Gå til innhold

Vil ikke beskjære profilbilde Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal endre profilbilde på Facebook, men da får jeg opp en boks hvor jeg må beskjære og skalere bildet. Jeg vil ha hele bildet, ikke klippe bort noe! Noen som vet hvordan man kan løse det?

Anonymous poster hash: f3d0b...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Via mobil? Har du iphone, logg inn via safari, og last opp. Da skal det ikke beskjæres.



Anonymous poster hash: 03ad1...c43
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet vises jo som firkantet og om ditt bilde ikke er helt kvadratisk, så må det beskjæres. Du kan evt redigere det selv på forhånd. legge det oppe en kvadratisk bakgrunne eller noe. Uansett vil ikke bildet være beskåret når folk klikker på det uansett. Det er bare for det lille bildet øverst og ved siden av/over innleggene dine som vil være kvadratiske og beskåret.



Anonymous poster hash: 6267a...5de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet vises jo som firkantet og om ditt bilde ikke er helt kvadratisk, så må det beskjæres. Du kan evt redigere det selv på forhånd. legge det oppe en kvadratisk bakgrunne eller noe. Uansett vil ikke bildet være beskåret når folk klikker på det uansett. Det er bare for det lille bildet øverst og ved siden av/over innleggene dine som vil være kvadratiske og beskåret.

Anonymous poster hash: 6267a...5de

Det ikke beskjæres, nei.

Anonymous poster hash: 03ad1...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så hele bildet vises fortsatt når man klikker på det? Da er det jo greit :) trodde det man kuttet bort ble borte. Lenge siden jeg har endret bilde ja! :P

Anonymous poster hash: f3d0b...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det lov å gjøre feil en gang og så endre/rette opp etterpå :)



Anonymous poster hash: 6267a...5de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt blir beskåret og sånn blir det når folk trykker på bildet også. Da er det beskåret. Blir ikke sånn jeg vil ha det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last opp bildet i et privat album. Logg deg inn på m.facebook.com, trykk på bildet og trykk at du vil ha det som profilbilde, så logger du tilbake til facebook.com.

Funker hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så hele bildet vises fortsatt når man klikker på det? Da er det jo greit :) trodde det man kuttet bort ble borte. Lenge siden jeg har endret bilde ja! :P

Anonymous poster hash: f3d0b...21f

NEI, det gjør det ikke! Fant ut av det nå.

Anonymous poster hash: a7481...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å laste opp i privat album først var lurt! Skal prøve det :) TS

Anonymous poster hash: f3d0b...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Jeg har forsøkt å laste opp både fra pc og med safari på iphone. Må beskjære uansett.

Anonymous poster hash: f3d0b...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dritt facebook!! Ødelegger jo hele bildet ved å beskjære det! :dry: :dry: :dry: SVÆRT misfornøyd med dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blæ. Jeg hadde også et (i utgangspunktet) fint bilde som profilbilde, men hvis man ikke klikker på det for å se hele er jeg kuttet rett under haken. Og jeg vet i hvertfall med meg selv at jeg sjelden/aldri klikker meg inn på folks profilbilder for å stirre på hele bildet. Så fra nå av er jeg vel kjent som Frk. Halsløs :jolie:

Gidder ikke å bytte bilde igjen heller, blir så mye styr av det. Finnes det en måte å bytte profilbilde "i hemmelighet" på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn på m.facebook.com og endret profilbilde der! Da funket det. men bildet blir jo på en måte kuttet i den lille firkanten hvor man ser bildet, før kunne man jo endre miniatyrbildet, eller flytte litt på bildet så det så nogenlunde bra ut. Men nå går det ikke lenger :( Så må jo gå inn på bildet for å se hele :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...