Gå til innhold

Endret sexlyst etter abort....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble ufrivillig gravid rett før jeg ble sammen med han som nå er kjæresten min. Jeg fortalte ikke om graviditeten før etter at vi ble sammen, og hadde allerede bestemt meg for abort. Noe jeg ikke angrer på.

Men jeg merker at sexlysten har endret seg ganske mye etter det som skjedde. Abort var tøft å gå gjennom, men jeg har klart å sortere tankene greit.

Men det er akkurat som om sexlysten min har endret seg, jeg blir liksom ikke like våt som før når vi skal ha sex. Hodet henger i grunnen ikke helt med.

Er det andre som har hatt det sånn? :-/

Jeg er jo litt redd for å bli gravid igjen, men det skal jo mye til for et nytt uhell. Jeg gikk på piller, men vet at graviditeten skyldes en forglemmelse. Og ja... jeg er jo veldig nøye nå. Men jeg har jo de samme følelsene for kjæresten min, så jeg skjønner ikke hva som skjer. :-(

Anonymous poster hash: cde86...7f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gir svaret selv, på slutten. Tankene dine er redd for å bli gravid på nytt. Psyken og fysikken henger sammen enten vi vil eller ei.

Anonymous poster hash: dba39...79d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok abort ifjor og føler akkurat det samme som deg... sexlysten er helt borte, så kansje det ligger i psyken for jeg er også redd for å bli gravid.... enda jeg går på p-piller😔

Anonymous poster hash: 6eb3c...46b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta abort er noe av det jævligste jeg har gått gjennom.

Har aldri hatt sex etterpå og kommer heller aldri til å ha det,

Tanken på å ha sex er avskyelig for meg nå. Det ble litt av straffen min, og jeg fortjener den.

Anonymous poster hash: 65afd...6ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på å ha sex er avskyelig for meg nå. Det ble litt av straffen min, og jeg fortjener den.

Såppass ja. Burde du kanskje snakke med noen om dette? Dette høres ikke normalt ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såppass ja. Burde du kanskje snakke med noen om dette? Dette høres ikke normalt ut.

Aner ikke hva som er normalt og ikke,men sånn er det for meg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt rundt på nettet om dette etter at jeg startet tråden. Det er visst ekstremt normalt at sexlysten endrer seg, og at jenten føler skyld og alt det der. For din del høres det jo ganske ekstremt ut, så kanskje det går an å snakke med legen om det.

Men uansett "godt" å lese at det er mer normalt enn jeg trodde. Kan hende det endrer seg når det med aborten kommer mer på avstand.... håper det.

- TS

Anonymous poster hash: cde86...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...