Gjest Hummels Skrevet 26. desember 2014 #61 Skrevet 26. desember 2014 For min del ble jeg følelseskald, uempatisk og uinteressert ovenfor menn etter å ha blitt såret gang på gang. Jeg kan nok ofte ha fremstått som "isdronning", men driter i det. Jeg tenker at dersom du er mann og mener det er uhyre viktig at kvinner er følsomme og blide, må du gi henne en grunn til det. Ingenting kommer av seg selv, alt koster. Dersom du er drittsekk til mann og bare en plage for andre, bør du gå inn i deg selv neste gang du møter ei iskald kjerring - kanskje en av dine medbrødre har ødelagt henne? Anonymous poster hash: 195f8...bff Ja og det kan skje omvendt. At mann er kalde og drittsekker pga ei eller flere kvinner har ødelagt han. Jeg er et eksempel på det. Jeg ble skikkelig frekk og drittsekk pga x'ene. Så jeg skjønner de som har opplevd mye dritt men skjønner ikke de som blir kalde og frekke uten grunn bare for de ikke vil ha noe med x'en og gjøre når x'en ikke har gjort noe vondt.! De kan si det på en skikkelig måte vertfall og ikke virke kald.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå