AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Del Skrevet 25. desember 2014 Hei! Våknet med smerter i begynnelsen av låret i går morgen tror jeg, men jeg har ikke sagt noe om det til noen fordi det ikke har vært så ille og jeg kjente ingenting (eller ikke betydelige smerter i alle fall) på dagen i går. I natt er det dog blitt skikkelig ille, så her ligger jeg da og har ikke sovet mer en en times tid til sammen i natt. Jeg lurer rett og slett på om det er noen som har peiling på hva som kanskje kan feile meg og om jeg eventuelt må dra til legevakt som er evig langt unna i dag eller om jeg eventuelt kan vente til noen dager senere i romjula om det ikke går over av seg selv. Så tingen er at jeg klarer ikke finne ut hvor det gjør vondt. Det virker altså ikke som om at det er lysken eller en lårmuskel som jeg kan kjenne. Jeg lurer litt på om smerten kanskje kan komme fra hoften, men det kjennes ut som om at det er på høyde med lysken, altså helt i begynnelsen av låret. Prøvde å legge en pute under foten i natt for å se om det ble bedre, men det også gjorde vondt. Må på en måte dra foten med meg når jeg snur meg fordi det gjør vondt og nå halter jeg også skikkelig når jeg går. Jeg har smertestillende som kan gjøre susen til i morgen, men jeg aner ikke om det kan være alvorlig eller ikke? Anonymous poster hash: 8bd16...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Del Skrevet 25. desember 2014 Det kan være mye. Men utfra beskrivelsen din høres det ut som en slags betennelse. Enten i slimposen rundt hoftebeinet, eller et senefeste, eller muskelfeste. Gi beinet noen dager hvile og ta betennelsesdempende smertestillende. Varme bad eller omslag er både lindrende og helbredende Anonymous poster hash: 404c1...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Del Skrevet 25. desember 2014 Er du hoven nedenfor i den foten det gjør vondt? Hvis du er hoven og rød bør du oppsøke legevakt for å utelukke blodpropp. Ellers kan det være en betennelse, en låsning eller noe lignende.Anonymous poster hash: 8365b...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå