AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Jeg har tatt et bilde med min iPhone, jeg ønsker å nå å bytte profilbilde på facebook. Problemet er når jeg først laster opp bilde må jeg klippe ut rundt bilde, det blir til at det kun er annsiktet mitt som blir til profilbilde og ikke resten. Den blir forstørret, jeg forstår ikke hva jeg skal gjøre? Har prøvd med mobil og PC, og jeg får fortsatt ikke til. Tips hva jeg kan gjøre, er det flere som sliter med det? Takker for svar.. Anonymous poster hash: cc467...7cc
Gjest Smileysun Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Ja, det er nye endringer. Forsøk å ikke bruke appen på tlf men logge deg inn via vanlig nettside på tlf. Det funker hos meg
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Ja, det er nye endringer. Forsøk å ikke bruke appen på tlf men logge deg inn via vanlig nettside på tlf. Det funker hos meg Jeg er ikke TS men jeg må fortsatt croppe selv om det er fra vanlig nettside Anonymous poster hash: 02525...5af
Gjest Smileysun Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Jeg er ikke TS men jeg må fortsatt croppe selv om det er fra vanlig nettside Anonymous poster hash: 02525...5af Inne på mobil også? Jeg får det ikke til via pc eller appen på tlf, men om jeg går inn på nettet på tlf og går inn derifra UTEN å bruke appen, funker det her.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Inne på mobil også? Jeg får det ikke til via pc eller appen på tlf, men om jeg går inn på nettet på tlf og går inn derifra UTEN å bruke appen, funker det her. Jej, fikk det til. Takk :D Anonymous poster hash: 02525...5af
Gjest Smileysun Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Jej, fikk det til. Takk :DAnonymous poster hash: 02525...5af Så bra
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har tatt et bilde med min iPhone, jeg ønsker å nå å bytte profilbilde på facebook. Problemet er når jeg først laster opp bilde må jeg klippe ut rundt bilde, det blir til at det kun er annsiktet mitt som blir til profilbilde og ikke resten. Den blir forstørret, jeg forstår ikke hva jeg skal gjøre? Har prøvd med mobil og PC, og jeg får fortsatt ikke til. Tips hva jeg kan gjøre, er det flere som sliter med det? Takker for svar.. Anonymous poster hash: cc467...7cc Det funker å zoome ut. Anonymous poster hash: 9870a...69b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Det funker å zoome ut. Anonymous poster hash: 9870a...69b Ja, men det er ikke så veldig mye du kan zoome ut, så hjelper ikke på mitt bilde dessverre. ts Anonymous poster hash: cc467...7cc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Inne på mobil også? Jeg får det ikke til via pc eller appen på tlf, men om jeg går inn på nettet på tlf og går inn derifra UTEN å bruke appen, funker det her. Wow kjempe fint. Tusen takk for hjelpen :-D Ts. Anonymous poster hash: cc467...7cc
Gjest Smileysun Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Wow kjempe fint. Tusen takk for hjelpen :-D Ts. Anonymous poster hash: cc467...7cc Bare hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå