kilo, det er jo veldig lite! Hvor høy er du?

Anonymous poster hash: 600d0...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

magicpie

Startvekt fra tidligere: 71,8 kg (28. februar 2014)

Høyde: 167 cm

Startvekt for denne tråden: 63,5 kg

Mål før påske: 56 kg

Januar 2015

2. januar (0): 63,5 kg

9. januar (1): 62,7 kg (-0,8 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behappy

Startvekt fra tidligere: 92,5 19 aug 2014

Høyde: 164 cm

Startvekt for denne tråden: -75.5-

Mål før påske: 69 kg

Januar 2015

2. januar (0): -STARTVEKT-

9. januar (1): 72,5 kg (-kg)

16. januar (2): 71,9 kg (-kg)

Februar 2015

Mars 2015

Startvekta var nok ikke reell, da jeg hadde glemt å veie meg og hadde levd gooooodt i julen.

Jeg har gått ned 20 kilo!!!!! Jeg er så stolt og vil nesten rope det ut til alle!

Endret av Behappy
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DMS

Startvekt fra tidligere: -

Høyde: 167 cm

Startvekt for denne tråden: ca 77 (har ikkje vekt her)

Mål før påske: 70

Januar 2015

2. januar (0): -77,8 (jula tok litt på...)-

9. januar (1): -76,8kg (-1 kg)

Februar 2015

Mars 2015

Godt nøgd med veka. Ned eitt kilo, målet mitt er eit halvt kilo i veka. Dermed er eg berre 300 gram frå der eg burde vert om eg ikkje hadde gått opp i jula. Vonar på like god komande veke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøy å sjå at folk har kome så godt i gang, enten det er med trening eller kosthald om enn ikkje begge to!

Eg har no fått avtalt med mannen min at eg også skal få kome meg litt ut for å få trent. Merka eg vart missunneleg då han stakk på trening tidlegare i veka og dermed bestemte eg meg for at eg også skulle ta meg råda til tid på eit treningssenter. Eg er heime i uløna permisjon, og mannen min jobbar desto meir...

På kosthaldsfronten har eg byrja med 5:2 og trur kanskje dette kan vere tingen for meg. Har denne veka operert med 24 timars faste (mao kun 500 kcal i løpet av fastetida) mandag og torsdag, og dette gjekk overraskande greitt. Har derfor bestemt meg for å prøve the real deal, med 36 timars faste komande veke. Dvs eg et kvelds kl 20, lunch (ca 200 kcal tenke eg) i 13-tida dagen etter, litt kvelds (dei resterande 300) før eg legg meg. Vanleg frukost kl 8 dagen etter. Dei andre dagane leve eg vanleg, men sunt. Mannen min køyre lavkarbo og dermed lagar eg lavkarbo-middagar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa

Behappy

Startvekt fra tidligere: 92,5 19 aug 2014Høyde: 164 cm

Startvekt for denne tråden: -75.5-Mål før påske: 69 kg

Januar 2015

2. januar (0): -STARTVEKT-

9. januar (1): 75, 5 kg (-kg)

16. januar (2): 72.5 kg (-kg)

Februar 2015

Mars 2015

Startvekta var nok ikke reell, da jeg hadde glemt å veie meg og hadde levd gooooodt i julen.

Jeg har gått ned 20 kilo!!!!! Jeg er så stolt og vil nesten rope det ut til alle!

Gratulerer så mye, hurraaa for deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miyazaki

Jeg er med :rolleyes: Trener mye styrke også så tallet er ikke fullt så viktig egentlig.

Startvekt fra tidligere: -80kg-

Høyde: -163- cm

Startvekt for denne tråden: -80kg-

Mål før påske: -75kg-

Januar 2015

1. januar (0): -80kg-

9. januar (1): -- 79,1kg (0,9-kg)

Februar 2015

Mars 2015

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe87

Ser at målet ditt er 50 kilo, det er jo veldig lite! Hvor høy er du? Anonymous poster hash: 600d0...bc6

Jeg er 1.65. Ja, er lite, men jeg har veldig lett benbygning så ser helt normal ut selv om vekten er såpass lav. Men kan hende jeg er fornøyd når jeg veier 52. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt fra tidligere: 119,2 (1.mai 2014)

Høyde: 172 cm

Startvekt for denne tråden: 95,6 kg

Mål før påske: 85 kg

(Endelig mål: rundt 70kg, må se an når jeg nærmer meg)

Januar 2015

2. januar (0): 95,6 kg

9. januar (1): 94,6 kg (-1 kg)

Februar 2015

Mars 2015

Vekttap i denne tråden: 1 kg

Vekttap totalt: 24,6 kg

Veldig glad vekta viser nedgang!

Har stadig planer om å bevege meg mer, og det er veldig motiverende å lese at endel av dere som har gått ned mye (både nå og totalt) ser ut til å ha effekt av bevegelse.

Vurderer å enten gå mer turer med hundene (det er et minimum av aktivitet jeg skal gjøre), eller begynne å trekke dekk på tur eller å trene til Gillian Michaels.

Det virker så lenge til det endelige målet og jeg sliter med å se at jeg kommer til å nå dit..så jeg leter etter noe som gjør at jeg får en boost på vekta - noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt fra tidligere: 119,2 (1.mai 2014)

Startvekt for denne tråden: 95,6 kg

Mål før påske: 85 kg

(Endelig mål: rundt 70kg, må se an når jeg nærmer meg)

Januar 2015

2. januar (0): 95,6 kg

9. januar (1): 94,6 kg (-1 kg)

Februar 2015

Mars 2015

Vekttap i denne tråden: 1 kg

Vekttap totalt: 24,6 kg

Veldig glad vekta viser nedgang!

Har stadig planer om å bevege meg mer, og det er veldig motiverende å lese at endel av dere som har gått ned mye (både nå og totalt) ser ut til å ha effekt av bevegelse.

Vurderer å enten gå mer turer med hundene (det er et minimum av aktivitet jeg skal gjøre), eller begynne å trekke dekk på tur eller å trene til Gillian Michaels.

Det virker så lenge til det endelige målet og jeg sliter med å se at jeg kommer til å nå dit..så jeg leter etter noe som gjør at jeg får en boost på vekta - noen tips??

Det er viktig at du konsentrerer deg om hvert enkelt delmål. Ikke tenk på det endelige målet. En reise består av hvert enkelt steg. Så nå er det vektnedgangen mot påske som ha alt ditt fokus. Du har satt deg et stort delmål. Det er godt mulig du klarer det, men det vil kreve innsats. Gled deg over hvert kilo du går ned. Hvert kg er faktisk to pakker smør. Hvis du har plass til det et sted det er kjølig, så lag et bygg med 20 smørpakker. For hvert halvkg du går ned, får du lov til å ta bort en smørpakke.

Jeg gjør det samme med de kg jeg skal ta bort, men bare mentalt, for jeg har ikke plass til så mye smør ;) Men det motiverer meg, jeg tenker at: Ha! Nå er du også borte fra kroppen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Hulderen.

Det var godt å bli minnet på at det er delmålene jeg jobber mot og ikke det endelige målet som er langt unna.

Har jo tidligere hatt god erfaring med å ha delmål på hvert femte kilo.. Jeg tror jeg trenger en boost som gjør at jeg ser 8-tallet på vekta, dette vil virke motiverende vet jeg.

Jeg skal se om jeg finner min versjon av smørpakkene...det var ikke så dumt! :)

Ja, målet til påske er kanskje høyt, men det kommer nok av at de første 20kg har jeg gått ned i løpet av fem mnd..så brukte jeg halvannen mnd på de neste 5, før det har stanset helt opp.

Stanset skyldes naturligvis at jeg har vært mindre flink med kosten, men jeg forsøker å motivere meg med at det iallefall har bevist at jeg har funnet oppskriften på å holde vekten stabil! ;-) Har holdt stabil vekt i 3mnd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarieIselin

Startvekt fra tidligere: 79 (1.8.14)

Startvekt for denne tråden: -72,7 kg-

Mål før påske: 68 kg

Januar 2015

2. januar (0): -72,7 kg-

9. januar (1): -- 72,9 (+0,2kg)

Februar 2015

Mars 2015

Forsov meg i går, så gikk på vekta i dag i stedet. Blir vel ikke helt reelt siden jeg proppa inn med godterier i går kveld, men krysser fingrene for nedgang til neste uke :)

Har komt i gang med 30 DS, og det resulterte i 2 dager med gangsperre! Nå har jeg fått myknet opp muskelene litt i bassenget i dag, så satser på å klare en økt igjen i morgen. Har ikke tenkt å gjøre den hver dag, men bruke den som trening 2-3 ganger i uken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hjalp det veldig å ikke tenke så mye på antall kilo jeg skulle ned, men ha fokus på dagen i dag, og på neste måltid. Måltidene skal være noe jeg gleder meg til og får meg til å føle meg bra etter at jeg har spist. Dagen skal bare være bra nok, dagene blir sjelden perfekte, men bra nok er godt nok, det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...