AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #1 Del Skrevet 24. desember 2014 For ca et halv år tilbake hadde jeg samleie med en type. Noen dager senere sa han til meg at jeg burde ta en klamydiatest siden han hadde hatt det for en stund tilbake, men han hadde gått på behandling og fått piller og skulle visst være frisk, men allikavel ba han meg om og sjekke meg. Jeg skulle gjøre det, men da jeg skulle gjøre det hadde det gått mindre enn en uke siden vi hadde samleie. Derfor drøyet jeg det alt for lenge siden jeg hadde nesten aldri tid til å dra til helsestasjonen, og for noen uker siden fikk jeg endelig tatt klamydiatesten. Da hadde jeg mensen, og jeg tok den med en vattpinne, og jeg aner ikke om jeg gjorde det riktig, gravde bare litt rundt oppi der, haha. Har ikke fått noen telefon og det her er en måned siden. Jeg er livredd for at jeg har klamydia, og at ikke bakteriene ble tatt opp fordi jeg ikke fikk det ordentlig til eller fordi jeg hadde mensen. Kan jeg stole på den prøven at jeg ikke har det? Har ingen symtomer annet enn at jeg tisser ofte, men det har jeg egentlig alltid gjort, og har kanskje litt mer menssmerter nå enn hva jeg hadde før, men det har kanskje ikke noe å si? Hvis jeg har det har jeg jo gått rundt med det i ca ett halvt år! Er paranoid for å bli steril Anonymous poster hash: 65379...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie Trine Skrevet 24. desember 2014 #2 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Hvis han var frisk når du hadde samleie med han, er du nok frisk du og Endret 24. desember 2014 av Sophie Trine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 24. desember 2014 #3 Del Skrevet 24. desember 2014 De ville vel gitt beskjed om du ikke burde ta testen akkurat når du har mensen. Og dersom han hadde gjennomført kur, så var han vel kvitt sykdommen. Kanskje han bare var feig og ikke ville si at han hadda hatt ubeskyttet samleie med noen andre etter kuren, og derfor sa det sånn som han gjorde. Mest sannsynlig var han vel frisk, og siden du ikke har fått noen telefon fra helsestasjonen ennå, så er du nok frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 25. desember 2014 #4 Del Skrevet 25. desember 2014 Test deg en gang til! Det er jo tross alt gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Del Skrevet 27. desember 2014 Hadde også klamydia en stund uten å vite det, det er jo ikke noe farlig. Det er også vanskelig å estimere hvor lang tid det tar før man eventuelt blir steril, så sjansen er nok ganske liten, om du i det hele tatt har klamydia da. Test deg en gang til og bruk kondom neste gang! Anonymous poster hash: 1f63a...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå