AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Hvorfor er jenter så kalde etter de har vært i et forhold og som eks prøver å snakke til de?. Det er jo verre en en isblokk, alle jeg har vært med oppfører seg slik... skjønner det bare ikke.... Umulig å ha en bra tone osv? Anonymous poster hash: 0ccb1...b41
Sylvari Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Kommer vel an på hvorfor dere slo opp. 10
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Hvis det skjer med alle exene dine er det kanskje fordi du er for pågående når de helst vil glemme deg? Anonymous poster hash: faba2...3bb 7
Gjest Snuppi Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Hvorfor vil ikke eksene dine snakke med deg da? Problemet ligger mest sannsynligvis hos deg. Hold deg unna om de ikke ønsker å snakke med deg!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Hvis det skjer med alle exene dine er det kanskje fordi du er for pågående når de helst vil glemme deg? Anonymous poster hash: faba2...3bb hva hvis jeg ikke vil glemme dem da? Anonymous poster hash: 0ccb1...b41
Sylvari Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 hva hvis jeg ikke vil glemme dem da? Anonymous poster hash: 0ccb1...b41 Har lite å si når de vil glemme deg. 5
Sofia123 Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 hva hvis jeg ikke vil glemme dem da? Anonymous poster hash: 0ccb1...b41 Det er vel ikke opp til deg? 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 hva hvis jeg ikke vil glemme dem da? Anonymous poster hash: 0ccb1...b41 Det må du nesten hvis det er slutt og de ikke vil ha kontakt lenger. Anonymous poster hash: b6aff...32e 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Det må du nesten hvis det er slutt og de ikke vil ha kontakt lenger. Anonymous poster hash: b6aff...32e hvorfor?. De vil ikke ha kontakt men jeg vil. Men det har ikke noe med spørsmålet å gjøre. Hvorfor være så kald. Har dere problemer med å være venner og ha en fin tone uten å være kald med en ex? Anonymous poster hash: 0ccb1...b41
Nowayback Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Fordi alle jenter har 35 grader celsius i kroppstemperatur. 1
Frk.K Skrevet 23. desember 2014 #11 Skrevet 23. desember 2014 Handler vel om det faktumet om at det ble slutt for en god grunn og at det er ingen poeng å være venn med en ex, da en ex er igjen som sagt ex for en grunn og dermed et avsluttet kapittel i livet. Det er bare kleint å være venn med exen, og om man vil være venn med exen så ligger det vel muligens noe mer bak det. Men det kommer jo også an på hvordan forholdet ble avsluttet. Var begge enig eller ble ene parten dumpet? Jeg er ikke venn med noen av mine, vi henger ikke, ikke snakker vi så mye heller, men vi er høflige når vi møter hverandre, å det er mer en nok ok for meg. 4
Sylvari Skrevet 23. desember 2014 #12 Skrevet 23. desember 2014 hvorfor?. De vil ikke ha kontakt men jeg vil. Men det har ikke noe med spørsmålet å gjøre. Hvorfor være så kald. Har dere problemer med å være venner og ha en fin tone uten å være kald med en ex? Anonymous poster hash: 0ccb1...b41 De er kalde fordi de vil at du skal la de få være ifred. Noe du tydeligvis ikke gjør. Da blir det fort irritasjon og avvisning. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #13 Skrevet 23. desember 2014 hvorfor?. De vil ikke ha kontakt men jeg vil. Men det har ikke noe med spørsmålet å gjøre. Hvorfor være så kald. Har dere problemer med å være venner og ha en fin tone uten å være kald med en ex? Anonymous poster hash: 0ccb1...b41 Jeg personlig har ikke hatt problemer med kontakt etter brudd bortsett fra i ett tilfelle. I det ene tilfellet ville ikke mannen gi slipp og nektet å innse at det var slutt. Etter en viss tid ble det så plagsomt at det eneste jeg følte jeg kunne gjøre var å bli kald. Anonymous poster hash: b6aff...32e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #14 Skrevet 23. desember 2014 hvis alle jentene er sånn mot deg så er det ikke de som er problemet. du virker innpåsliten og påtrengende. da hadde nok jeg blitt en isvegg også Anonymous poster hash: b1cca...035 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #15 Skrevet 23. desember 2014 Fordi alle jenter har 35 grader celsius i kroppstemperatur. Tenkte på det samme. Alle jeg har datet har vært så utrolig kalde på hendene og føttene.Anonymous poster hash: f93d2...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #16 Skrevet 23. desember 2014 Jeg blir kald mot personer som har såra meg. Anonymous poster hash: 55dd7...43d 2
Gjest Jon blund Skrevet 23. desember 2014 #17 Skrevet 23. desember 2014 Tenkte på det samme. Alle jeg har datet har vært så utrolig kalde på hendene og føttene.Anonymous poster hash: f93d2...c8e Så sant så sant, jenter er ofte kalde der 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #18 Skrevet 23. desember 2014 Jeg blir kald mot personer som har såra meg. Anonymous poster hash: 55dd7...43d Går det ikke an å tilgi og få en ny sjangse da?. Alle gjør feil Anonymous poster hash: 0ccb1...b41
Frk.K Skrevet 23. desember 2014 #19 Skrevet 23. desember 2014 Jeg antar at TS vil tilbake til xn sin. Siden han lurer så fælt. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #20 Skrevet 23. desember 2014 Handler vel om det faktumet om at det ble slutt for en god grunn og at det er ingen poeng å være venn med en ex, da en ex er igjen som sagt ex for en grunn og dermed et avsluttet kapittel i livet. Det er bare kleint å være venn med exen, og om man vil være venn med exen så ligger det vel muligens noe mer bak det. Men det kommer jo også an på hvordan forholdet ble avsluttet. Var begge enig eller ble ene parten dumpet? Jeg er ikke venn med noen av mine, vi henger ikke, ikke snakker vi så mye heller, men vi er høflige når vi møter hverandre, å det er mer en nok ok for meg. Var vell ingen som dumpet, det bare ble slik de andre var det dop, og tredje var det bare enighet men alle 3 var iskalde Anonymous poster hash: 0ccb1...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå