AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Del Skrevet 25. desember 2014 Noen muslimske jenter her som er sammen med en som har konvertert til islam el en ikke muslim som kunne ta kontakt på pm eller kunne fortelle her hvordan dem gikk frem og hvordan ble det godtatt av familie og venner begge veier? Og som vil dele erfaring med å leve med en av ulik tro/kultur og hvordan dere gjør det med barn og slikt? Takker for svar Anonymous poster hash: 4a495...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Del Skrevet 26. desember 2014 Anybody? Anonymous poster hash: 4a495...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon blund Skrevet 26. desember 2014 #3 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Det finnes bedre sider der det er litt flere muslimer du kan spørre om slikt. Google litt så finner du det nok=) Endret 26. desember 2014 av Jon blund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålrot Skrevet 26. desember 2014 #4 Del Skrevet 26. desember 2014 Har ikke svar på spørsmålet ditt men som AB får du neppe noen pm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Del Skrevet 26. desember 2014 Men finner ingen sider, har sjekket Anonymous poster hash: 4a495...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Del Skrevet 26. desember 2014 Ingen her, noen andre der? Anonymous poster hash: 61d0f...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #7 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg er her. Men jeg er ikke muslim. Jeg er heller ikke jente hvis du trodde det: In jour face! Jeg vil ikke dele min erfaring da jeg ikke har noen erfaring. Men du kan få en virtuell klem av meg hvis du tørr.... Anonymous poster hash: dbde8...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå