fima Skrevet 23. desember 2014 #1 Del Skrevet 23. desember 2014 Hei! Da tiden var inne for denne månedens mens oppdaget jeg en type smerte nederst i magen som jeg aldri har kjent før. Det gjorde virkelig vondt i livmor området og det strålte bak i ryggen. Jeg har snakket med en venninne og fått bekreftet at dette er menssmerter. Jeg fikk mensen første gang da jeg var 12 år, så det er med andre ord 8 år siden. Jeg har gått på p-piller i 6 mnd nå siste perioden og dette var andre mens etter at jeg sluttet. Mensen kom sent denne gangen, men jeg går ut i fra at det er fordi det ikke har stabilisert seg etter at jeg sluttet på pillen. Tok graviditetstest og den var negativ. Noen som har opplevd det samme? Å få mensensmerter så sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Del Skrevet 23. desember 2014 Høres helt normalt ut ja. Man kan gå 20 år uten menssmerter og plutselig kan det oppstå Anonymous poster hash: 65a64...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Del Skrevet 23. desember 2014 Ja, jeg fikk ikke mensensmerter før jeg var rundt 18. Verken gravid eller syk. Anonymous poster hash: 70ac2...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Del Skrevet 23. desember 2014 Du får se hvordan dette utvikler seg de neste mnd. Beskrivelsen din er slik at du bør være obs på at du kan ha endometriose. Les mer på endometriose.no.Anonymous poster hash: 0a3ed...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 25. desember 2014 #5 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg fikk plutselig menssmerter når jeg byttet p-pillemerke når jeg var rundt 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Del Skrevet 25. desember 2014 Fikk mer menssmerter da jeg var rundt 18 år. Hadde hatt mensen i 7 år. Anonymous poster hash: 7f9ca...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå