Samsamsum Skrevet 24. desember 2014 #1 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Hei, Jeg er en gutt på 19 som er veldig klar for en neseoperasjon. Jeg ønsker å høre erfaringer om Reviev klinikken i Polen. Forstår det slik at Ewa Drobska er kirurgen deres med mest erfaring når det gjelder nese. Ellers lurer jeg på om noen vet om man kan kombinere medisinsk og kosmetisk inngrep? Det har seg nemlig slik at jeg får operasjon om jeg ønsker av det offentlige da nesen min er veldig ødelagt inni og ikke "brukbar". Den vil da bare fikse problemet og endrer ikke på utseendet, faktisk sa de at det ikke betyr noe hvordan nesen blir seende ut. Men jeg i samme slengen ønsker å gjøre den finere. Kan jeg betale en egenandel om jeg velger et privat sykehus (fritt sykehusvalg) eller få tilbake en andel? Endret 24. desember 2014 av Samsamsum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanna87 Skrevet 24. desember 2014 #2 Del Skrevet 24. desember 2014 Hva liker du ikke med nesen din når det kommer til utseendet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbt Skrevet 25. desember 2014 #3 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg prøvde å undersøke det samme som deg, brakk nesen og den så ikke pen ut, samtidig som den ikke fungerte. I Norge vil de ikke gjøre noe kosmetisk offentlig, ei heller for egenandel slik jeg har forstått det, dessverre. Jeg punget ut og fikk det gjort privat i Oslo - har ikke angret et sekund! Er nå 8 md post-op og både utseendet og funksjon er fantastisk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå