Gå til innhold

Julepul....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Singel her, og ikke ute på vift i juletider... Forsåvidt ikke ellers heller, er jo blitt gammel :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, foreløpig ikke :klo::fnise:

• Liker 1
Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Hvordan går det med dere i jula?

Blir det noe julepul? :lol:

Bare cola, julebrus og julemat. Bedre det :danse:

Skrevet

Ja. Mannen har fri og vi tenner enormt på det å frånse i hverandre, økonomisk vekst, god mat og steming overalt.

Skrevet

Jada. Ble nå ett.

Før eller etter mamma sang nattasang?

Anonymous poster hash: bb2f4...e63

Gjest Jon blund
Skrevet (endret)

Før eller etter mamma sang nattasang?

hæ?. Skjønte ikke helt hva du mente med det men var nok etterpå når vi samlet en gjeng med venner. Sent på natten

Endret av Jon blund
Skrevet

Ja. Mannen har fri og vi tenner enormt på det å frånse i hverandre, økonomisk vekst, god mat og steming overalt.

Hva mener du?

Anonymous poster hash: 110a8...2d6

Skrevet

hæ?. Skjønte ikke helt hva du mente med det men var nok etterpå når vi samlet en gjeng med venner. Sent på natten

Stolt av deg.

Skrevet

Hva mener du?

Hun mener nok at alt er fryd og gamen. Bekymringsfri sex er nok bedre enn huset-går-på-tvangssalg-i-morgen-sex. Eller kanskje de har sex på en seng av penger, hva vet jeg.

• Liker 1
Gjest Jon blund
Skrevet

Stolt av deg.

okay.... :vetikke:

Skrevet

Hun mener nok at alt er fryd og gamen. Bekymringsfri sex er nok bedre enn huset-går-på-tvangssalg-i-morgen-sex. Eller kanskje de har sex på en seng av penger, hva vet jeg.

Hva mener du?

Ja, fryd og gammen-sex. Vi begge har vokst opp med ganske dårlig råd, så nå som vi har god råd, og klart å få det til selv, så gir det oss en god piff ;) Glaaaaaade jul!

Skrevet

Ja, nå i dag tidlig. Ungene sover lenge nå i ferien.

Skrevet

åja......mye puling i jula.....ble vekket av att typen slikka meg nå for en halv time siden,himmels deilig å bli vekka sånn:-)

Anonymous poster hash: 104f1...8a2
  • Liker 2
Skrevet

Nei, jeg har reist hjem. Men jeg har mensen, så det går egentlig ganske greit... Får satse på å ha det moro på nyttårsaften heller.

Skrevet

Jepp, hver morgen og kveld siden julaften. Juleferie er fantastisk.

Anonymous poster hash: 54f37...f84

Skrevet

Ja, fryd og gammen-sex. Vi begge har vokst opp med ganske dårlig råd, så nå som vi har god råd, og klart å få det til selv, så gir det oss en god piff ;) Glaaaaaade jul!

Høres bra ut :) Har dere tatt lang utdannelse siden dere har god råd? Hvor gamle er dere?:P

Anonymous poster hash: 78990...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...