AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Del Skrevet 25. desember 2014 Skulle tisse, og det luktet fisk da jeg dro av trusa. Har ikke hatt sex, har ingen andre plager, utflod er som normalt; lite ignorere blankt. Jeg har ikke dusjet siden i går, men jeg pleier aldri å lukte sånn her! Hva kan dette være? Anonymous poster hash: a6df4...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Del Skrevet 25. desember 2014 Slikt skjer når kvinner blir gammel... Anonymous poster hash: 61ce7...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Del Skrevet 25. desember 2014 Slikt skjer når kvinner blir gammel...Anonymous poster hash: 61ce7...856 Jeg er 19..Anonymous poster hash: a6df4...c5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. desember 2014 #4 Del Skrevet 25. desember 2014 Du har fått baktertiell vaginose. Gå til legen å få resept på Flagyl Ikke noe farlig og krever bare en enkel kur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #5 Del Skrevet 25. desember 2014 bare baktriell vaginose. null stress ^^ bare å ta en kjapp tur innom legen Anonymous poster hash: 729e8...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 25. desember 2014 #6 Del Skrevet 25. desember 2014 Hu har spist fisk til middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #7 Del Skrevet 25. desember 2014 Bakteriell vaginose ja.Anonymous poster hash: 4b0e0...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #8 Del Skrevet 25. desember 2014 Slikt skjer når kvinner blir gammel... Anonymous poster hash: 61ce7...856 Nei, det gjør ikke det. Anonymous poster hash: 06fe7...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #9 Del Skrevet 25. desember 2014 Slikt skjer når kvinner blir gammel... Anonymous poster hash: 61ce7...856 Nei, det er faktisk motsatt. Ved lavere hormonell produskjon lukter en mindre Anonymous poster hash: 046ea...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariell007 Skrevet 25. desember 2014 #10 Del Skrevet 25. desember 2014 Kanskje du har blue waffel da begynner det å lukte mer og mer fisk, etterhvert begynner det å lukte rakfisk og det ville ikke jeg hatt i trusa mi for å si det sånn. Du kan nevne det for legen din, han vet hva det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #11 Del Skrevet 27. desember 2014 Kanskje du har blue waffel da begynner det å lukte mer og mer fisk, etterhvert begynner det å lukte rakfisk og det ville ikke jeg hatt i trusa mi for å si det sånn. Du kan nevne det for legen din, han vet hva det er! Det er ingen medisinsk betegnelse ved det navnet. TS, det høres ut som bakteriell vaginose. Dra til lege for å få behandling med Flagyl eller Zidoval, eventuelt kan du prøve selvbehandling med MultiGyn fra apoteket. Den er veldig bra for å gjenopprette PH-verdi ved BV. Håper det går bra snart Anonymous poster hash: 8e2b0...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå