Gå til innhold

Julepul....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp, i morgen blir det pulings.

Jeg og han jeg treffer for tiden skal legge oss inn på hotell og kose oss. Det blir stas :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det som vanlig tørke, gitt! Det er jeg dog vant til, så jeg fantaserer heller litt :P

Skrevet

Nei, har blitt lite av det ;) Er bortreist. Men blir vel nyttårspul da... :fnise:

Skrevet

Sex med en kompis på lørdag, sex med en annen kompis i går. Sex med førstnevnte står på planen i kveld. Elsker å være hjemme på puleferie.

Anonymous poster hash: 0d1eb...e03
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Ja med kona til en kamerat av min onkel.

Skrevet

Der ble det rompul på meg! (Rompepul i romjula!)

Skrevet

Dårlig med det, dessverre...

Han jeg har styrt litt med i høst har jeg ikke sett på lenge. Det er usikkert mellom oss, så ikke vet jeg om det blir noe mer i det hele tatt.

Men har bra lyst på litt julepulings da :biggrin:

Skrevet

Har blitt lite...har vært hjemme og feiret jul hos mine foreldre.. har rom vegg i vegg med papirtynne vegger! Det er litt turnoff for meg, men det har hent at lysten har overtatt og vi har prøvd å ha lydløssex..hihi kan være litt ekstra opphissende å prøve å beherske seg. Nå er julefeiringen forbi og her skal det tidlig opp på jobb..blææ

Skrevet

Masse sex her. Jeg er på julebesøk hos typen, og digger å tease ham med å sende ham snap av at jeg har stay-ups under skjørtet, midt under julebesøket med slekta hans... I går ble jeg nærmest dratt med inn på rommet hans, med masse småsøsken og familie i gangen utenfor (låst dør) og tatt hardt bakfra på senga en to-tre minutter før han kom i munnen min... Opp med skjørtet, trusa til side og kjøra på :-) Etter på gikk vi ut og fortsatt selskapet.

I går kveld ble det en lang økt (med/på dyna på gulvet for å unngå høylytt knirking) hvor han insisterte at jeg skulle beholde strømpene på..

I dag har vi vært i julebesøk hos en onkel og tante av ham, og jeg fikk lurt ham med ned i kjelleren hvor jeg fikk sugd ham av inne på et vaskerom.... Har på strømper i dag også, og han har lovet meg en skikkelig runde i kveld!

Digger ferie med god tid, gutten min i fine klær, og masse tid til å kose!

Anonymous poster hash: 18e5d...a0d
  • Liker 2
Skrevet

Masse sex her. Jeg er på julebesøk hos typen, og digger å tease ham med å sende ham snap av at jeg har stay-ups under skjørtet, midt under julebesøket med slekta hans... I går ble jeg nærmest dratt med inn på rommet hans, med masse småsøsken og familie i gangen utenfor (låst dør) og tatt hardt bakfra på senga en to-tre minutter før han kom i munnen min... Opp med skjørtet, trusa til side og kjøra på :-) Etter på gikk vi ut og fortsatt selskapet.

I går kveld ble det en lang økt (med/på dyna på gulvet for å unngå høylytt knirking) hvor han insisterte at jeg skulle beholde strømpene på..

I dag har vi vært i julebesøk hos en onkel og tante av ham, og jeg fikk lurt ham med ned i kjelleren hvor jeg fikk sugd ham av inne på et vaskerom.... Har på strømper i dag også, og han har lovet meg en skikkelig runde i kveld!

Digger ferie med god tid, gutten min i fine klær, og masse tid til å kose!

Ok

Anonymous poster hash: 73a8b...cb1

• Liker 4
Gjest fallerifallera
Skrevet

Har ikke blitt noe julepul her nei...

...Enda :lur:

Skrevet

Jepp, jeg og sambo har vel et snitt på to runder per dag siden lillejulaften! Har alltid en oppsving i ferier, og vi nyter late dager med besteforeldre som barnevakter slik at vi voksne kan snike oss til en runde morgen og kveld!

Skrevet

Om noen dager blir det endelig pulings etter nesten et halvt år fra hverandre!

Anonymous poster hash: a2b6d...d2b
  • Liker 1
Skrevet

Svigermor har lånt jentungen så jeg lurer på om jeg klarer å lokke gubben med på en runde 2 i senga....

:lur:

Skrevet

Min kjære har vært bortreist siden 20., så dårlig med julepul her i gården.. :(

Skrevet

Sooooon..... Hjem fra juleferie til uka. Can't wait!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...